Реклама

Easytronic затягує перемикання
#1
Опубликовано 27 Январь 2024 - 11:31
#4
Опубликовано 30 Январь 2024 - 12:20
Мій акб 17 року, тест прибор ще в минулому році писав ЗАМІНИТИ. Забив. Не підводив та й добре. Жив мабуть тільки дякуючи частим дальнім поїздкам.
#5
Опубликовано 30 Январь 2024 - 14:53
От чому ми не прислуховуємось до того, що нам машина каже? Недавно знайомий розповів, що не зміг відкрити свого турана, батарейка сіла в ключі. Добре що біля базару, то знайшов точку з батарейками, дав грошей і йому поміняли. А в селі десь? Хоча приборка йому кожен раз писала про необхідність заміни... не вірив...
Poprad34, ти вже 1.5 року на ізіку катаєш і досі не зрозумів, що воно дуже вибагливе до бортової напруги, бо там все моторчиками крутиться... поки не перестала б заводитись, або випадати в "F" то ти б і не чухався))
Изменено: Юрий Сергеевич, 30 Январь 2024 - 14:54
ПТН ПНХ
#6
Опубликовано 30 Январь 2024 - 15:34
Скільки я на форумах питав! Був на 5 "сервісах"! Питав у людей, які володіють і ремонтують ізітроніки. Говорили навіть міняй вилку 1 2 пепедач! Я скрізь запитував про акб. Відповідь одна: не може бути! А ще багато відповідали, що так і повинно бути! І що я дуже прискіпливий до авто! Це нормально, втикнув вручну 2 і поїхав!От чому ми не прислуховуємось до того, що нам машина каже? Недавно знайомий розповів, що не зміг відкрити свого турана, батарейка сіла в ключі. Добре що біля базару, то знайшов точку з батарейками, дав грошей і йому поміняли. А в селі десь? Хоча приборка йому кожен раз писала про необхідність заміни... не вірив...
Poprad34, ти вже 1.5 року на ізіку катаєш і досі не зрозумів, що воно дуже вибагливе до бортової напруги, бо там все моторчиками крутиться... поки не перестала б заводитись, або випадати в "F" то ти б і не чухався))
Авто мені нічого не говорило про акб! Це прибор показав, який в акамуляторщиків є! Але ж заводив і в мороз нормально, не підводив. Тому й не спішив міняти.От чому ми не прислуховуємось до того, що нам машина каже? Недавно знайомий розповів, що не зміг відкрити свого турана, батарейка сіла в ключі. Добре що біля базару, то знайшов точку з батарейками, дав грошей і йому поміняли. А в селі десь? Хоча приборка йому кожен раз писала про необхідність заміни... не вірив...
Poprad34, ти вже 1.5 року на ізіку катаєш і досі не зрозумів, що воно дуже вибагливе до бортової напруги, бо там все моторчиками крутиться... поки не перестала б заводитись, або випадати в "F" то ти б і не чухався))
#7
Опубликовано 30 Январь 2024 - 16:35
Мій акб 17 року, тест прибор ще в минулому році писав ЗАМІНИТИ. Забив.
Який АКБ придбав і через скільки років збираєшся замінити?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#8
Опубликовано 30 Январь 2024 - 17:49
Скільки я на форумах питав
Не бачив тут такої теми, мо неуважний.. Ну, тепер ти знаєш, що є "специ", а є специ))
З віком механізми ізіка забруднюються, що утрудняє їх роботу + зношуються щітки/колектори на моторчиках... все це збільшує навантаження на електромережу авто. Починає працювати некоректно. Та плюс інші системи авто типу ЕГУР, конд, світло.... А тут ще й акуму 7 рочків.
ПТН ПНХ
#10
Опубликовано 30 Январь 2024 - 19:33
Poprad34,
Ні-посміятись не збирався....
Але собі вибрав би AGM батарею....
Стартові Ексайди чудово працюють....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#12
Опубликовано 30 Январь 2024 - 22:51
А в селі десь?
А механічний ключ та лічінка в дверях нащо?
Poprad34,
Ні-посміятись не збирався....
Але собі вибрав би AGM батарею....
Старт стоп маєте на увазі? А навіщо мені з акб старт стоп, якщо в мене її не має? Поясніть, не розумію.
Стартові Ексайди чудово працюють....
прочти інфу про агм акб і все зрозумієш(його переваги насамперед перед звичайними кислотниками)
Poprad34,
Ні-посміятись не збирався....
Але собі вибрав би AGM батарею....
Стартові Ексайди чудово працюють....
плюсану
#18
Опубликовано 31 Январь 2024 - 11:08
Гелевий АКБ ма більше циклів розряд-заряду,а значить довговічніший,надійніший....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#19
Опубликовано 31 Январь 2024 - 11:23
Гелевий
Гелевий і АГМ це таки різні технології.
більше циклів розряд-заряду,а значить довговічніший,надійніший
Це все далеко від реальності. А ось прикурити АГМ не можна. Заряджати повністю разряджений треба тільки від зарядного пристрою.
Единий плюс АГМ - можуть працювати в тяговому режимі. Але на авто з ДВС цього не треба.
До того ж різниця в ціні не перекриває уявної більшої довговічності.
Изменено: Avtomobilist, 31 Январь 2024 - 11:25
#21
Опубликовано 31 Январь 2024 - 12:04
На технічних форумах по дослідженню та експлуатації АГМ АКБ шанують НЕ гелеий АГМ. Гель краще для стаціонару під наглядом нормальної зарядки.
Можливо ви просто не розумієте, що є начинка із просто електроліту в АГМ та окремо певного кисіля з електролітом. Другий не витягує важкі регулярні режими навантаження. Класичний АГМ можна підшаманити до стану "ще бодрячок", у геля можна тільки заглянути у "дірку". У кожного своє цільове призначення. Гелевий живе на системах безперебійників.
Хоча знову і знову, популярізація і надходження з Китайграду літійферумів роблять життя більш цікавим, але не для авто.
Изменено: baton45, 31 Январь 2024 - 12:07
#22
Опубликовано 31 Январь 2024 - 14:52
Единий плюс АГМ - можуть працювати в тяговому режимі. Але на авто з ДВС цього не треба. До того ж різниця в ціні не перекриває уявної більшої довговічності.
Гелевий АКБ ма більше циклів розряд-заряду,а значить довговічніший,надійніший....
Я щось не так написав?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#24
Опубликовано 31 Январь 2024 - 19:24
Гелевий АКБ ма більше циклів розряд-заряду,а значить довговічніший,надійніший....
він не боіться глибоких розрядів в порівнянні з кислотніками
При чому тут це.
По перше, мова йшла за АГМ акумулятори. А це інше ніж гелєві.
По друге
Начебто все зрозуміло написав.
ми все зрозуміли про що йде мова нащо до слів чиплятись?
#26
Опубликовано 31 Январь 2024 - 20:04
Почалося з того, що АГМ краще ха звичайний кіслотний.
Так про що саме? Про гель, чи АГМ?
Добре-я мав на увазі АГМ батарею виходячи з
AGM аккумулятор — это источник питания, созданный по технологии Absorbed Glass Material. Это значит, что в конструкции сочетается гелеобразный электролит и сепараторные пластины из стекловолокна. Устройства герметичны, что исключает утечку кислоты, паров и образование коррозии на клеммах.
Але не це було моїм меседжем....
АГМ батарея,особливо подвійного призначення класний сам по собі девайс.Має більше циклів розряду/заряду.
Особливо користується попитом у кемперів,причіпах дачах і т.п.
Мені як "звичайному автовласнику" більш потрібен гелевий(АГМ) подвійного(глибокий цикл) призначення.Тобто який можливо використовувати і як пусковий і як глибокий цикл.Причина-використання весь холодний сезон автономного підігрівача.Звичайного кислотника при такій експлуатації не вистачає більше ніж на три(сезони)роки.
гелевий працює вдвічі довше.
Вважаю,що за якість та безвідмовність тривалого терміну варто переплатити.
Це моя особиста думка,що грунтується на власному,практичному досвіді...
Ось один з яскравих представників
Изменено: Юстас, 31 Январь 2024 - 20:06
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#27
Опубликовано 31 Январь 2024 - 20:25
Має більше циклів розряду/заряду.
Спірне твердження.
Особливо користується попитом у кемперів,причіпах дачах і т.п.
Саме тому, що краще працює як тяговий. Для більшості авто це не важливо.
глибокий цикл
Тільки після глибокого розряду його треба заряджати від зарядного пристрою. І "прикурювати" авто з АГМ акумулятором не можна.
Так, хай звичайний працює 3 роки. Агм вдвічі дорожчий і не факт, що пропрацює 6 років.
Тому я особисто не бачу сенсу АГМ як стартерної батареї.
Але господар - барин.
Изменено: Avtomobilist, 31 Январь 2024 - 20:25
#28
Опубликовано 31 Январь 2024 - 21:27
Так, хай звичайний працює 3 роки. Агм вдвічі дорожчий і не факт, що пропрацює 6 років. Тому я особисто не бачу сенсу АГМ як стартерної батареї.
Саме тому, що краще працює як тяговий. Для більшості авто це не важливо.
Вважаю,що за якість та безвідмовність тривалого терміну варто переплатити. Це моя особиста думка,що грунтується на власному,практичному досвіді...
.Причина-використання весь холодний сезон автономного підігрівача.
Тому я особисто бачу сенс АГМ як стартерної батареї
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#30
Опубликовано 31 Январь 2024 - 22:29
Спірне твердження.
Саме тому, що краще працює як тяговий. Для більшості авто це не важливо.
Тільки після глибокого розряду його треба заряджати від зарядного пристрою. І "прикурювати" авто з АГМ акумулятором не можна.
Так, хай звичайний працює 3 роки. Агм вдвічі дорожчий і не факт, що пропрацює 6 років.
Тому я особисто не бачу сенсу АГМ як стартерної батареї.
Але господар - барин.
Ха.... я вже пару років пішов з форуму електротранспортточкару. Протримався там майже десять. Там вивчають з практичної та теоретичної сторони різні свинцеві АКБ та в паралель випробовують різні зарядні пристрої з різними методами зарядів.
Про АГМ. Такі АКБ стоять з заводу зазвичай на дорогих авто. Чимало прикладів коли БМВ-шники зверталися з хелпом, в середньому це вже прокльовувалося на 7-8 році, до 10-го року експлуатації АГМ вже випадав в осад. По певним причинам. Основна втрата води через екслуатацію, що вирішувалося певним долиттям дистиляту до рідного електроліту та вірівнювання і десульфатація малими токами (дуже малими). Через місяць такий акб ще міг служити, але вже не до мінус 20, можливо ще пару рочків. Десь так.
Чому так мало? По факту зазвичай свинець вже списують, з реанімацією можна на низькострумові навантаження.
Основна причина всіх свинцевих АКБ у розкладі води, у АГМ навіть рециркуляція не стопроцентна, тому водень не має перешкод на вивітрювання на молекулярному рівні. А кисень іде в реакцію зі свинцем і отримуємо пузатий і сипучий шлак під назвою окис свинцю. Це білет в одну сторону, решітки та перемички просто трухнуть. Все.
Це ще не враховано яку халтуру можуть ліпити заводи по виробництву свинцю, наші, російські, азіатські.
Помічено сталу закономврність. Заводськв АКБ з конвеєра нехай німців ходять до 5 років без нічого, а покупний у магазині дохне після 3-4 років. Хоча мій а-мега 7 з 19 року ще нічого, принаймні при мінус 15, хоча то не 20 та 25. Так от якість з конвеєра вища бо там свинець чистіший, а в нас роблять в основному із брухту, вже хімічно грязний. Чистити ніхто сильно не буде, тому різні домішки луплять свинцеві намазки із середини як онкологія. Тому така і якість.
Изменено: baton45, 31 Январь 2024 - 22:38
#31
Опубликовано 01 Февраль 2024 - 02:59
Ось один з яскравих представників
Опис з сайту виробника:
Аккумуляторные батареи серии Exide EQUIPMENT GEL предназначены для лодок и трейлеров для электропитания навигационного оборудования, систем обеспечения безопасности и комфорта в составе комплекса батарей. В таком режиме использования эти батареи остаются в частично разряженном состоянии или даже в состоянии глубокого разряда
Зокрема, більшість ресурсів стверджують що гелеві акумулятори не призначені для високих пускових струмів, вони тягові.
Автомобіль, для запуску двигуна використовує високий пусковий струм, після чого заряджає АКБ від генератора двигуна. Тягові ж працюють в постійному циклі «тривалий розряд-заряд». Тому тягові акумулятори не підходять для авто і навпаки – стартерні, через свій режим роботи не підходять для сонячних електростанцій та джерел безперебійного живлення
Джерело
#32
Опубликовано 01 Февраль 2024 - 08:06
Так якраз все навпаки. Не можна АГМ висаджувати більше ніж звичайний кіслотний.
Хтось десь написав що АГМ можна висажувати в ноль?
Ти взагалі навіщо це пишеш?
Та і "тягне" автономка не багато від акумулятора.
Можна більш детально що значить "не багато"?
Зокрема, більшість ресурсів стверджують що гелеві акумулятори не призначені для високих пускових струмів, вони тягові.
Зокрема виробник вказав що саме ця модель-пусковий АКБ подвійного призначення
Не вірити?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#33
Опубликовано 01 Февраль 2024 - 08:36
Хтось десь написав що АГМ можна висажувати в ноль? Ти взагалі навіщо це пишеш?
Знову не зрозумів питання. Де я писав про "висаджувати в нуль" ?
Я писав про
Тільки після глибокого розряду його треба заряджати від зарядного пристрою.
Не можна АГМ висаджувати більше ніж звичайний кіслотний.
На твій меседж
який можливо використовувати і як пусковий і як глибокий цикл
Що не так?
Можна більш детально що значить "не багато"?
Різні бувають. Але для Джимні навряд чи потрібна автономка, яка бере від акумулятора більше 1...3 А.
Изменено: Avtomobilist, 01 Февраль 2024 - 08:39
#34
Опубликовано 01 Февраль 2024 - 10:25
Що не так?Передбачуване використання Морський та рекреаційний транспорт Застосування Легкові автомобілі ; Автомобілі для кемпінга ; Трейлери для кемпінга ; Моторні човни ; Електричні човни ; Яхти ; Картинги для гольфу ; Машини для чищення ; Електричні генератори
Але для Джимні навряд чи потрібна автономка, яка бере від акумулятора більше 1...3 А.
тобто якщо я можу дозволити комфортно всю ніч(6годин безперервно роботи з моторчиком опалювача на одиничку)
ночувати з автономкою то я неправильно вибрав АКБ?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых