Сьогодні поставив назад мізки. Stagg4. Нічого, навіть дід на кніпочуі газу не загорівся... І при повороті ключа не реагує ьензонасос... Думаю: або софт газовий, або проводка, бо трохи шаманили з ГБО, міняли шланги і т.д....
Реклама

замок запалювання
#37
Опубликовано 11 Июль 2024 - 08:16
Сьогодні поставив назад мізки.
По-перше, будь ласка, без матів, навіть завуальованих.
По-друге, проблема не в ГБО
Bank, у тебя же есть возможность это проверить? Тебе же не сложно, нам любопытно)
Можливість перевірити є, але авто, судячи з підпису, у Броварах.
Там проблема або в живленні (або його відсутності) блока керування двигуном, або в кан-шині. Потрібна діагностика (які блоки на звязку і які помилки).
Це за умови що ключ не пошкоджений, бо блокування іммо також не дасть запустити стартер
#39
Опубликовано 11 Июль 2024 - 10:07
#51
Опубликовано 11 Июль 2024 - 16:20
Там немає чіпу в прямому розумінні слова, як на Астрі Ж, для прикладу. Нема там того камінця вже. Там інша система. Астра Н, Вектра Ц, Зафіра БЯкщо є плата, то пігулка 100 відсотків є...якось з дистанції відкривається ж...
А от чи є чіп...бо якщо є імобілайзер, а чіпа в новому ключі нема, то і бензонасос робити не буде...
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#54
Опубликовано 18 Июль 2024 - 13:07
Жало ключа зробили нове. Машина відкривається що з дистанційним на ключі, що фізично ключем. При повороті в перше положення все вмикається, окрім ГБО ( сьогодні ще прислухаюся до топливної помпи).при спробі завестись - тиша, навіть не намагається крутити стартер... І
Якщо бензонасос закачує, то може проблема в реле стартеру, чи запобіжнику?
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых