Виглядає так - коли треба кабріо його хіба що в батьків смикнути "на вечір", коли є можливість купити - а нафіга?
При наявності лишніх грошей і парковочного місця можна і кабріо купляти. Хтось марки колекціонує і не їздить на них.
Опубликовано 03 Февраль 2025 - 12:46
При наявності лишніх грошей і парковочного місця можна і кабріо купляти. Хтось марки колекціонує і не їздить на них.
Тут не форум колекціонерів - там було б не питання "купляти чи ні" а було б питання " якого року і з яким мотором "
Тут написали про кількість відкривань, перед повномаштабним сусід купив 328 з м"яким дахом - так само не бачив його відкритим. Жили б ми десь південіше, біля моря - ну можливо і то купа але...
Изменено: sapphir, 03 Февраль 2025 - 12:53
Опубликовано 03 Февраль 2025 - 13:06
Бежевый лучшее.
ще обов*язково повинен бути червоний салон
Кабы ашпе, как правило, хорошо едут и хорошо дорогу держат.200 коней доречі було, їхав не погано
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 03 Февраль 2025 - 13:11
Кабы ашпе, как правило, хорошо едут и хорошо дорогу держат.
На Мустанге прокатился, в дорогу вгрызается.
На серпантине понимаешь, как работает боковая поддержка на сиденьях.
З.Ы. Салон черный был, ежли шо))
знаешь почему? центр тяжести.....так как нет крыши, а это один из основных элементов придающих жесткость кузову, конструкторы решают это за счет усиленного каркаса. в эосе в порогах усиление -стальная труба стояла....
Опубликовано 03 Февраль 2025 - 13:45
Не просветил. Я знал))знаешь почему? центр тяжести.....так как нет крыши, а это один из основных элементов придающих жесткость кузову, конструкторы решают это за счет усиленного каркаса. в эосе в порогах усиление -стальная труба стояла....
Изменено: Rek, 03 Февраль 2025 - 16:53
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 05 Февраль 2025 - 18:31
Так щас я напишу отзив за Тігру, на якій їздив. Або машина з фіговою кармою...
І так по порядку.
Плюси - 1)таки смотриться, на неї і просто в режимі купе теж дивляться. Не обична. Короче хороша як цяцька, як складний телефон. Всім цікаво.
2) 1.4бенз брала по Черкасах 7л. Тость дешево.
3) зимою з 2020-21года були мінуса 24,часто 18-20 градусів - пофік їй,було тепло
4) ходова,мотор і все що від корси - не дороге в ремонті і понятне
5) ну таки да це ж кабріо
Мінуси - 1) мотор - тупий. беріть тіки 1.8бенз. кажуть даже 1.3д їде краще. Була в мене астра Н 1.4хер - тоже тупа. щас комбо 1.7тд 65лс але їде якби краще чим то 1.4 90лс.
2) кузовщина,все що по машині своє - все мега дорого. тіки з польші. Бампер за 500уе без доставки не хотіли? на машину яка стоїть 4000уе. стопи,фари, лобове і так далі. Ціна стартує від 100уе і далі вверх.
Тость дтп противопоказані для кошелька.
3) двохдверна і двохместна машина...це блін... печально. Даже дівчат не покатаєш, були такі випадки,що дві подружки,а вони тіки в двох хотіли їхати.
4) якщо льоданий дощ зимою,то в салон не попадеш
5) літом в сонце жарке - тіки з закритою кришою, бо фігово,особливо по місту та в пробках.
6) дуже туго потом її продати - тіки ціною брати.
А тепер за карму...Цей екземпляр мав 7 хозіків. Я був 5. Так от всі ми попали з цією машиною.
Перші німець, ну там ясно купили дорого,отдали за 10% від нової...
Другі в києві майже не їздили, їздила жінка але в основному на джипові. Пару год в них була. Щось тіпа вкладувалися,а майже не їздили і продали конкретно дешевше.
Третій пацан, катався пару год і підубив мотор,вкладувався...продав з попандосом четвертому.
Четвертий вже з Черкас. Брав на пару тижнів чисто пофоткаться - повийобуватися з жінкою. В ітогі тоже щось там повкладувався і НЕ думав що попаде з нею. Дорогі каже фотки вийшли.
Я п'ятий. 9місяців. мінус 500уе і то що ремонтував своїми руками,так би штука б точно була.
Шостий,той кому я продав в нову каховку...
Сьомий його тесть - безплатно.
А що не обично окрім того що всі попали?
Щас розпишу і откуда я так багато інфи знаю за минулих і майбутніх хозіків.
Машина до сих пір на мені, в дії. Юридично вона підвішена. Якби техпаспорт на мені на СА номерах. А виконавча думає що вона на КА номерах...Тупік,судиться треба...Але война началася та так воно й захлохла ця тєма.
Так от ізза цієї фігні досі общаюся з хозіками.
Київськи після цього судиться з жінкою і сів на дно ізза еліментів ізза того і машина в розиску. А щас вообще на повному дні бо тцк шукає.
Четвертий місцевий черкаський попав на бабаки + потом іще попав з омегою яку він сразу купив після тігри,автомат гавкнув,а не надо було мене дурить...
Шостий,що купив у мене має на руках. Лєву машину яка в розиску...Яка в окупації. Сам попав на бабки,орки дом забрали,а місцеві розграбили магазини,в нього було 5шт. Сам щас в канаді, і робить обичним робочим.
Сьомий, тесть. Не знаю вилізла вона йому боком чи ні...півгода не балакав з зятем що в канаді.
Машина щас на руських номерах. Хоча й укр техпаспорт є.
І до сих пір ця машина на мені числеться... і виконавчу напару з мрео не наказав ізза того що война началася.
Як вам історія одної машини
Опубликовано 06 Февраль 2025 - 10:52
Это можно автокинотриллер снять по этой истории
не то слово! мне значит несказанно повезло именно с корсой. дУМАЮ эТО ВСЕ ПОТОМУ, ЧТО В ДЕТСТВЕ Я БЫЛ ОЧЕНЬ ПОСЛУШНІМ МАЛЬЧИКОМ
Еще по теме! обычно на кабриках маленькие пробеги, так как это машина выходного дня! так что можно особо не переживать за смотанный пробег
Опубликовано 06 Февраль 2025 - 11:46
Не парься, деда Мороза нет.дУМАЮ эТО ВСЕ ПОТОМУ, ЧТО В ДЕТСТВЕ Я БЫЛ ОЧЕНЬ ПОСЛУШНІМ МАЛЬЧИКОМ
Там наоборот накручивать надо, чтобы не спрашивали почему так мало?
Еще по теме! обычно на кабриках маленькие пробеги, так как это машина выходного дня! так что можно особо не переживать за смотанный пробег
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых