Реклама

Хто що знає за мазди 2000-х
#1
Опубликовано 25 Март 2024 - 19:02
#2
Опубликовано 25 Март 2024 - 19:07
Так а що по тому 2.3 бензину знати в 2024 році. Не має бути ГБО - сам поставиш, глянути перед купівлею показник МАП.
Доречі, дзвонили військові нещодавно саме з таким авто шукали моториста - з їх слів в 1, 3, 4 компресія 13, в 2- 2
А взагалі ті 2.0-2.3 слабі мотори - масложор питання часу що на Мазді, що на Форді. Бачив їх капіталили гільзуванням що ніби покращувало їх бо ті безгільзові блоки жили своїм життям.
Изменено: sapphir, 25 Март 2024 - 19:11
#5
Опубликовано 25 Март 2024 - 20:03
Та щось вони всі що у продажі 2.3 поголовно газовані. То дуже погано якщо вона продається з гбо? Не дуже в курсі цих нюансів. То показник надвеликих пробігів?
ГБО на таких моторах то показник передчасної смерті. ГБО суттево впливає на ресурс і економить гроші тільки першому. Я б не дивився 20-ти річну машину з ГБО без гідрокомпенсаторів.
За дизель не скажу бо Японці, в тому числі і Мазда перші дизеля на Л200 або Мазда БТ50 офіційно пропонували десь 2008-2010 рік. До цього дизелів не було офіційно - тому бензини це в більшості наші офіційні, дизелі - всі пригонки.
Изменено: sapphir, 25 Март 2024 - 20:07
#9
Опубликовано 25 Март 2024 - 20:38
Я також більше 5 років і ремонтую і спостерігаю за Зафірою А 1999 року 1.8.
Є питання і до кузова, і просто до старості всього, і до того що туди до нас хтось суттево запхав свої щупальця і навіть комп мотора не рідний. Але, якщо не розглядати електроніку, там до мотора питань немає. Зараз замінили моторний комп і навіть прогрівочні оберти з"явилися - дивно чого на попередньому їх не було взагалі...
Але загальна проблема що тої що тої - вони старі. Да, спокушає 500 баксів за місце, але ж ...
Кузова на маздах гниют очень быстро
шестерки 08гг и свежее уже все рыжие по низу.(про ЖЖ вообще молчу то похуже омеги)...и так все мазды......хотя внешне они нарисованы красиво
08 рік - це вже друге покоління, там вже пластик на порогах. Найбільше гнив дорест 02-04, рестайл почали офіціали антикорозійними заходами спасати побачивши що робиться з дорестайлом за 3-4 роки.
А так, і по дизайну також, в 2004 року - Мазда 6 автомобіль року.
.
Изменено: sapphir, 25 Март 2024 - 20:51
#11
Опубликовано 25 Март 2024 - 21:22
Єдине що - матеріали салону в Мазди такі собі завжди були - і шкіра швидко втрачала зовнішній вигляд, і велюр в мене в 4-х річній машині такий собі був. Глянув ті МПВ що пропонують - таке собі враження, може і зручні сидіння але та розтягнута обивка хвилями Глянув корейців - з тих років салон в кращому стані на Хюндай Трайджет :
https://auto.ria.com...t_35528066.html
Подивився що за мотор - також з регулюванням клапанів. Опель 147 на гідрокомпенсаторах мав, нащо вони те регулювання на 140 сильні ставили, добре хоч шайбами а не стаканами :
Изменено: sapphir, 25 Март 2024 - 21:25
#12
Опубликовано 26 Март 2024 - 10:40
ГБО на таких моторах то показник передчасної смерті. ГБО суттево впливає на ресурс і економить гроші тільки першому. Я б не дивився 20-ти річну машину з ГБО без гідрокомпенсаторів.дык а чем ГБО так страшен?
та и в чём проблема раз в 40 тык отрегулировать клапана?
У человека нет свободного выбора до тех пор, пока есть эмоциональная привязанность к системе убеждений...
#13
Опубликовано 26 Март 2024 - 11:04
дык а чем ГБО так страшен?
та и в чём проблема раз в 40 тык отрегулировать клапана?
Нічим, якщо його ставив ти і, як пишеш, кожні 40 тис регулював або хоча б слідкував за МАП. Плюс саме регулювання не саме дешеве і трохи геморне ( від 150$ і десь до 500 можна нарахувати дивлячись якій клієнт ). Плюс сам блок боїться локальних перегрівів і від них деформується - є відео ремонтів таких 2.0-2.3 на Маздах/Фордах де візуально показують як хон на цилиндрі знятий як шкура леопарда - плямами Ну і квіточка на торті - їм всім поза 20 років! Як на мене - російська рулетка
Ладно якщо ще підтвердять встановлення ГБО ( не запис в техпаспорт) нещодавно, з перевіркою і регулюванням зазорів - ок, можна спробувати ризикнути. Якщо ж там вже десяток років воно стоїть -
Я виходжу з логіки - всім на всіх пох і кожен думає тільки про себе.
Изменено: sapphir, 26 Март 2024 - 11:34
#16
Опубликовано 26 Март 2024 - 13:02
#17
Опубликовано 26 Март 2024 - 13:20
Друзі, дуже дякую за поради та коментарі. Якщо такі справи, можливо треба дивитись у бік іншої марки... хотілось би щось величеньке... при цьому щоб максимально просте та надійне, наскільки це можливо для авто у плюс мінус такому віці. Пробіги будуть невеликі, 40-50 км на день. Сітроен - не знаю, начебто й нічого, але... не знаю.
офігенне авто. я трохи не купив років 5 назад. Підвіска як раз на мене- корабель. Звісно шо ні про які шашки не думай= але і парусність, і не для того авто.
плюс цинк- я дивився то ніде нема ржі. за такі грощі краще сценіка 2.
Реклама!!!
#23
Опубликовано 26 Март 2024 - 14:15
Доречі, на грандіси теж задивлявся, лякають тільки розповіді про якийсь страшний росхід палива як для 2.4, а в цілому плюс мінус теж подобається.
по місту буде жерти 15-20 на автоматі... по трасі 10
але тачка бомба
пробіг 250тис - це обкатка для неї
Изменено: Stаn, 26 Март 2024 - 14:16
2010: OKE -> OKE -> OOA -> OVB -> OOB -> OVC
#27
Опубликовано 26 Март 2024 - 14:54
Доречі, на грандіси теж задивлявся, лякають тільки розповіді про якийсь страшний росхід палива як для 2.4, а в цілому плюс мінус теж подобається.Можеш ще глянути форд S-макс, мені він більше сподобався, ніж грандіс і французькі міеівени. В мене був декілька років. Але бажано шукати дизельний, але які там будуть пробіги на приборці в таких літах, то і уявити вже важко.
#28
Опубликовано 26 Март 2024 - 14:58
я кажу тобі - вибирай жопой.
шо тобі тут хто скаже. мені грандіс і все мітсубішівське старше ланса9 - то гребана табуретка. хтось -бач радить. Галант...ну ну...
зафіру теж катав- трохи м"якша табуретка. але не то.
От мазду не катав- але судячи по мазді вцілому- то теж таке собі.
Можеш ще глянути форд S-макс, мені він більше сподобався, ніж грандіс і французькі міеівени. В мене був декілька років. Але бажано шукати дизельний, але які там будуть пробіги на приборці в таких літах, то і уявити вже важко.
о. це вже шось- фордик норм. Але торохче- я б почитав про бенз.
Реклама!!!
#29
Опубликовано 26 Март 2024 - 15:42
Доречі, на грандіси теж задивлявся, лякають тільки розповіді про якийсь страшний росхід палива як для 2.4, а в цілому плюс мінус теж подобається.
Був на ручці, розход норм, як для такого бегемота.
Автомат там старий, жере.
З салону до 175 тищ тільки ТО, навіть аморти не просилися
Місто було 12-14. Але жваво, з холмами.
Траса 6-8.
Газу плюс літр..півтора.
Ни ГМО, ни ГБО
#30
Опубликовано 26 Март 2024 - 16:37
Колись вибирав 10-ти річні Карнівали - ну таке, в моєму розумінні "затаскані". Не тому що матеріали погані а тому що не для перевозки однієї дупи їх беруть. Середнього розміру мінівени може і беруть 7-ми місні щоб тиждень їздити самому а в неділю посадити всю родину і на пікнік. Великі мінівени - як маршрутки, на 200-300 тис. стан відповідний експлуатації. Бензин на таких авто або не буде їхати або буде споживати відповідно, тому добре зваж всі за і проти саме бензинових моторів, особливо якщо плануєш АКПП.
Изменено: sapphir, 26 Март 2024 - 16:39
#31
Опубликовано 26 Март 2024 - 17:51
я б почитав про бенз.В мене ж був бензин 2.0, думаю дизель краще). Фордовські дюратеки люблять на великих пробігах під'їдати масло (хоч і вирішується це порівняно недорого). Але, крім цього, з негативу більше і нічого згадати. Ну, і для когось може буде важливим, що дизель двохлітровий "їде", а бензин ні. Мені це не було важливо.
#33
Опубликовано 26 Март 2024 - 18:37
подивись на ситро с4 пикасо, 2.0 робот. 1.8 мех.
хотів баті подарувати гранда. зараз є файні по 5000.
+1 за Citroen {Grand} C4 Picasso.
Якщо бензиновий, то на 1.6 навіть не дивися. 1.8 або 2.0 можна брати.
Дизелі обидва нормальні, тільки 2.0HDi+AISIN фіг знайдеш. 1.6HDi на роботі багато в продажі є. Робот надійний, нема чого боятися, але відкласти кілька франклінів на заміну комплекту зчеплення варто.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых