Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Допоможіть будь ласка з помилками 042052 та 111306


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
6 ответов в теме

#1
Kovalsky

Kovalsky

    Начавший говорить

    • Сообщений 2
  • Имя:Illia
  • Авто:Opel Astra H
  •  
  • Регистрация: 30.04.2024

Опубликовано 30 Апрель 2024 - 15:38

Всім привіт, я погано розуміюсь на авто, тому питання може здатися тупим, я це розумію. Буду радий порадам.
Маю Opel Astra H 2004 року, двигун Z16 XEP.
З'явилися такі помилки:
Через газ-тормоз:
042052 ( низька пропускна здатність каталізатора). Спочатку з'явилися ця помилка, потім через деякий час ось ця:
111306 (як я розумію це часта болячка твін порта)
Їздив на діагностику, але там мені нічого нового не сказали, так як я і сам зміг знайти коди і що вони означають, а таким вони не займаються.
Через ноут коди помилок такі:
Р0420
Р1113.
Так як живу далеко від міста, то вирішив спочатку запитати тут. Чи варто їхати на СТО вирізати каталізатор, чи можливо якось вирішити проблему самому, або знайти місцевих кулібінів і з вашими підсказками щось мудрувати?) Чи можливо ці помилки не такі страшні і можна спокійно їздити?
Буду радий усім відповідям!) Дякую!
  • 0

#2
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 30 Апрель 2024 - 15:54

Так як живу далеко від міста, то вирішив спочатку запитати тут. Чи варто їхати на СТО вирізати каталізатор, чи можливо якось вирішити проблему самому, або знайти місцевих кулібінів і з вашими підсказками щось мудрувати?)

Як в анекдоті - "Вам хірургам аби тількі різати" ))))

 

По перше

Причины появления ошибки P0420 на автомобиле Opel Astra , могут быть следующими:

  • использование некачественного топлива с высоким содержанием этила;
  • поломка или повреждение лямбда-зонда;
  • засорение или повреждение нейтрализатора;
  • замыкание проводки «нижней» лямбды;
  • повышение давления топливной смеси.

 

Спочатку, треба з'ясувати що саме викликає помилку 

Може якусь "гамулу" замість палива залив, може друга лямбда глючить

Тоді вже вирішувати, різати чи ні 

 

По твинпорту Р1113  - зношеність рейки. Як результат датчик "сбивається" з відкаліброваної позіції

 

Підклади щось, як зазвичай радять

https://driver.top/exp/257870


Изменено: Igor C., 30 Апрель 2024 - 16:29

  • 0

#3
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48855
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 30 Апрель 2024 - 16:40

Не износ рейки, а потеря калибровки. Инонда лечится кембриком.
Первая ошибка может быть следствием второй

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#4
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 30 Апрель 2024 - 17:15

Износ или, если это можно так назвать  "раззболтанность" рейки приводят к потере калибровки.

Именно так по приведеной ссылке и устраняется. Кембриком, шайбочками, короче, подручными материалами )))))


Изменено: Igor C., 30 Апрель 2024 - 17:17

  • 0

#5
Kovalsky

Kovalsky

    Начавший говорить

    • Сообщений 2
  • Имя:Illia
  • Авто:Opel Astra H
  •  
  • Регистрация: 30.04.2024

Опубликовано 30 Апрель 2024 - 17:24

Як в анекдоті - "Вам хірургам аби тількі різати" ))))

 

По перше

Причины появления ошибки P0420 на автомобиле Opel Astra , могут быть следующими:

  • использование некачественного топлива с высоким содержанием этила;
  • поломка или повреждение лямбда-зонда;
  • засорение или повреждение нейтрализатора;
  • замыкание проводки «нижней» лямбды;
  • повышение давления топливной смеси.

 

Спочатку, треба з'ясувати що саме викликає помилку 

Може якусь "гамулу" замість палива залив, може друга лямбда глючить

Тоді вже вирішувати, різати чи ні 

 

По твинпорту Р1113  - зношеність рейки. Як результат датчик "сбивається" з відкаліброваної позіції

 

Підклади щось, як зазвичай радять

https://driver.top/exp/257870

Заправляюсь завжди на одній заправці, бував ще на ВОГ і ОККО. Дякую, завтра спробую підкласти. Помилка сама має зникнути після цього, чи краще стерти і поїздити, перевірити чи знову не загориться?



Не износ рейки, а потеря калибровки. Инонда лечится кембриком.
Первая ошибка может быть следствием второй

 

Износ или, если это можно так назвать  "раззболтанность" рейки приводят к потере калибровки.

Именно так по приведеной ссылке и устраняется. Кембриком, шайбочками, короче, подручными материалами )))))

Дякую, я чесно кажучи підозрював що ці дві помилки можуть бути повз'язані, завтра спробую з тим кембриком)



А якщо перевіряти другу лямбду, я сам зможу це якось перевірити?


  • 0

#6
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2003
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 30 Апрель 2024 - 17:27

Заправляюсь завжди на одній заправці, бував ще на ВОГ і ОККО. Дякую, завтра спробую підкласти. Помилка сама має зникнути після цього, чи краще стерти і поїздити, перевірити чи знову не загориться?

Для миттєвої перевірки результату, помилку зтирають

Сама по собі одразу не зникне.

Так, індікатор помилок погасне після наступного ввімкнення запалення (якщо все гаразд), а помилка перейде в стан "неактивних помилок. Зовсім зникне з пам1яти блока після 50 безпомилкових ввімкнень запалення (стартів двигуна)


Изменено: Igor C., 30 Апрель 2024 - 17:27

  • 0

#7
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24849
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 30 Апрель 2024 - 17:32

ставь обманку под 2-й лямбда зонд и не мучай жопу


  • 0
316fcbf74f6b.jpg




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых