Перейти к содержимому


Реклама









Фото

EGR та інші пригоди старпершиАстра Н Z16XE1


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
69 ответов в теме

#1
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 17:24

Всім привіт, давно не бував тут з очевидних причин а також тому, що ведерко 2+ роки пило тільки бензин, а не мою кровушку:) Але як завжди у мене, знов з'явилась якась неочевидна фігня, а саме оберти на прогріту залишаються як в режимі прогріву, десь на +-900. При цьому звісно немає жодної помилки, корекції майже в нулях, може там щось скачуть +-1-2% туди-сюди навколо нуля. Їде нормально, навіть ізя цього разу здається не переймається цим(може поки що, бо це тільки 3-4 дні). По елм не видно жодних некоректних показів. Пробував зняти роз'єм з лямбди - оберти спочатку опустились куди потрібно, так проїхався пару км, знов дещо піднялись, але не так високо. Тобто взагалі без корекцій стає блище до норми, але теж щось не те. Но в мене в голові всплило тільки те, що це знов десь підсос повітря, бо якщо датчики в нормі, то щось йди мимо каси..
 
Ну я пам'ятачи минулу історію, яка закінчилась підсосом через ЕГР, а точніше його шов, поїхав одразу на димогенератор, думав зараз одразу буде швидкий діагноз:))) Димоген підрубили до якоїсь напевно вакуумної трубки позаду мотора. Дим пішов з датчику температури повітря, який стоїть перед дросельною, тобто там пофіг і він у всіх такий(пам'ятаю з минулого разу), також з під цього ж патрубка, де він надітий на дроссельну (хомут був не до кінця дожатий чомусь), але також це не може впливати, бо це до дросельки, а розходоміру на Z16XE1 немає. І третє місце - ЕГР, прямо з отвору в ньому. 
Прикрепленный файл  20241027_094040833_iOS_resize.jpg   90,05К   19 раз скачано Прикрепленный файл  20241027_094021345_iOS_resize.jpg   106,98К   23 раз скачано Прикрепленный файл  20241027_093935438_iOS_resize.jpg   79,72К   18 раз скачано

 

Тут відео з димогеном, хз як вбудувати ютуб сюди 
https://youtu.be/pUA3YV78pGk 
 
Я у мами діагност і сам такий розумний заказав нового єгорку, але пам'ятаючі стару історію, заказав самий дешевий з знайомих назв - Фебі, за пів ціни Пірбурга :)) Міняється легко, гордий собою це зробив, завів і як завжди обломився... Ніфіга це не змінило... Звісно я не чекаю, що тут хтось поставить діагноз, але мене просто дуууже цікавить один момент у всьому цьому: 
 
1) На холодну я прикладав пальця до цього отвору і з нього дуло наружу, думав це якийсь аварійний клапан чи шось таке до встановлення нового
При цьому всі навколомені казали, що не може бути отворів і це точно місце підсосу повітря.
 
2) На новому Фебі тягне всередину через цей отвір! :smile8: Тут взагалі не розумію як так. Не може ж бути, щоб розробили систему з подачею повітря(хоч і дуже малою) повз повітряний фільтр. 
 
3) Знайшов одного знайомого з таким самим мотором, але без будь-яких проблем, як він вважає :sm13_:  У нього з цього отвору видуває :faceoff:
 
Що це за отвір взагалі, навіщо він в констрцукції?
 
4) І головне, що я не можу зрозуміти: коли переміг минулу болячку заміною ЕГР, я поїхав на димоген повторно і диму там вже не було, тож як звідти дує навіть на машині без проблем? :smile275:
 
 
Якщо є хтось з моторами з ЕГР хеп або хе1, будь-ласка, заведіть авто і поки там не гаряче, заткніть цей отвір пальцем, куди у вас дує і чи взагалі?
 
Або може хтось знає що це за отвір в ньому і як так може бути, що димоген одразу там показує пробоіну? :faceoff:


Изменено: ostr, 28 Октябрь 2024 - 17:27

  • 0

#2
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27618
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 18:58

Але як завжди у мене, знов з'явилась якась неочевидна фігня, а саме оберти на прогріту залишаються як в режимі прогріву, десь на +-900. При цьому звісно немає жодної помилки, корекції майже в нулях, може там щось скачуть +-1-2% туди-сюди навколо нуля. Їде нормально,

Цифірь розрідження у впускному колекторі яка?

 

Звісно я не чекаю, що тут хтось поставить діагноз,

звідки стільки песимізму?)


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#3
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 19:09

Цифірь розрідження у впускному колекторі яка?

 

28-29

 

 

звідки стільки песимізму?)

Да просто у всіх зрозумілі проблеми, або є помилки і зрозуміло що міняти. А в цій машині постійно тільки барабашки... То та довга історія (ну ти пам'ятаєш думаю :sm13_:), то на заправці пістолет відстрілює кожні пару літрів, то тепер оберти як у режимі недогріву і завжди ні помилок тобі ні робочих версій... Ну не сцука? 


  • 0

#4
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 20:39

Якщо є хтось з моторами з ЕГР хеп або хе1, будь-ласка, заведіть авто і поки там не гаряче, заткніть цей отвір пальцем, куди у вас дує і чи взагалі?

Z16XEP, клапан рідний, якщо не помиляюсь - Пірбург. Стан вважаю робочим, все чисте, все рухається, принайменні питань  до нього нема.
Смокче, як на холодну так і на гарячу. При затиканні нічого не змінюється в роботі мотору. Коли підносив запальничку на холодну - трохі підсвістувати починало в тому місці, в клапані. На гарячу  не чуть.

Прокоментувати підсос зовнішнього повітря не в змозі. Херня якась... :sm13_:

 

DSC09922.jpg

DSC09929.jpg


Изменено: Andre_71, 28 Октябрь 2024 - 20:40

  • 0

#5
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 20:50

Дякую за тест, але блін, це просто трешак. Навіщо на заводі робити забор повітря повз фільтр? І чому на різних машинах дує то всередину, то навпаки, то взагалі не дує? :sm13_:


  • 0

#6
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1731
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 20:58

    Двигун Z14XEP, також є схожий отвір, зараз не маю бажання шукати фото і розмови. Але на нормально робочу ЕГР систему (чищений впускний і взагалі) цей клапан підтягує трохи повітря.  Можна почути багато підсосів у машині за допомогою шланга до вуха, шланг нехай резиновий із сантиметр діаметром, можна і силікон. Чому не тонше, бо велика товщина шлага поглинає паразитні шуми і вібрації мотора, а по самому каналу в шлангу іде звук підсосу. Якщо повернути отвір шлангу на джерело звуку то отримаєте примітивний  направлений мікрофон. Доречі стетоскоп вам у поміч,тільки зніміть з трубки мембрану в корпусі. Почуєте і підсоси, і підшипники, і клапана якщо повезе.

    На моїй машині тарілка клапану ЕГР вище отвору вентиляції, тому завжди вакуум. Клапан ЕГР відкривається дуже рідко на повну і то тільки перемінним струмом на перний рівень зазору. Якщо у вас давить сильніше чим підсос впускного то чи не забилося там чого від ЕГР до впускного.

     І останнє, цей отвір виходить на шток тарілки клапана ЕГР і призначений для змащування штоку клапана чи промивки, як вже захочете для себе. 

Берете ВеДешку з трубочкою і туди пшикаєте, хоч карбклінер. Кількість повітря мізерна для врахування підсосу.


Изменено: baton45, 28 Октябрь 2024 - 21:01

  • 0

#7
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 21:33

Навіть якщо кількість повітря мізерна, то взагалі незрозумілий сам принцип і чому взагалі потрібно брати неочищене повітря. На одній моїй машині два різних клапани - один всередину дує, інший наружу. Також вже в цій темі двоє написали, що всередину тягне, але мені зранку на такому ж моторі, як мій, сказали що дує наружу. Я просто не розумію як це взагалі можливо. І як взагалі 2 роки тому димогенератор після заміни не показав там дим? Хіба що на це якимсоь чином впливає герметичність самого клапана та/або прокладки самого штока, бо отвір зі сторони соленойда, а не зі сторони отвора газів. Здається вони просто не придумали як зробити шток герметичним :sm13_:  

 

P.S. - по існуючій проблемі пробував закрити бак ГБО краном (їзджу на бензі одразу після того, як помітив, веде себе однаково на обох видах палива), міняти егр і відповідно відключався акб на достатній час, знімати роз'єм з лямбди, димогенератор, облазив все оп-комом по показах та елм по показах - всюди все в нормі, або я щось фантомне не побачив. НЕ пробував скинути те, що в пам'яті по коррекціям і все що воно там скидує з цим, а також не пробував чистити заслонку, але я її грязною в себе ще ніколи не бачив. Тож я ще ці два пункти спробую, а далі хз.



UPD: Я роздивився його в руках, бруд не може потрапити у впуск через цей отвір, навіть якщо воно смокче всередину, бо не пройде між штоком та цією прокладкою, в якій він ходить. Але зробити навіть малий, але підсос з заводу це взагалі топ :faceoff:


Изменено: ostr, 28 Октябрь 2024 - 21:33

  • 0

#8
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14891
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 21:35

один всередину дує, інший наружу

поєднай їх. то і є інь і янь.... :sm13_:


  • 0

#9
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 21:44

поєднай їх. то і є інь і янь.... :sm13_:

Там ітак з 4 болтів кріплення, 3 різних, боюсь не поєднаються :sm13_:


  • 0

#10
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1731
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 22:17

 Здається вони просто не придумали як зробити шток герметичним :sm13_:  

 

 Але зробити навіть малий, але підсос з заводу це взагалі топ :faceoff:

 А бідні інженери не знали..... Як це вони досі не здогадалися сапуна на вулицю витягнути. А екологія нічого не підсказує? Забулися про Ваговські об"єми штрафів за обман по екології. Давай запропонуй дешевий варіант втулки де клапан виходить на температуру вихлопних газів і щоби це працювало тисяч 100 мінімум без заміни. Слюда, азбест і графітова змазка не катять. :ad_new:


Изменено: baton45, 28 Октябрь 2024 - 22:24

  • 0

#11
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 22:39

Також вже в цій темі двоє написали, що всередину тягне, але мені зранку на такому ж моторі, як мій, сказали що дує наружу. Я просто не розумію як це взагалі можливо.

Можливо  це саме "туди" або "звідти" залежить від якогось міліметра(чи його десятих)  в розташуванні  клапана вище чи нижче. Тобто саме невелике відхилення положення клапана задає вид зв'язку отвору  з атмосферою: клапан трохи вище(умовно) - маємо підсос бо переважає зв'язок з трубкою подачі газів  у впускний колектор, де розрідження. Трохи нижче - маємо підпор, бо  більш впливає тиск вихлопних газів з випускного.

Ну це так, абстрактні думки...

 

ЗІ. А, ще такий профіт від того підсосу: якщо підсос є, то вказує на незабиті канали рециркуляції у впускному коллекторі. А от якщо вони забиті, то можливо саме тоді маємо підпор вихлопними.

Коротше можна спробувати встановити кореляцію між забитими\чистими каналами та підсосом\підпором, але треба достатня кількість респондентів з достовірною інформацією щодо стану каналів рециркуляції. В мене канали  рециркуляції чисті. В тебе теж, наскільки я пам'ятаю. Тож з'ясовуй, що там у тих, в кого дме назовні...


  • 0

#12
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 22:59

Можливо  це саме "туди" або "звідти" залежить від якогось міліметра(чи його десятих)  в розташуванні  клапана вище чи нижче. Тобто саме невелике відхилення положення клапана задає вид зв'язку отвору  з атмосферою: клапан трохи вище(умовно) - маємо підсос бо переважає зв'язок з трубкою подачі газів  у впускний колектор, де розрідження. Трохи нижче - маємо підпор, бо  більш впливає тиск вихлопних газів з випускного.

Ну це так, абстрактні думки...

Так, я тієї є думки

 

 

ЗІ. А, ще такий профіт від того підсосу: якщо підсос є, то вказує на незабиті канали рециркуляції у впускному коллекторі. А от якщо вони забиті, то можливо саме тоді маємо підпор вихлопними.

Коротше можна спробувати встановити кореляцію між забитими\чистими каналами та підсосом\підпором, але треба достатня кількість респондентів з достовірною інформацією щодо стану каналів рециркуляції. В мене канали  рециркуляції чисті. В тебе теж, наскільки я пам'ятаю. Тож з'ясовуй, що там у тих, в кого дме назовні...

А це заперечує мій перший пост, бо на тому що зняв - "звідти", а на новому "туди". На тій самій машині з різницею в 15 хвилин.. Тож думаю версія перша про положення штока і є вірною.


  • 0

#13
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 23:03

А це заперечує мій перший пост, бо на тому що зняв - "звідти", а на новому "туди". На тій самій машині з різницею в 15 хвилин..

А, точно... неуважний я став...


  • 0

#14
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 28 Октябрь 2024 - 23:04

P.S. - також остаточно зрозуміло, що цього разу єгорка не винен... Завтра спробую все ж потерти дросельку клінером, хоч і не вірю в це, а також скину коррекції оп-комом. Більше в мене нема ніяких інших ідей з цього привода...


  • 0

#15
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 14:46

Почистив навколо заслонки куди дістав не знімаючи її, хоча сама заслонка була як дзеркало чиста з обох сторін, а також скинув оп-комом пам'ять по корекціям, нічого це не дало взагалі.. Їде добре, але на холостих оберти не там і відповідно жере більше бензу, десь 0,8 замість 0,6 на холостих на повністю прогрітому моторі... Ідей мене більш нема, хз що вона цього разу хоче...


  • 0

#16
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14891
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 15:15

може заправку замінити?

колись опелям допомагало періодично на 4500 обертах трохи поїздити


  • 0

#17
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 15:21

Диагностика рулит

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#18
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 15:23

може заправку замінити?
колись опелям допомагало періодично на 4500 обертах трохи поїздити


В ній окко 95 пульс, на що його міняти?)) І якщо б бенз був поганий, то думаю корекції були б погані. По всіх признаках це підсос, наскільки я розумію, але димоген нічого більше не показав, або не помітили.

Про великі оберти мені теж так здалось і за два дні «веселощів» нічого це не змінило.

Диагностика рулит


Куди і коли їхати?
  • 0

#19
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14891
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 15:28

В ній окко 95 пульс

моя автівка його не переносить і витрата більша.

тому беру звичайний на тому ж окко.


  • 0

#20
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 15:30

моя автівка його не переносить і витрата більша.
тому беру звичайний на тому ж окко.


Спробую, але потріно цей викатать..
  • 0

#21
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 18:19

ostr, може в бік ситеми вентиляції бака  копнути? Відкинути трубку від клапану продувки адсорбера, заглушити  штуцери та  порівняти, що змінеться...


  • 0

#22
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 18:27

ostr, може в бік ситеми вентиляції бака  копнути? Відкинути трубку від клапану продувки адсорбера, заглушити  штуцери та  порівняти, що змінеться...

З адсорбером і насправді щось може бути напевно, зважаючи на проблему відстрілом пістолету на заправці(може це якось пов'язано). При цьому я вже пробував відкрутити пробку бака, це нічого не змінює і нічого не шипить, не пшикає. Але я не зовсім розумію як там що знімати в клапані адсорбера. Де клапан знаю, але що там зняти і що заглушити хз. А з нього можно просто фішку зняти, типу щоб він не відкривався? Чи підозра на те, що саме він лишнього пускає навіть коли думає, що закритий? 


Изменено: ostr, 29 Октябрь 2024 - 18:30

  • 0

#23
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 19:27

Чи підозра на те, що саме він лишнього пускає навіть коли думає, що закритий?

Саме так. Може не закривається. А може десь дірка у сістемі поза візуальним доступом. На самому адсорбері, наприклад. Але спочатку треба локалізувати та ізолювати систему з верогідною причиною.



Де клапан знаю, але що там зняти і що заглушити хз.

Так просто трубку що йде від нього до дроселя  розїєднати і поглушити з обох боків. Для визначення цього  має бути достатьно.


  • 0

#24
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1731
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 20:55

А може клапан перевірити? 


  • 0

#25
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 21:04

А може клапан перевірити?

Який саме?


  • 0

#26
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 21:23

Саме так. Може не закривається. А може десь дірка у сістемі поза візуальним доступом. На самому адсорбері, наприклад. Але спочатку треба локалізувати та ізолювати систему з верогідною причиною.


Так просто трубку що йде від нього до дроселя  розїєднати і поглушити з обох боків. Для визначення цього  має бути достатьно.

Я пам'ятаю, що минулого разу мені теж казали про нього, але тоді я здається не зміг зняти з нього трубку бо здавалось, що якщо сильніше потягну, то просто зламаю. Ось знайшов інструкцію

 

Я так розумію пофіг яку трубку знімати, що до нього що після нього, якщо поглушити отвори? Нормально буде, якщо їх тупо ізолентою замотати в декілька шарів? Там же нема такого тиску, щоб втянуло у впуск через трубку?))))


Изменено: ostr, 29 Октябрь 2024 - 21:30

  • 0

#27
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 21:27

Ось знайшов інструкцію: https://opelastrah.r...adsorbera.html

Щось за посиланням  пишуть нихт нема... :smile44:

 

Я так розумію пофіг яку трубку знімати, що до нього що після нього, якщо поглушити отвори?

Треба   розривати ту ланку, що від нього до впуску. Бо якщо якась діра у самому клапані(що в принципі маловерогідно), то підсос залишиться.

Думаю, що на в бік колектора якийсь ковпачок треба під ізоленту, саме щоб не всмоктало її туди. Або ізоленту жорстку.


  • 0

#28
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 21:27

Доречі ще забавний випадок: https://www.drive2.r...32790595059928/ Рішення продути трубку в торону баку цікаве, але як на мене вказує на те, що сам адсорбер став непрохідним. Може і мене він такий і через це пістолет відстрілює? Це вже звісно інша історія, просто папалось поки про клапан шукав...


  • 0

#29
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 21:28

З адсорбером і насправді щось може бути напевно, зважаючи на проблему відстрілом пістолету на заправці(може це якось пов'язано).


До речі, відстріл пістолету не може, а точно пов'язаний з системою вентиляції. Під час заправки, коли рівень в баку зростає, пари бензу  мають відходити по трубці у адсорбер, фільтруватися, а з нього( через клапан ) - у повітря. Якщо пістолет відстрілює кожних декілька літрів, то очевидно, що випари не проходять вказаний шлях і створюють надлишковий тиск у баці, який і примушує пістолет відстрілювати. Тобто проблема або в трубці, якою випари мають надходити до адсорбера, або в клапані, через який вони(випари) мають виходити назовні. Десь щось не пропускає і створюється тиск.

До речі-2: клапан пропускає випари назовні тіко у вимкненому стані, тому на заправках  треба  глушити двигун, щоб клапан перейшов у відповідний режим зв'язку з атмосферою.

 


  • 0

#30
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 21:32

Щось за посиланням  пишуть нихт нема... :smile44:

Виправив, повинно працювати

 

 

Треба   розривати ту ланку, що від нього до впуску. 

Вона там так насаджена жорстко і здається потім нагріта, як термоусадка


  • 0

#31
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 21:34

Вона там так насаджена жорстко і здається потім нагріта, як термоусадка

Ти вважаеш, що це мене розчулить і я погоджусь на твоє перше припущення? :sm13_:


Изменено: Andre_71, 29 Октябрь 2024 - 21:35

  • 0

#32
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 21:37

До речі, відстріл пістолету не може, а точно пов'язаний з системою вентиляції. Під час заправки, коли рівень в баку зростає, пари бензу  мають відходити по трубці у адсорбер, фільтруватися, а з нього( через клапан ) - у повітря. Якщо пістолет відстрілює кожних декілька літрів, то очевидно, що випари не проходять вказаний шлях і створюють надлишковий тиск у баці, який і примушує пістолет відстрілювати. Тобто проблема або в трубці, якою випари мають надходити до адсорбера, або в клапані, через який вони(випари) мають виходити назовні. Десь щось не пропускає і створюється тиск.

До речі-2: клапан пропускає випари назовні тіко у вимкненому стані, тому на заправках  треба  глушити двигун, щоб клапан перейшов у відповідний режим зв'язку з атмосферою.

Блін, чому я це раніше не знав.. Я навпаки думав, що це не може бути проблемою як раз через те, що машина виключена і клапан закритий і що всі випари повинні йти назад через заливну горловину



Ти вважаеш, що це мене розчулить і я погоджусь на твоє перше припущення? :sm13_:

:sm13_:  :sm13_:  :sm13_:  Ні, я просто хз як її зняти непошкодивши



В інструкції так(по лінку з картинками): 

 

7. Для проверки клапана присоедините отрезком шланга к отводящему штуцеру клапана резиновую грушу и сожмите ее. Воздух должен выйти через клапан, а груша после прекращения на нее воздействия должна остаться в сжатом состоянии.

8. Затем подключите к выводам клапана источник постоянного тока напряжением 12 В - клапан должен открыться, а разрежение должно исчезнуть (груша распрямится и при повторном нажатии на нее и отпускании воздух будет свободно прокачиваться через клапан в обоих направлениях). В противном случае замените клапан.

 

Щось я заплутався, воно що, пропускає в сторону бака без напруги?


Изменено: ostr, 29 Октябрь 2024 - 21:41

  • 0

#33
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 21:55

Щось я заплутався, воно що, пропускає в сторону бака без напруги?
Воно пропускає тиск в сторону баку. Але в нас нема тиску в такому напрямку, в нас є розрідження від двигуна, а саме його клапан без живлення не пропускає(груша залишається зжатою).
  • 0

#34
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 22:04


До речі, відстріл пістолету не може, а точно пов'язаний з системою вентиляції. Під час заправки, коли рівень в баку зростає, пари бензу  мають відходити по трубці у адсорбер, фільтруватися, а з нього( через клапан ) - у повітря

Але ж не у повітря, бо там немає виходу нікуди крім впускного. Тобто якщо клапан відкритий на заглушеній машині і продувається вільно зі сторони баку, то розрахунок був в тому, що при першому пуску після заправки, воно сгорить і НЕ потрапить у повітря. Якщо так, то здається попутно проблема з баком знайшла вирішення.


  • 0

#35
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15953
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 22:26

Ось тут  опис та відос з поясненням роботи системи. Щоправда не Опель, але зміст зрозумілий. 

https://www.drive2.r...25925871933694/

Виходить, що має бути два клапани: один цей, що в нас є, і той, що регулює зв'язок адсорбера з повітрям.

Оскількі в нас він один(принайменні більше нема електрично керованого клапана в цій системі), давай припустимо, що з атмосферою зв'язок адсорбера постійний, крізь якийсь сапун на самому адсорбері  (таки можна не глушити двигун на заправці :sm13_: ). Швидше за все через нього  відбувається і надходження зовнішнього повітря в режимі продувки, коли "наш" клапан видкривається. Отже в такому разі твоя трабла з отстрілом пістолета виключає клапан і залишає непрохідність трубки від бака до адсорбера і... те що в нас замість клапана(може той сапун забився грязюкою під крилом). Непрохідність трубки подекуди лікується продувкою.

А з приводу можливого підсосу залишається варіант "нетримання" нашого існуючого клапана. А шо через нього смокчеться і в яких кількостях - то вже деталі.

Знову ж таки - це все думки вголос...
 


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых