але мерс всерівно є мерс.
100%
Опубликовано 27 Ноябрь 2023 - 18:37
Bagrov, та ладно одноразовим.. 250 тисяч то ще не пробіг для 651 якщо обслуговували нормально, там є пару косяків які якщо до 300 тисяч пофіксити то він ще стільки само виїздить.
ох, скільки ми їх вже замінили
і зараз єшка з клином стоїть
Якщо комусь треба: 067-246-64-10
Опубликовано 27 Ноябрь 2023 - 19:04
Ну є такий грішок за ними.. бо тож мерс і не треба нічого йому робити тільки їздити.. а я знаю людей хто цим двигунам приділяє увагу, а саме системі змащення, і тягає цим мотором на спрінтерах лавети на два авто і є вже пробіги за шіссот тисяч на моторі.ох, скільки ми їх вже замінили
і зараз єшка з клином стоїть
Опубликовано 28 Ноябрь 2023 - 09:13
проблеми з масляним насосом там практично вирішили в 2015 році, але залишили ще одне слабке звіно масляної системи- теплообмінник, тонкі мости якого до тисяч 250-300 забираються різними відкладеннями з масла і тиск до вкладишів поступово падає, якщо його не замінити на 250-300 тисяч то мотор і з новим насосом рано чи пізно дасть клин.Мотор отличный имеет всего лишь одну болячку - масляный насос , желательно на пробеге 200-250 поменять , и да недешево , за эти деньги можно откапиталить бенз мотор на опеле , но что имеем то имеем :)))
проблеми з масляним насосом там практично вирішили в 2015 році, але залишили ще одне слабке звіно масляної системи- теплообмінник, тонкі соти якого до тисяч 250-300 забираються різними відкладеннями з масла і тиск до вкладишів поступово падає, якщо його не замінити на 250-300 тисяч то мотор і з новим насосом рано чи пізно дасть клин.Мотор отличный имеет всего лишь одну болячку - масляный насос , желательно на пробеге 200-250 поменять , и да недешево , за эти деньги можно откапиталить бенз мотор на опеле , но что имеем то имеем :)))
Опубликовано 28 Ноябрь 2023 - 09:31
мій брат вчора купив GLE 2017 року 250 тис з 651-м, одноразовим мотором По низу ринкаОтпишись в "Реальные цены".
масляный насос , желательно на пробеге 200-250 поменять , и да недешево , за эти деньги можно откапиталить бенз мотор на опеле
теплообмінник, тонкі соти якого до тисяч 250-300 забираються різними відкладеннями з маслаНадеюсь это дешевле капиталки движка Опель ? Пишите цены в долларах. Так одни ребусы.
По низу ринкаПо верху он не интересен, пока есть этот низ.
Опубликовано 22 Декабрь 2023 - 08:36
в такій морді вже 9g
Скучаю вже за мерсом, щось вже жалію що на туарег вирішив поміняти, правда ще не купив.. мож взад мерса такого куплю тільки вже 3.0д і амг..:))
Я тоже в туарег пересел после е70 бмв 3.0 дизель , уже спустя пару недель покупки понял что лохонулся причем крепко....
Опубликовано 22 Декабрь 2023 - 20:16
e70 был 11 года таурег 12 ого года . Интересного особо ничего бмв лучше по всем параметрам , акпп 8 ступка зф лучше понимает желание водителя чем айсин акпп в тауреге , подвеска на бмв тоже больше понравилась , еще расход в бмв по городу было не более 10-11 литров , таурег употреблял 12-13 . Про обслуживание таурега тоже промолчу , казалось бы народный автомобиль но е70 в некоторых расходниках даже дешевле … неоправданно много бабок просят за таурег , х5 и МЛ и комфортнее и дешевле даже можно найти . Понятное дело что для того кто пересядет в таурег из корейца тому он покажется отличным автомобилем но я пожалуй предпочту е70 или МЛ .интересно...
а с какого года на какой? и туарег тоже дизель?
Опубликовано 23 Декабрь 2023 - 13:47
яб так про всі ваги не говорив, саме « народний» якщо берем гольфи, пассати і їх похідні шкоди то при грамотному виборі( стан, пробіг, безгеморні мотори коробки) при нормальній експлуатації і обслуговуванні вони возять сотні тисяч км без якихось особливих проблем і фінансових вкладань.ph3nomen, люди не верят что Ваг такой… в четверг тоже одному объяснял что «народный автомобиль» не дарит комфорт а раздевает до трусов
Опубликовано 23 Декабрь 2023 - 14:51
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
Опубликовано 23 Декабрь 2023 - 20:10
max911, Оф. гарантія вже все? До 100тис?
Изменено: max911, 23 Декабрь 2023 - 20:11
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
Опубликовано 10 Январь 2024 - 11:11
e70 был 11 года таурег 12 ого года . Интересного особо ничего бмв лучше по всем параметрам , акпп 8 ступка зф лучше понимает желание водителя чем айсин акпп в тауреге , подвеска на бмв тоже больше понравилась , еще расход в бмв по городу было не более 10-11 литров , таурег употреблял 12-13 . Про обслуживание таурега тоже промолчу , казалось бы народный автомобиль но е70 в некоторых расходниках даже дешевле … неоправданно много бабок просят за таурег , х5 и МЛ и комфортнее и дешевле даже можно найти . Понятное дело что для того кто пересядет в таурег из корейца тому он покажется отличным автомобилем но я пожалуй предпочту е70 или МЛ .
Пересів з е70 на ку7 13-го року,плювався декілька місяців і продав,коло БМВ ті ваги і поряд не стояли, єдине ваги економічніші бмв "трохи" ковтає...
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых