Виникла проблема в опель корса д 2012 року , в мороз або вологу погоду горить помилка авто з ключем, авто одразу зкидає обороти , не глохне але і не їде, робила діагностику показало дросіль і лампочку стопа, лампа горить а майстер сказав що з дросільом все ок. В підсумку поковиряв і нічого не змінилось, тільки вдарив мороз і авто знову з придурю. Знімаю помилку заглушивши и ключем закриваю і відкриваю авто. Може хто може порадити толкового майстра. Більше ніяких помилок не світиться . І ввечері якщо я зранку їхала то авто помилки вже не вибиває.
Реклама

Порадьте мастра чи сто горить помилкаПомилка авто з ключиком
#6
Опубликовано 05 Январь 2024 - 16:03
Не образився ни разу.
Я не Ваш мастер, то ві щось собі надумали.
Машину не "ковырял", тільки перевірив контакти в "проблемному вузли" тому що машина "зайшла" без помілки.
Рекомендація була при появі помилки одразу звонить до мене.
Жодного звонка але аж дві теми на форуме))
P.S. При наявності помілки проблема віришуется за півгодини))При наявнсті помилки вона не їде фізично , поки не знімеш . І я б до Вас аж ніяк би не доїхала . Да не звонила бо у людей свята і не хотіла турбувати . Але знайти причину все таки хочеться , тому що для мене це проблема.
P.S. 2 теми написала бо зрозуміла що перший раз було написано не в той блок. Я жінка і таки на форумах ну не сижу постійно .
#7
Опубликовано 05 Январь 2024 - 19:51
Шановна пані Ірина, розумію вашу проблему, але на жаль, час "аналогових" автівок з звичайними проводами і релюшками вже минув. Сучасні авто напичкані єлектроникою до такого ступеню, що по факту не Ви керуєте машиною, а машина вами (це так, образно кажучі)
І на жаль, жоден з єлектриків не ясновидець. Для цього і існують коди помилок , щоб визначити який саме блок або єлектрична ланка дає сбій.
Якщо код помилки відсутній , виявити несправність можна або якщо є якісь наявні зовнішні ознаки (наприклад, обірваний провод, або сліди перегріву на єлектронному блоці), або ремонт може перетворитися на довгий процесс перебирання та підстановки єлектронних компонентів ( котрі зараз зовсім недешеві) один за одним, поки нарешті чисто випадково не натрапиш на причину несправності.
Єдине що в такому випадку можу підказати, це те, що кожна машина має режим самодіагностіки, тобто приблизний код помилки можна визначити так званим "педальним" методом
Процедура визначення помилок на Корсі - Д повинна бути аналогічною Астрі - Н
Може як для жінкі це виглядае складно, але спробуйте
Якщо наступного разу вискочить помилка, не скидайте одразу, а просто вимкніть запалення і витягніть ключ з замка запалення
Потім, натисніть обидві педалі (газ і тормоз) одночасно і тримайте натиснутими
Вставте ключ і увімкніть запалення (не запускайте двигун)
У вас на приборці почне моргати лампочка з піктограммою "водоровідної труби", та що ліворуч від лампочки "машина з ключиком"
Якщо помилок немає, вона буде моргати рівномірно і без зупинок
Якщо є помилка, то вона видасть код помилки у вигляді 4-х груп частих проблесків з перервою 1 сек між группами
Це і є 4-х значний код помилки
Кількість проблесків у группі означає відповідну цифру. 10-проблесків означає цифру "0"
Спробуйте. Якщо щось вийде і Вам вдасться прочитати 4-х значне число, тоді можете скидати помилку, хоч приблизно буде ясно куди копати.
Изменено: Igor C., 05 Январь 2024 - 19:52
#9
Опубликовано 05 Январь 2024 - 22:11
Багато тексту
Наберіть Андрія Юстаса домовтесь/підьідьте та виріште питання
https://www.opel-clu...er/4851-yustas/
#10
Опубликовано 06 Январь 2024 - 16:46
Багато тексту
Наберіть Андрія Юстаса домовтесь/підьідьте та виріште питання
https://www.opel-clu...er/4851-yustas/
Дякую!
Шановна пані Ірина, розумію вашу проблему, але на жаль, час "аналогових" автівок з звичайними проводами і релюшками вже минув. Сучасні авто напичкані єлектроникою до такого ступеню, що по факту не Ви керуєте машиною, а машина вами (це так, образно кажучі)
І на жаль, жоден з єлектриків не ясновидець. Для цього і існують коди помилок , щоб визначити який саме блок або єлектрична ланка дає сбій.
Якщо код помилки відсутній , виявити несправність можна або якщо є якісь наявні зовнішні ознаки (наприклад, обірваний провод, або сліди перегріву на єлектронному блоці), або ремонт може перетворитися на довгий процесс перебирання та підстановки єлектронних компонентів ( котрі зараз зовсім недешеві) один за одним, поки нарешті чисто випадково не натрапиш на причину несправності.
Єдине що в такому випадку можу підказати, це те, що кожна машина має режим самодіагностіки, тобто приблизний код помилки можна визначити так званим "педальним" методом
Процедура визначення помилок на Корсі - Д повинна бути аналогічною Астрі - Н
Може як для жінкі це виглядае складно, але спробуйте
Якщо наступного разу вискочить помилка, не скидайте одразу, а просто вимкніть запалення і витягніть ключ з замка запалення
Потім, натисніть обидві педалі (газ і тормоз) одночасно і тримайте натиснутими
Вставте ключ і увімкніть запалення (не запускайте двигун)
У вас на приборці почне моргати лампочка з піктограммою "водоровідної труби", та що ліворуч від лампочки "машина з ключиком"
Якщо помилок немає, вона буде моргати рівномірно і без зупинок
Якщо є помилка, то вона видасть код помилки у вигляді 4-х груп частих проблесків з перервою 1 сек між группами
Це і є 4-х значний код помилки
Кількість проблесків у группі означає відповідну цифру. 10-проблесків означає цифру "0"
Спробуйте. Якщо щось вийде і Вам вдасться прочитати 4-х значне число, тоді можете скидати помилку, хоч приблизно буде ясно куди копати.
Дякую Вам
#11
Опубликовано 06 Январь 2024 - 17:25
Наскільки я памʼятаю, помилка була P2135 - Throttle position sensors 1-2 not plausible.
По опису свариться дійсно на дросель, але через ведену діагностику каже наступне:
Блок керування розпізнає загальну помилку правдоподібності для датчика положення педалі.
Вищезазначена умова має виконуватися не менше 0,2 с.
Тобто проблема може бути і в педалі. Або в проводці. Або в блоці керування двигуном.
#12
Опубликовано 07 Январь 2024 - 10:08
Давайте трохи спрощу процес пошуку проблеми.
Наскільки я памʼятаю, помилка була P2135 - Throttle position sensors 1-2 not plausible.
По опису свариться дійсно на дросель, але через ведену діагностику каже наступне:
Блок керування розпізнає загальну помилку правдоподібності для датчика положення педалі.
Вищезазначена умова має виконуватися не менше 0,2 с.
Тобто проблема може бути і в педалі. Або в проводці. Або в блоці керування двигуном.
Дякую Вам Саша .
на какой букве ударение? ;) вже заспокойтесь
#14
Опубликовано 08 Январь 2024 - 10:19
Оп-ком цю машинку читає? Так розумію Z12XEP.
Маю опком, якщо тяжко, район Виноградаря.
Доречі рік тому маявся з плаваючими обертами та помилками Р0220 по дроселю. Поки не почистив дорожки, не змазав та не підігнув контакти діла не було. Тфу-тьфу.
P2135 – Throttle position sensors 1-2 not plausible.
P2135 – Датчики положення дросельної заслінки 1-2 невірогідні.
Два повзунки не зходяться по правильним заданим характеристикам. Значить на одному відривається контакт і схема дуркує.
Машині вже 10 років. Так якісно як у 90-х ніхто не робить. ІМХО.
Хотя симтоми тільки на холодну...
В мене дуркувати могло з часом в любий момент, вило я корова під вечір.
Изменено: baton45, 08 Январь 2024 - 10:38
#16
Опубликовано 08 Январь 2024 - 16:44
та заїхали б вже до https://www.opel-clu...ser/13747-bank/
а то стільки полеміки, що не зрозуміло, що і де робилось... каша якась
Шукав смайлік, який їсть попкорн - не знайшов(((
2010: OKE -> OKE -> OOA -> OVB -> OOB -> OVC
#18
Опубликовано 09 Январь 2024 - 08:22
Якщо це дуркує дроссель або педаль, то треба знімати, розбирати, ретельно оглядати, чистити, підправити кінці дротів голочкою, змазувати
і поставити на місце. Роботи якщо злажено на півгодини-годину з перекурами. А потім тихенько помолитися що би не повторилося. Зараз точно не та погода. Можна замінити, але що в тому чорному ящику і чи надовго...
Изменено: baton45, 09 Январь 2024 - 08:24
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых