500-600 так і коштувало завжди....питання чи реально на сегодня знайти мотор в гарному стані(з пробігом до 200 тис хоча б)
В ідеалі капіталити свій якщо блок не дирявий звісно ж
Цікаво в МРЕО тре щось реєструвати при зміні мотора на сег.день?
Опубликовано 07 Март 2024 - 16:00
питання чи реально на сегодня знайти мотор в гарному стані(з пробігом до 200 тис хоча б)
это питання всегда повставало
нашел за 200 с пробегом 180, опять же со слов продавана
а гарный стан - опять же оценки стану покупателем и продаваном на разных полюсах
хотя к примеру на каменярив сразу сказали "нормальных нет" (с)
В ідеалі капіталити свій якщо блок не дирявий звісно ж
в том то и дело, что "не если" (тем более он уже был под вторым размером)
Цікаво в МРЕО тре щось реєструвати при зміні мотора на сег.день?
вот уж точно не собираюсь этого делать (даже если нужно)
Изменено: lame, 07 Март 2024 - 16:02
Опубликовано 08 Март 2024 - 09:08
Цікаво в МРЕО тре щось реєструвати при зміні мотора на сег.день?
Не потрібно... максимум експерт може запитати чому інший номер двигуна... відповідь - заміна двигуна через неможливість ремонту рідного... і все...
новий номер двигуна вносять у експертний висновок і в бази... на тому все... ну, це я за умови, що змінюєм мотор на ідентичний (x20xev на x20xev)
Изменено: Stаn, 08 Март 2024 - 09:09
2010: OKE -> OKE -> OOA -> OVB -> OOB -> OVC
Опубликовано 08 Март 2024 - 19:31
Не потрібно... максимум експерт може запитати чому інший номер двигуна...
1. Можна експертів не проходити... але далі при продажу треба буде щось казати покупцю.
2. Мотор ставиться без проблем, якщо модель-в-модель, співпадають кіловати і ніде в розшуках-угонах-криміналі не значиться.
3. На експертів треба привезти рідний блок (щоб не було зайвих запитаннь).
4. Якщо стояв газ, то треба наново сертифікацію (інфа з 2019, може щось змінилось по цьму пункту).
пс. якщо кіловати не співпадають, а мотор був в лінійці, то через інститут (Сантадор)... переобладнання.
Изменено: Юрий Сергеевич, 13 Март 2024 - 18:00
ПТН ПНХ
Опубликовано 09 Март 2024 - 18:44
Опубликовано 09 Март 2024 - 19:10
Опубликовано 09 Март 2024 - 21:53
Опубликовано 13 Март 2024 - 15:11
1. Можна екпертів не проходити... але далі при продажу треба буде щось казати покупцю.
2. Мотор ставиться без проблем, якщо модель-в-модель, співпадають кіловати і ніде в розшуках-угонах-криміналі не значиться.
3. На експертів треба привезти рідний блок (щоб не було зайвих запитаннь).
4. Якщо стояв газ, то треба наново сертифікацію (інфа з 2019, може щось змінилось по цьму пункту).
пс. якщо кіловати не співпадають, а мотор був в лінійці, то через інститут (Сантадор)... переобладнання.
ні.
пів року тому продавав свою ООБ. Мотор замінювався на ідентичний, газ стоїть...
переоформлення зайняло 1,5 години максимум
рідний блок давно був проданий
експерт запитав чому міняли... я відповів, що жопа йому
2010: OKE -> OKE -> OOA -> OVB -> OOB -> OVC
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых