Так це чия проблема - того хто питає бо він не впевнений в своєму виборі чи тих хто радить виходячи зі свого суб"єктивного досвіду?
Реклама

Хто що знає за мазди 2000-х
#38
Опубликовано 27 Март 2024 - 21:25
У мене був Фокус та Нексія , Нексія набагато надійніша та й взагалі бепроблемна . Але хіба б я порадив комусь Нексію замість Фокуса ?
Є в мене колега , близький знайомий , катає на Мазді СХ7 , машині більше десяти років та далеко за двісті пробігу , їздить кожен день . Машина супер по розміру , комфорту , динаміці . До речі 2.3 турбо .
Купили ще БМВ нову не памятаю Ікс пятий чи сьомий , здається сьомий , віддав дружині , Мазда зручніша й універсальніша .
#40
Опубликовано 27 Март 2024 - 21:40
У мене був Фокус та Нексія , Нексія набагато надійніша та й взагалі бепроблемна . Але хіба б я порадив комусь Нексію замість Фокуса ?
Є в мене колега , близький знайомий , катає на Мазді СХ7 , машині більше десяти років та далеко за двісті пробігу , їздить кожен день . Машина супер по розміру , комфорту , динаміці . До речі 2.3 турбо .
Купили ще БМВ нову не памятаю Ікс пятий чи сьомий , здається сьомий , віддав дружині , Мазда зручніша й універсальніша .
розхід спитай який в сх-7 прозрієш
та цепка скілько разів міняв)
#43
Опубликовано 28 Март 2024 - 10:03
3.0 бенз? Чи дизель. Що той, що той доволі економні двигуни. У товарища 3.0 турбо бенз на Х5. Середній при спокійній їзді 12л. У іншого товариша колись була СХ 7 2.3 з салону. На пару тик км масло з двигуна вигнало, заміна двигуна по гарантії. Ну і на розхід він теж жалівся, казав 17л місто)). Так, що не все так однозначно.цепок не знаю , а розхід менший ніж в трьохлітровій бехі
Ну і у мене у дружини Х3 з старим 3.0 атмо, розхід теж 12-13.
Изменено: max911, 28 Март 2024 - 10:05
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#46
Опубликовано 28 Март 2024 - 11:21
Изменено: flameboy, 28 Март 2024 - 11:22
#47
Опубликовано 28 Март 2024 - 11:56
Дизеля Мазда, Форд і Сітроен/Пежо - одні і ті ж по залізу і тільки різні в обвісі. У всякому разі ближче до 07-10 років, за більш старі не в курсі. Сусід 1.6Д за 850 баксів купив з Пежо Партнер на Сітроен С5 з маркуванням ФоМоКо. Якщо Форди досить надійні з дизелем і механікою, то Мазди мали б бути аналогічно плюс запчастини на Мазда дешевше ніж на Форд навіть тоді коли вони взаємозамінні - як це працює я не знаю.
Ну і ще корейці типу Кіа Карнівал і Хюндай Трайджет можна глянути - по розмірам, по ціні. В авторіа є в Харкові взагалі від першого влвсника Карнавал 2.8 дизель мех ( в об"яві автомат ).
Шарани і похідні будуть старіші за ті ж гроші. Доречі, щось таке по дизелям пам"ятаю що старіші Форд Гелексі мали двигуни 2.0 дизель як на Шаранах - але це не точно, треба уточнити.
Изменено: sapphir, 28 Март 2024 - 12:47
#50
Опубликовано 28 Март 2024 - 14:32
Якісь дивовижні авто стали виробляти. )) У мене такий виходить на 2,2 атмо. ))
Так і є. Я ж писав Х3 з 3.0 атмо споживає на літр більше, ніж сучасний 3.0 турбо на більшому Х5.
Ну то не буду сперечатись , проти більшості не попреш . БМВ кращий
Звісно новий бмв кращий за стару Мазду з ломучим і жрущим 2.3))). Доречі, не являюсь фанатом авто бмв, даже навпаки. Просто констактував факт з витратами палива. Не жере сучасний беенвешнмй 3.0 набагато більше старого маздовського 2.3. і це факт.
Были Опеля: OVC 2.2 АКП, OVC 3.2 АКП, еще куча всяких НЕМІ, боксеров и т д не Опелей:).
Долго на одной машине ездить не могу - в поисках своего идеала ....:)
#51
Опубликовано 28 Март 2024 - 19:58
Ну це ж більш сучасні двигуни, не однолітки свяченої вектри 90-х (вибачте, не втримавс
Я мав на увазі ОВЦ 2008 р. з Z22SE. )) А "свячена" вектра з 90-х бере 9 л/100 в тому ж режимі.
Я ж писав Х3 з 3.0 атмо споживає на літр більше,
І менше ніж Вектра 2008 р. Ось в це слабо віриться. ) Паркет 3,0 та седан 2,2.
Изменено: Avtomobilist, 28 Март 2024 - 21:04
#53
Опубликовано 29 Март 2024 - 09:03
Якісь дивовижні авто стали виробляти. )) У мене такий виходить на 2,2 атмо. ))
не заважай людям мірятися бо термін -спокійна їзда... то таке шо можно на любий глобус натягнути. Куди там середній швидкості...
97% взагалі не відрізняють шо воно там за швидкість і як воно впливае на витрату, а як спитаеш за витрату газу- так у всіх 10л....тіки ніхто не замислюється, шо перехід на газ у них на 60градусів, і вони на бензі проїзжають 2.3.4 км кожен раз....а так да...витрата газу 10. тіки і бенза підливають...але хто там такі мелочі рахуе.
https://www.drive2.r...19700016431586/
https://www.drive2.r...75379512178355/
Реклама!!!
#54
Опубликовано 29 Март 2024 - 11:23
97% взагалі не відрізняють шо воно там за швидкість і як воно впливае на витрату, а як спитаеш за витрату газу- так у всіх 10л....тіки ніхто не замислюється, шо перехід на газ у них на 60градусів, і вони на бензі проїзжають 2.3.4 км кожен раз....а так да...витрата газу 10. тіки і бенза підливають...але хто там такі мелочі рахуе.
І куди ти прилііпиш ті 0,3л бенза? Кожен проїзжає різний кілометраж і за умови однакової машини як порівняти розхід газу, от відкидать бенз, пітання ж стояло про розхід газу, а не про загальний
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#55
Опубликовано 29 Март 2024 - 13:45
Як на мене - газ і дизель це співрозмірні витрати на 1 км, кому що краще питання особисте і умов експлуатації. Я особисто до дизеля маю певні упередження після дизельної Ауді - не зацінив я його переваг. А їздити на бензині - навіть з тим невеликим пробігом що є зараз мені "релігія" не дозволить Для себе завжди рахував сумарні витрати на газу+бензин це 0.6-0.7 вартості бензину що цілком влаштовує.
Изменено: sapphir, 29 Март 2024 - 13:45
#57
Опубликовано 29 Март 2024 - 16:42
І куди ти прилііпиш ті 0,3л бенза? Кожен проїзжає різний кілометраж і за умови однакової машини як порівняти розхід газу, от відкидать бенз, пітання ж стояло про розхід газу, а не про загальний
у мене, як і у любого, хто не живе на околицях= поїздка 5км , от і приліпи 0,3 два рази в день, та на 100 км. і прогрів 2.5 це далеко не 0.3... на ютубі було міряли кажись на чомуь 1.5 чи шо таке, так от там було 0.25.
Изменено: rvgu, 29 Март 2024 - 16:42
Реклама!!!
#59
Опубликовано 29 Март 2024 - 20:33
у мене, як і у любого, хто не живе на околицях= поїздка 5км , от і приліпи 0,3 два рази в день, та на 100 км. і прогрів 2.5 це далеко не 0.3... на ютубі було міряли кажись на чомуь 1.5 чи шо таке, так от там було 0.25.
Ну а у когось пробіг 50км, хтось їздить по трасі, а хтось містом, а може в комбінації, тому коли питають про розхід, самий простий варіант поділити літраж на пробіг і не заморачуватись скільки в тебе пішло на прогрів
А от якщо треба подати звіт на компенсацію палива, то вже інша справа
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#60
Опубликовано 29 Март 2024 - 20:50
Ну а у когось пробіг 50км, хтось їздить по трасі, а хтось містом, а може в комбінації, тому коли питають про розхід, самий простий варіант поділити літраж на пробіг і не заморачуватись скільки в тебе пішло на прогрів
А от якщо треба подати звіт на компенсацію палива, то вже інша справа
взагалі не . Просто вказуеш длинну середньої поїздки та середню швидкість- тоді людина може прикинути як у неї і шось +- буде правда.
а всі як раз пишуть так як ти написав...от у мене знайомий так фьюжена 2.5 і купив. а шо, там витрата 10л
правда ж? це ж нове +- авто . 2.5.
тіки чогось вийшло 18газу... а так да...
Реклама!!!
#61
Опубликовано 30 Март 2024 - 00:36
Просто вказуеш длинну середньої поїздки та середню швидкість-
І отримаєш якусь середню фігню
правда ж? це ж нове +- авто . 2.5.тіки чогось вийшло 18газу... а так да...
Та тут були екземпляри Верки з більшим розходом, так шо не показник
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#62
Опубликовано 30 Март 2024 - 13:52
Фордовські дюратеки люблять на великих пробігах під'їдати масло (хоч і вирішується це порівняно недорого).
А є пробіги, на яких, наприклад, Мондео з Дюратеком (2.0 145 к.с.) безпечно брати? Бо я у свій час на Форд-клубі читав, що масложор може початися задовго до 100 ткм. Знайома у Англії придивляється до такого з пробігом 56 тм. Ремонт, враховуючи ціни на нього там, скоріше за все, не матиме економічного сенсу.
Двигун маздівський, тому, я думаю, питання стосується теми.
#63
Опубликовано 30 Март 2024 - 15:38
А є пробіги, на яких, наприклад, Мондео з Дюратеком (2.0 145 к.с.) безпечно брати? Бо я у свій час на Форд-клубі читав, що масложор може початися задовго до 100 ткмТі автівки такого віку, що за пробіг до 100тис. можна не переживати). Тому масложор, якщо не було заміни кілець, буде на всіх. От наскільки виражений це вже залежить від конкретного екземпляру.
Двигун маздівський, тому, я думаю, питання стосується теми.Через це форди і ремонтують маздівськими ремкомплектами, бо вони дешевші.
Знайома у Англії придивляється до такого з пробігом 56 тмЦе може якийсь новий дюратек? Бо 56тис щось дуже неймовірне.
#64
Опубликовано 30 Март 2024 - 21:39
А є пробіги, на яких, наприклад, Мондео з Дюратеком (2.0 145 к.с.) безпечно брати? Бо я у свій час на Форд-клубі читав, що масложор може початися задовго до 100 ткм. Знайома у Англії придивляється до такого з пробігом 56 тм. Ремонт, враховуючи ціни на нього там, скоріше за все, не матиме економічного сенсу.
Двигун маздівський, тому, я думаю, питання стосується теми.
Дюратек чи 2 чи 2.3 ролі не грає - мотори однакові, це ще з 2000-х проблема. Інше що в Англії ніхто на нього ГБО ставити не буде тому хіба що масложор. Але це ніяк не перевірити - я брав 2.0 в свій час з 100 тис і масложором 1-2 літра на 10 тис а продав через 2 роки з 220 тис і одним літром на тисячу км. Але це по мануалу в допуску
Изменено: sapphir, 30 Март 2024 - 21:40
#65
Опубликовано 31 Март 2024 - 12:04
Це може якийсь новий дюратек? Бо 56тис щось дуже неймовірне.
Та ні, машина виглядає як нова, салон як новий. До того ж, це миль, а не км.
У Англії таке буває, це не Німеччина (де також буває, але набагато рідше). Англійські машини вбивають іржа і мотогодини, а не пробіг.
Але це ніяк не перевірити - я брав 2.0 в свій час з 100 тис і масложором 1-2 літра на 10 тис а продав через 2 роки з 220 тис і одним літром на тисячу км.
Тобто ти нічого з цим не робив, але гірше не стало? Чи значить це, що можна забити (якщо масложор таки є)? Чи буде "неприємно"?
#67
Опубликовано 31 Март 2024 - 12:34
Тобто ти нічого з цим не робив, але гірше не стало? Чи значить це, що можна забити (якщо масложор таки є)? Чи буде "неприємно"?
Коли "масльонка" на приборці загорілась то 2 літра до мінімума долив - в моторі лишилось літра півтора від сили. А капот на кочерзі і "Точки опори" тоді не було - руку накачав капот піднімати. Але з мотором нічого не робив - ані газу не нставив, ані клапана не регулював, ані сальники клапанів чи щось схоже - валив на бензині по 60 тис в рік і тільки масло доливав.
#68
Опубликовано 31 Март 2024 - 12:39
Ну як не стало. Було 1..2 л/ 10000, стало 1л/1000.
А, я нолик прогавив. Кхм.
Коли "масльонка" на приборці загорілась то 2 літра до мінімума долив - в моторі лишилось літра півтора від сили. А капот на кочерзі і "Точки опори" тоді не було - руку накачав капот піднімати. Але з мотором нічого не робив - ані газу не нставив, ані клапана не регулював, ані сальники клапанів чи щось схоже - валив на бензині по 60 тис в рік і тільки масло доливав.
Не звучить дуже оптимістично. Особливо для експлуатації в Англії.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых