Перейти к содержимому


Реклама









Фото

EGR та інші пригоди старпершиАстра Н Z16XE1


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
69 ответов в теме

#36
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 22:39

https://smart-avto.c...kkSRGNM0DzlNoFr

 

Сапун якщо і існує у нас (в чому я сумніваюсь, бо губиться екологічність і нафіг тоді адсобрбер незрозуміло), то десь там, де гофра на фотках і під підкрилками завжти дуже багато землі в ашках, тож якщо воно існує, то могло і забитись


  • 0

#37
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15716
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 29 Октябрь 2024 - 23:50

я сумніваюсь, бо губиться екологічність і нафіг тоді адсобрбер незрозуміло

Чому губиться екологічнічсть? Якщо він має вихід в атмосферу після фільтрації, то в чому шкідливість для екології?  Якщо алгоритм продувки не допускає  надмірного накопичення випарів до утворення рідкої фази, то викидів не буде.



Ось знайшов:

https://www.drive2.r...10799497560566/

Пары топлива из топливного бака по паропроводу постоянно отводятся и накапливаются в адсорбере, заполненном активированным углем (адсорбентом). При работе двигателя происходит регенерация (восстановление) адсорбента продувкой адсорбера свежим воздухом, поступающим в систему под действием разрежения, передаваемого по паропроводу из впускной трубы в полость адсорбера при открывании клапана.
Величина открытия клапана, а следовательно, и интенсивность продувки адсорбера зависят от угла поворота дроссельной заслонки и определяются разрежением, которое возникает в полости впускной трубы работающего двигателя.
Пары топлива из адсорбера по паропроводу поступают во впускную трубу двигателя и сгорают в цилиндрах.

 

Тобто там  не просто сапун, а обратний клапан, керований розрідженням впуску(а під гофрою - його сполучення з атмосферою).  В принципі просте розумне рішення.


Изменено: Andre_71, 29 Октябрь 2024 - 23:59

  • 0

#38
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 30 Октябрь 2024 - 00:15

З нього стирчать дві трубки з зеленими конекторами, одна йде до клапана, а інша до трубки, яка йде з бака. Цікаво чи є сенс продути ту пару, що з баком пов'язана десь на шиномонтажці? І ще мені здається, що на виході цієї трубки з баку напевно мав би стояти клапан, щоб тільки випускати з баку, тож чи щось дасть дути в неї для вирішення питання з пістолетом..Або також очевидно два зелених конектори повинні продуватись спокійно між собою. 

 

Який взагалі майстер повинен розумітись на адсорберах і їх клапанах?)))))) Як є різні лікарі, так і тут є електрики, механіки... хто ці адсорберознавці? :sm13_:  :sm13_:


  • 0

#39
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15716
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 30 Октябрь 2024 - 00:53

Або також очевидно два зелених конектори повинні продуватись спокійно між собою.
Ну може не так вже й спокійно, бо в середені вони мають бути розділені масивом адсорбента.

І ще мені здається, що на виході цієї трубки з баку напевно мав би стояти клапан, щоб тільки випускати з баку,
Імхо - навряд чи...
  • 0

#40
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 30 Октябрь 2024 - 14:13

Імхо - навряд чи...

 

Я пробував зняти хомути між горловиною і баком, думав, що там є клапан, як на інших машинах, але коли роздвинув головну трубку і обратку, то зрозумів, що ніфіга там нема і все продувається в обидві сторони. Сама горловина плоська ближче до верха, тож думаю там клапана теж не може бути. Тоді я і зрозумів, що проблема пістолета або десь після баку(як ми з'ясували трубка адсорбера, або він сам), або я ще думав, що десь на баку зверху може бути якийсь клапан тиску, як бачив у відео про інші машини. Тож мені якось дивно, що бак може бути взагалі без якихось клапанів... Хоча може це і на краще, менше зайвих деталей))))


  • 0

#41
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1536
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 30 Октябрь 2024 - 15:42

https://oe-images.ex...10b8f139e48aa29

https://oe-images.ex...d42a3c5e00d0f3e

https://oe-images.ex...7e7e8520c31744a


Изменено: baton45, 30 Октябрь 2024 - 15:47

  • 0

#42
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 30 Октябрь 2024 - 15:51

От те, що за першим лінком біля цифри "1" може ж бути клапаном, а не просто виходом на трубку адсорбера? Хоча напевно якщо це клапан і з ним було б щось не так, то відкручуючи кришку заливної горловини, воно би пшикало, а цього нема навіть близько.. 

 

А також вихід на обратку заливної то клапан чи просто трубка незрозуміло.. І от якщо і тут є клапан і він не працює коректно, то при заправці будуть трабли, а пробка пшикати не буде. Але чи є там клапан хз, бо трубка продувалась легко в оби дві сторони, коли пробував відокремлювати її від заливної частини.. 


Изменено: ostr, 30 Октябрь 2024 - 15:55

  • 0

#43
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 14618
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 30 Октябрь 2024 - 16:04

ostr,

тут просто ребус з усього https://opel.7zap.co...r/a04/g/0/21-2/


 


  • 0

#44
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 30 Октябрь 2024 - 16:18

ostr,

тут просто ребус з усього https://opel.7zap.co...r/a04/g/0/21-2/

 

Нема тут ребуса, тут тільки 1 та 12 для мого мотора, а також якась з трубок. Тут нема нічого про бак і в інших каталогах бак - це одна деталь, як на картинці першлого лінку baton45


Изменено: ostr, 30 Октябрь 2024 - 16:19

  • 0

#45
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49886
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 30 Октябрь 2024 - 21:03

тут просто ребус з усього
Чого ребус? Нормальна схема.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#46
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1536
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 30 Октябрь 2024 - 21:10

Нормальна компактна схемя для всіх варіантів на цей кузов. Зазвичай якщо забивати по віну то активні тільки твої номери.


  • 0

#47
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15716
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 30 Октябрь 2024 - 21:32

Нормальна компактна схемя для всіх варіантів на цей кузов. Зазвичай якщо забивати по віну то активні тільки твої номери.

Або відкрити ресурс де воно все позначено за моделями та парт-намбери без всяких вилюбонів...

https://opel.ilcats....roup=21&image=6


  • 0

#48
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 30 Октябрь 2024 - 23:14

Каталоги окремо клапан бака не покаже, бо навіть якщо він/вони там є, то це йде у комплекті з самим баком і окремої такої деталі я не бачив у жодному каталозі, тож напевно це можливо зрозуміти тільки коли бак знятий


  • 0

#49
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 49886
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 06:19

У баку немає жодного клапана.


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#50
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1536
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 08:11

А також вихід на обратку заливної то клапан чи просто трубка незрозуміло.. І от якщо і тут є клапан і він не працює коректно, то при заправці будуть трабли, а пробка пшикати не буде. Але чи є там клапан хз, бо трубка продувалась легко в оби дві сторони, коли пробував відокремлювати її від заливної частини.. 

 

Який там клапан? В баку є відвід для уловлювання парів і конденсату коли машина заправляється, також  коли бак нагрівається і тиском пре насичений пар бензину. От в адсорбер це і давить. Коли машина працює, то коли треба  по команді ЕБУ відкриваеться клапан адсорбера у впускний, ця порція палива враховується у паливній суміші.

 

Якщо клапан адсорбера  не закривається, то з"являється додатковий підсос повітря, на холостих починає плавати.  Хіба не так?

 

Ось дивлюся логи свого двигуна після запуску. Клапан адсорбера активувався через 200 сек після запуску, пропрацював 30 сек, далі вже на ходу вмикався  періодично чи запрограмовано ХЗ, якось так.


Изменено: baton45, 31 Октябрь 2024 - 08:27

  • 0

#51
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 11:35

У баку немає жодного клапана.

:sm302:

 

 

От в адсорбер це і давить. Коли машина працює, то коли треба  по команді ЕБУ відкриваеться клапан адсорбера у впускний, ця порція палива враховується у паливній суміші.

Тільки там вже не паливо, а повітря після адсорберу, як ми з'ясували вище) І як мені здається, відкриватись він повинен на великих обертах і взагалі не відкриватись на холостих, щоб це зайве повітря витягнулось з адсорбера, а може і воно навіть ще і додасть одну поні в топку :sm13_: :sm13_:

 

P.S. - версія про незакриваючийся клапан як на мене дуже вірогідна про оберти, а сам адсорбер для проблеми пістолета напевно потрібно спочатку спробувати продути його зелені трубки і ту, що приходить с баку до зеленої і якщо не допоможе, то хз, може десь з розбірки брати б/у адсорбер, хоча чим він буде краще за мій б/у незрозуміло, бо всередини ж тільки вугілля, чому там ломатисьююю хіба що саме вугілля якось забило трубку десь там всередині


Изменено: ostr, 31 Октябрь 2024 - 11:40

  • 0

#52
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15716
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 12:13

От в адсорбер це і давить. Коли машина працює, то коли треба по команді ЕБУ відкриваеться клапан адсорбера у впускний, ця порція палива враховується у паливній суміші.

 

 

Тільки там вже не паливо, а повітря після адсорберу, як ми з'ясували вище)

Ні, не повітря. Коли машина працює, то вмикається продувка адсорбера і  у впуск потрапляють саме  пари бензину, який віддає активоване вугілля. Той клапан на адсорбері, що працює від розрідження(і ще іноді викликає глухий стук в правому крили при роботі), він в імпульсному режимі, обумовленому наростанням розрідження, запускає зовнішне повітря яке проходить крізь адсорбент та регенерує вугілля,  видуваючи з нього пари  палива у впуск.

А коли  електромагнітний клапан не вмикається і розрідження немає на адсорбері, то пари з баку або просто накопичуються у адсорбенті, або  таки потрохи мають виход через той клапан(можливо через значно менший отвір), отут  вже саме у вигляді відфільтрованого повітря.

 

 

 

І як мені здається, відкриватись він повинен на великих обертах і взагалі не відкриватись на холостих,

Тим не менш саме на холостих багато хто помічає работу  системи саме по глухому стукіту у крили.

 

 

 

щоб це зайве повітря витягнулось з адсорбера, а може і воно навіть ще і додасть одну поні в топку :sm13_: :sm13_:

Поні воно не додасть, бо суміш відсліджується лямбдою та корегується ЕБК, а йому байдуже звідки те паливо - з адсорбера чи з форсунок. Та й дуже небагато там тих випарів, щоб аж поні додати. Ну хіба що тих, що біжуть поруч та  тихенько ржуть... :sm13_:

 

 

 

чим він буде краще за мій б/у незрозуміло, бо всередини ж тільки вугілля, чому там ломатисьююю хіба що саме вугілля якось забило трубку десь там всередині

На Драйві описують випадки, коли і сам корпус  тріскається до дір, і коли вугілля всередені нема. Тож може зняття та обстеження адсобера буде  самим єфективним засобом діагностики.


Изменено: Andre_71, 31 Октябрь 2024 - 12:17

  • 0

#53
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 12:22

Ок, все, більш не умнічаю :sm13_: там на 2-х трубках можна дисертацію захистити :faceoff: Але що робити зрозуміло, тепер би тільки не зломати трубку, бо вона там надіта як назавжди. Підкрилок з бризговиком зняти не проблема, щоб до адсорбера добратись.


Изменено: ostr, 31 Октябрь 2024 - 12:22

  • 0

#54
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15716
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 12:27

тепер би тільки не зломати трубку, бо вона там надіта як назавжди.

Це ти про ту трубку, що вже казав, на електроклапані?


  • 0

#55
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 12:39

Це ти про ту трубку, що вже казав, на електроклапані?

Так, я ще цього разу не пробував нічого робити, поки нема часу, але намагатимусь на цьому тижні полізти і туди і туди. Але минулого разу щось я її не зняв, побоявся тоді сильніше тягнути. 


  • 0

#56
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15716
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 13:21

А чи не простіше буде відкрутити фланець цієї трубки на  впускному колекторі, до якого та трубка під'єднується та заглушити  той отвір від нього? Ящо вже таки проблеми з самою трубкою...


  • 0

#57
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 13:31

А чи не простіше буде відкрутити фланець цієї трубки на  впускному колекторі, до якого та трубка під'єднується та заглушити  той отвір від нього? Ящо вже таки проблеми з самою трубкою...

Боюсь помилитись, але здається вихід з клапана іде трубкою до дросельної, скоро буду їхати - подивлюсь куди воно йде


Изменено: ostr, 31 Октябрь 2024 - 13:31

  • 0

#58
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15716
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 14:05

Боюсь помилитись, але здається вихід з клапана іде трубкою до дросельної

В цьому каталозі https://opel.ilcats....roup=21&image=6 пишуть, що поз.16(фланець) є на твоєму двиглі. Клапан та  фланець однакові з Z16XEP. Тож там має бути окремий великий отвір під фланець. В мене  на ХЕР принайменні так.


  • 0

#59
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 14:08

https://youtu.be/_DL...QcULuGojHgqAl2o

Ось зняв відео. Кінець трубки яка йде у впуск не видно. Може у впускний, а може десь у дросельку, я не помітив. На нагрітій пробував сжати ту трішинку на шлангу - по оборотах я почув змін стоячи знаружи.
  • 0

#60
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15716
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 14:15

ну тохоч  запальничку піднеси до тієї трищини, подивись, чи буде полумїя затягувати.


  • 0

#61
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1536
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 14:22

Короткий шланг, один кінець до вуха інший до місця підсосу, можна силіконову трубку. Повинно свистіти тихенько на отворі.

Або пшикнути карба на міісце тріщини чи якогось розчинника, бензину, уайтспитту шприцем трошки. Послухати зміну обертів. Відчути якусь реакцію двигуна. :smile423:


  • 0

#62
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15716
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 14:26

Правда виникає питання:  якщо там дірка, то чому димоген не показав?


  • 0

#63
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 14:31

Запальничку я вже давно хочу піднести до неї десь в полі, але на її вдачу я давно не палю;)))

Карбклінером можу туди ляпнути звісно

Правда виникає питання: якщо там дірка, то чому димоген не показав?


Може в димогена недостатньо тиску щоб там показати? Але ж не факт що там щось є, бо там штуцер не дуже короткий, а шланг тріснув на пару мм чомусь. По факту можна його стянути стяжкою для тесту?))
  • 0

#64
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15716
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 14:45

По факту можна його стянути стяжкою для тесту?))

Та там же та пластмасса  дубова, як ти тією стяжкою її стягнеш? Хіба що хомутом різьбовим. Краще вже жуйкою заліпити для тесту))



Запальничку я вже давно хочу піднести до неї десь в полі,

А якщо серьйзно, то справді має показати. Зрозуміло, що спочатку відкинути бистроз'єм з іншого  штуцера і заткнути його.


  • 0

#65
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 14:47

Там де тріснуло - там не пластмаса здається, а резина. Блін, не додумався памацати на предмет що це коли знімав, а вже не в машині;))) На зворотньому шляху помацаю, якщо резина, попробую стяжку нижче тріщини. Я вже від дома та офіса відїзджаю перед відкриттям капота, щоб не слухати геніальні жарти про опель від всіх знайомих;)))
  • 0

#66
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15716
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 14:54

там не пластмаса здається, а резина
Точно, помацав на своїй - таки гума...
  • 0

#67
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 19:34

Їхав додому, спробував стяжку. Або це якесь дивне співпадіння, або ми таки у вірному напрямку рухаємось. Виїхав і став у пробку, коли температура була десь 95 градусів, страліка вже майже стала куда потрібно і я вже думав, що це успіх, але коли нагрілась далі, то вже знов піднялась і розходом на холостих 0,8. Або стяжка ніфіга не тримає, бо затягнути її там сильно не виходить, та гума майже не здавлюється, таки дуже тверда вона і якщо що, то тільки металевою стискати, або таки співпадіння (хоча до цього я не бачив таких обертів з початку проблеми, хз шо як завжди). Карбклінер я з собою не вожу, тож і не ляпав поки. Завтра спробую ще поляпати.

 

Подивився каталог, і за https://opel.ilcats....roup=21&image=6 цим лінком моя трубка по вінкоду №30, але нових їх вже немає, або мені не трапились ніде.


  • 0

#68
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15716
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 19:51

але нових їх вже немає, або мені не трапились ніде.

Ну чого, ось за майже 800грн за шматочок трубки https://avto.pro/zap...ti-55564971-GM/  :sm13_: :sm13_: :sm13_:



А ні, пардон, то таки б\в...



Нова майже 1400... :sm13_:



https://power-auto.c...36135?attempt=1


  • 0

#69
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 31 Октябрь 2024 - 19:55

Я майже впевнений, що по факту навіть і за 1400 її там не буде))) Але якщо це воно, то думаю металічна стяжка вирішить питання за 20 грн:)))))


Изменено: ostr, 31 Октябрь 2024 - 19:56

  • 0

#70
ostr

ostr

    Авторитет

    • Сообщений 819
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев
  • Авто:AstraH Z16XE1 + BRC PD
  •  
  • Регистрация: 21.04.2009

Опубликовано 06 Ноябрь 2024 - 15:01

Я не знаю як це пояснити, але все пройшло напевно якось само. Я навіть не писав нічого з п'ятниці, коли це сталось, думав ще покатаю - подивлюсь, але всі ці дні все ок і зараз приїхав і все ок. Ізя навіть зовсім по-іншому рушає з місця тепер..

 

У п'ятницю поїхав в гараж до сестри, щоб перевзутись, але заодно

 

1) зняв там хомут і пшикав карбклінером і на ту тріщину і на сусідні трубки на дросельній і на егр - реакція ледь помітна була тільки при пшиканні на егр, напевно через той отвір таки щось тягне аж у впуск, як з'ясували вище (дивна конструкція як на мене, але явно завод...). Тож глобально пшиканням нічого не знайшов.

 

2) В мене з літа періодично писало на екрані breaklight switch check, але одразу пропадало, тож я не квапився і чекав поки поїду в гараж, бо там потрібно на спині підлізти до педалі тормоза щоб замінити жабку. Там вже замінив її. Що цікаво - поки цей чек активний, ізітронік не хоче переключатись вище другої, але активний він в мене був секунди, або до наступного натискання на тормоз, тож і їздити не заважало. При цьому я просто не вірю, що жабка може бути пов'язаною з обертами і крім того, що не вірю, помилки я стирав і це нічого не міняло з обертами. Тож це співпадіння напевно. Також щоб її замінити, потрібно похитати вал з ВУТ, щоб відвести педаль тормоза від жабки.. Ну хз, ніякого шипіння не було і натискання на педаль тормозу теж здається не робили нічого аномального з обертами.. Чи я не помічав. Але загалом теж не вірю, що це якось вплинуло, бо ВУТ би так не починився, якщо б з ним щось було...

 

3) До хати з гаражів коли їхали, я поїхав на корсі сестри, а вона на астрі. Я позаду їхав і щось там бурчав у слід, що віддам астру їй як покарання))) Сестра звісно заїзджаючи у двір без тормозів заїхала ровними двома колесами на хоч і не велику, але бровку, як завжди робить на корсі, але там резя висока і це її дуже спасає (доречі в корсі д підвіска дуже міцна, бо за всі роки знущань, 160к пробігу і їзди прямо по всіх ямах бо звісно нафіга ж їх об'їзджати, там по підвісці взагалі майже нічого не міняли, може стійки стаба хіба що).. Я позаду продовжував бурчати на астру, щось типу от так тобі ска тепер буде завжди, але наступний раз, коли завів астру, проблеми вже не було.. Ми звісно потім ржали як коні, коли я приїхав до себе додому вже без проблеми і я подзвонив розповісти це.. сестра чомусь назвала астру ссиклом, що не схотіла до неї, але після цього дня факт є факт, проблеми наразі більш нема і я насправді хз чому і як так. 

 

4) Можливо похолодало і все повернеться весною:)))


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых