Двиг 1.7 є 80,100,110,125 коней. На 80 продають рідко, там Бош, можливо одномас. По двиглам не спец, описано багато, що бош на 1.9 поголовно (100,120_8кл,150), на 1.3 теж бош, от на 1.7 там є варіанти, але коли переважній кількості продаванів телефонуєш і питаєш яка модель двигла (якщо не зазначено), то максимум що вдається то отримати підкапотку на фото :-), тобто про фірму паливної навіть не згадую :-). Коли свою Zafira А брав, в оголошенні чітко було вказано 101 к.с. на питання продавцю про неточність у відповідь, то сьо, якось не вгадав... Доречі телефонував тому майстру по маховикам, казав, що на потужніші версії 1.7 не все так просто з одномасовим.
Я писав про вище про про 1,7 двигуни на Астрі, які, на мою думку, не принесуть гемору в потенції. В яких спокійно ходить одномасовий маховик. І які без сажевого фільтра. Про наступні покоління Z17DTJ/DTR та A17DTJ/DTR не згадував, оскільки там є ньюанси, які можуть підкинути гемор. Вищевказані двигуни просять тільки двохмассовий маховик. У мене зараз Зафіра Б з двигуном A17DTR 2013 року. Вже 4 роки і 115000км катаю її. СФ вирізав через три місяці після покупки. Не шкодую взагалі. Зчеплення ще рідне. До форсунок ще не лазили. Пробіг на сьогодні 345000км. Брав з пробігом 231000. Середня витрата палива 5,0/100.
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
На першому фото двигун Z17DTH на Астрі. На другому --- наступне покоління DTJ/DTR


Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk