Реклама
Допоможіть будь ласка з помилками 042052 та 111306
#1
Опубликовано 30 Апрель 2024 - 15:38
Маю Opel Astra H 2004 року, двигун Z16 XEP.
З'явилися такі помилки:
Через газ-тормоз:
042052 ( низька пропускна здатність каталізатора). Спочатку з'явилися ця помилка, потім через деякий час ось ця:
111306 (як я розумію це часта болячка твін порта)
Їздив на діагностику, але там мені нічого нового не сказали, так як я і сам зміг знайти коди і що вони означають, а таким вони не займаються.
Через ноут коди помилок такі:
Р0420
Р1113.
Так як живу далеко від міста, то вирішив спочатку запитати тут. Чи варто їхати на СТО вирізати каталізатор, чи можливо якось вирішити проблему самому, або знайти місцевих кулібінів і з вашими підсказками щось мудрувати?) Чи можливо ці помилки не такі страшні і можна спокійно їздити?
Буду радий усім відповідям!) Дякую!
#2
Опубликовано 30 Апрель 2024 - 15:54
Так як живу далеко від міста, то вирішив спочатку запитати тут. Чи варто їхати на СТО вирізати каталізатор, чи можливо якось вирішити проблему самому, або знайти місцевих кулібінів і з вашими підсказками щось мудрувати?)
Як в анекдоті - "Вам хірургам аби тількі різати" ))))
По перше
Причины появления ошибки P0420 на автомобиле Opel Astra , могут быть следующими:
- использование некачественного топлива с высоким содержанием этила;
- поломка или повреждение лямбда-зонда;
- засорение или повреждение нейтрализатора;
- замыкание проводки «нижней» лямбды;
- повышение давления топливной смеси.
Спочатку, треба з'ясувати що саме викликає помилку
Може якусь "гамулу" замість палива залив, може друга лямбда глючить
Тоді вже вирішувати, різати чи ні
По твинпорту Р1113 - зношеність рейки. Як результат датчик "сбивається" з відкаліброваної позіції
Підклади щось, як зазвичай радять
Изменено: Igor C., 30 Апрель 2024 - 16:29
#5
Опубликовано 30 Апрель 2024 - 17:24
Як в анекдоті - "Вам хірургам аби тількі різати" ))))
По перше
Причины появления ошибки P0420 на автомобиле Opel Astra , могут быть следующими:
- использование некачественного топлива с высоким содержанием этила;
- поломка или повреждение лямбда-зонда;
- засорение или повреждение нейтрализатора;
- замыкание проводки «нижней» лямбды;
- повышение давления топливной смеси.
Спочатку, треба з'ясувати що саме викликає помилку
Може якусь "гамулу" замість палива залив, може друга лямбда глючить
Тоді вже вирішувати, різати чи ні
По твинпорту Р1113 - зношеність рейки. Як результат датчик "сбивається" з відкаліброваної позіції
Підклади щось, як зазвичай радять
Заправляюсь завжди на одній заправці, бував ще на ВОГ і ОККО. Дякую, завтра спробую підкласти. Помилка сама має зникнути після цього, чи краще стерти і поїздити, перевірити чи знову не загориться?
Не износ рейки, а потеря калибровки. Инонда лечится кембриком.
Первая ошибка может быть следствием второй
Износ или, если это можно так назвать "раззболтанность" рейки приводят к потере калибровки.
Именно так по приведеной ссылке и устраняется. Кембриком, шайбочками, короче, подручными материалами )))))
Дякую, я чесно кажучи підозрював що ці дві помилки можуть бути повз'язані, завтра спробую з тим кембриком)
А якщо перевіряти другу лямбду, я сам зможу це якось перевірити?
#6
Опубликовано 30 Апрель 2024 - 17:27
Заправляюсь завжди на одній заправці, бував ще на ВОГ і ОККО. Дякую, завтра спробую підкласти. Помилка сама має зникнути після цього, чи краще стерти і поїздити, перевірити чи знову не загориться?
Для миттєвої перевірки результату, помилку зтирають
Сама по собі одразу не зникне.
Так, індікатор помилок погасне після наступного ввімкнення запалення (якщо все гаразд), а помилка перейде в стан "неактивних помилок. Зовсім зникне з пам1яти блока після 50 безпомилкових ввімкнень запалення (стартів двигуна)
Изменено: Igor C., 30 Апрель 2024 - 17:27
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых