Заправив кондиціонер, їздив два дні при заправці було все перевірено, вирішив оглянути авто знизу побачив сліди вологи по середині компресора кондиціонера, та одній із трубок фото додаю, питання чи можливо вилікувати або шукати бу компресор, дякую.
Реклама

Компресор кондиціонера травить фріон
#4
Опубликовано 01 Июнь 2024 - 19:28
Заправив кондиціонер, їздив два дні при заправці було все перевірено, вирішив оглянути авто знизу побачив сліди вологи по середині компресора кондиціонера, та одній із трубок фото додаю, питання чи можливо вилікувати або шукати бу компресор, дякую.
18 лет назад поменяли в компрессоре какие то резинки ( уже не помню ) , по сей день работает без дозаправок
#6
Опубликовано Вчера, 20:35
Вітаю. Користуюсь ООБ 2003 рест. 2,5DTI (М57). Чи підкаже хто, як витягти (зняти) трубку кондиціонера? Проходити від охолоджувача до радіатора. По лівому борту під АБС та акумулятором.
Відповідаю сам собі. Знімаємо акумулятор, паливний фільтр та тримач, монтажну "площадку" з круглими електроштекерами, для кращого доступу та огляду. Далі знімаємо АБС, відкачуємо гальмо з бачка, відкручуємо всі трубочки. На АБС є штекер, біля входу проводів (під ними) є фіксуюча колодка (фіолетова), її пласкою викруткою витягуємо приблизно на довжину штекера, тоді знімається легко. Відкручуємо гайки, знижуємо АБС, від цього штекер датчика. Далі оглядаємо та відкручуємо кронштейн, під ним і трубка кондиціонера.
Власне постачання, має трубку три свища, 1-й прогнив від дій якогось реактиву, наче крапля кислоти зупинилася, 2-й має вигляд золотого металу, 3-й підтертий та окислений, ще не прогнив, але чекати недовго.
Изменено: volodimir, Вчера, 20:36
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых