Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Проблеми при СВАПі х30xe--Y32SEДМРВ та ЕБУ


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
9 ответов в теме

#1
R-team

R-team

    Авторитет

    • Сообщений 2573
  • Возраст: 38
  • Имя:Артем
  • Город:Львів
  • Авто:opel calibra 3.2
  •  
  • Регистрация: 14.04.2009

Опубликовано 02 Декабрь 2024 - 15:14

Писати на УОК, це як повернутись до дому.

Коротко про те що трапилось : був живий кузов опель калібра, туди підкинули V6 Y32SE, зібрали на ЕБУ від X30XE і проводці X25XE ( складно , розумію ). Все наче працює, але явно є провал по потужності, особливо до 3 тис., є відчуття що справа в мозгах і прощивці..Був докуплений блок керування двигун , такий яки стоїть зараз , туди залили прошивку Y32SE, але тепер щоб все запрацювало корректно потрібно замінити витратомір і РХХ на Y32SE, 

Зараз ДМРВ на 4 піна , а у Y32SE на 5 пінів. З електриками біда, а з тими хто би хотів розбиратись з корчами по 20 + років, взагалі немає.

Буду вдячний за поради/настанови і т.д.

Машина територіально у Львові


Изменено: R-team, 03 Декабрь 2024 - 17:53

  • 0
Жизненное кредо :"Кто хочет - ищет возможности, кто не хочет-ищет причины"
"Поднялся расход"- подумал я, но нет-просто на 100 грн. теперь можно меньше проехать.

#2
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2174
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 02 Декабрь 2024 - 20:35

На двигунах Y26SE / Y32SE від Омеги -Б з ЕБК "Мотронік",  наскількі я знаю були 5-пінові ДМРВ Бош 0 281 002 124

( каталожний номер GM 9193533)

Прикрепленный файл  2262.jpg   91,47К   13 раз скачано

 

 

4-х пінові ДМРВ відрізняються від 5-ти пінових тим що на них немає виходу "термометра", (температури повітря на впуску), це поперше

По друге, 5-ти пінові дмрв Бош мають 2 вида живлення: +12В при ввімкненному запаленівід лінії 15 , і ще  "опорное напряжение" +5В від ЕБК двигуна

Не скажу бо вже не пам'ятаю, яка саме напруга а йде в 4-х пінових ДМРВ у Х25ХЕ  від ЕБК на ДМРВ по коричнево-зеленому проводу.   Це треба міряти


Изменено: Igor C., 02 Декабрь 2024 - 21:10

  • 0

#3
Kamaz_DUDE

Kamaz_DUDE

    Авторитет

    • Сообщений 2557
  • Возраст: 36
  • Имя:Nazar
  • Город:Рівненська обл. Рокитне
  • Авто:Opel Omega B 3.0
  •  
  • Регистрация: 18.10.2009

Опубликовано 03 Декабрь 2024 - 11:18

Покажи калібру
  • 0

#4
R-team

R-team

    Авторитет

    • Сообщений 2573
  • Возраст: 38
  • Имя:Артем
  • Город:Львів
  • Авто:opel calibra 3.2
  •  
  • Регистрация: 14.04.2009

Опубликовано 03 Декабрь 2024 - 17:52


Igor C.,, дякую - пішов вивчати! 


Покажи калібру



  • 0
Жизненное кредо :"Кто хочет - ищет возможности, кто не хочет-ищет причины"
"Поднялся расход"- подумал я, но нет-просто на 100 грн. теперь можно меньше проехать.

#5
Nikola0607

Nikola0607

    Начавший говорить

    • Сообщений 3
  • Имя:Николай
  • Авто:Opel Vectra
  •  
  • Регистрация: 19.11.2024

Опубликовано 03 Декабрь 2024 - 18:43

 Да, вітромір з 5-ти піновим має 2 вида живлення.646018.jpg



https://avp.com.ua/u...34-1302622.html


  • 0

#6
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2174
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 04 Декабрь 2024 - 20:27



 Да, вітромір з 5-ти піновим має 2 вида живлення.

 

Тількі я думаю що ТС ця картинка  мало чим допоможе

На єлектросхемах контакти підписани нумерами, а не літерами чи абревіатурами

Тому варто було б розшифрувати

 

Витратоміри Bosch HFM-5 (5-ти контактні) всі мають одну й ту ж ррозпиновку

 

NTC  - це сигнальний вихід "термометра" (датчика температури всмоктуємого повітря),  цє контакт №1 на єлектросхемі

+В  - це живлення +12В при ввімкненному запаленні , на схемі  контакт №2

"-"  це й в Африці "-" , тобто мінусовий провод (масса) , контакт №3

+R - це і є "опорное напряжение" +5В від  ЕБК двигуна , контакт №4

ну і "0"  це сигнальний провод ДМРВ, контакт №5

 

На роз'ємі такого ДМРВ це виглядає ось так

Прикрепленный файл  y26se - y32se.jpg   52,43К   14 раз скачано

 

На двигунах  Х25ХЕ або Х30ХЕ  трохі інша схема з 4-х піновим ДМРВ

По перше, як я казав немає виходу з датчика температури повітря у впуску, тому що на цих двигунах датчик температури стоїть окремо, у впускному патрубку (десь біля коліна патрубка)

( На єлектросхемах Х25ХЕ / Х30ХЕ   він зазначений як Р29, а витратомір як  Р44)

Прикрепленный файл  9079a7cs-960.jpg   141,53К   12 раз скачано

Нумерація контактів на роз'ємі ДМРВ виглядає так

Прикрепленный файл  x25xe - x30xe.jpg   51,2К   13 раз скачано

 

Міг би припустити що мозги двигуна "обурюються" та видають помилку бо не бачать показників температури повітря у впуску, бо поперше, не співпадає розпиновка сигнальних дротів на роз'ємі ЕБК

У  y32se сигнал з датчика йде на пін 57 ЕБК,  а у х25хе  він йде на 44-й

по друге (що найбільш ймовірно)  не співпадає електричний опір/діапазон роботи терморезісторів що використовуются в датчиках цих двох двигунів

 

Але ще є проблема в тому який вольтаж у 4-х пінового ДМРВ. Є там +5В чи тількі +12

 

Дивлячись на схему х25хе (що викладена вище) дуже легко прорахувати що

контакт №1 це масса

контакт №3 це живлення +12В

контакт №4 це сигнальний провод ДМРВ,.

А ось що коїться на контакті №2, з котрого йде коричнево-зелений провод на датчик повітря Р29, і далі на пін 44 ЕБК       - то біс його знає

Щось я думаю що там теж +12В і проблема в тому що по ходу на цих ДМРВ немає опорної напруги +5В


Изменено: Igor C., 04 Декабрь 2024 - 20:45

  • 0

#7
R-team

R-team

    Авторитет

    • Сообщений 2573
  • Возраст: 38
  • Имя:Артем
  • Город:Львів
  • Авто:opel calibra 3.2
  •  
  • Регистрация: 14.04.2009

Опубликовано 05 Декабрь 2024 - 17:22

Тількі я думаю що ТС ця картинка  мало чим допоможе

На єлектросхемах контакти підписани нумерами, а не літерами чи абревіатурами

Тому варто було б розшифрувати

 

Витратоміри Bosch HFM-5 (5-ти контактні) всі мають одну й ту ж ррозпиновку

 

NTC  - це сигнальний вихід "термометра" (датчика температури всмоктуємого повітря),  цє контакт №1 на єлектросхемі

+В  - це живлення +12В при ввімкненному запаленні , на схемі  контакт №2

"-"  це й в Африці "-" , тобто мінусовий провод (масса) , контакт №3

+R - це і є "опорное напряжение" +5В від  ЕБК двигуна , контакт №4

ну і "0"  це сигнальний провод ДМРВ, контакт №5

 

На роз'ємі такого ДМРВ це виглядає ось так

attachicon.gify26se - y32se.jpg

 

На двигунах  Х25ХЕ або Х30ХЕ  трохі інша схема з 4-х піновим ДМРВ

По перше, як я казав немає виходу з датчика температури повітря у впуску, тому що на цих двигунах датчик температури стоїть окремо, у впускному патрубку (десь біля коліна патрубка)

( На єлектросхемах Х25ХЕ / Х30ХЕ   він зазначений як Р29, а витратомір як  Р44)

attachicon.gif9079a7cs-960.jpg

Нумерація контактів на роз'ємі ДМРВ виглядає так

attachicon.gifx25xe - x30xe.jpg

 

Міг би припустити що мозги двигуна "обурюються" та видають помилку бо не бачать показників температури повітря у впуску, бо поперше, не співпадає розпиновка сигнальних дротів на роз'ємі ЕБК

У  y32se сигнал з датчика йде на пін 57 ЕБК,  а у х25хе  він йде на 44-й

по друге (що найбільш ймовірно)  не співпадає електричний опір/діапазон роботи терморезісторів що використовуются в датчиках цих двох двигунів

 

Але ще є проблема в тому який вольтаж у 4-х пінового ДМРВ. Є там +5В чи тількі +12

 

Дивлячись на схему х25хе (що викладена вище) дуже легко прорахувати що

контакт №1 це масса

контакт №3 це живлення +12В

контакт №4 це сигнальний провод ДМРВ,.

А ось що коїться на контакті №2, з котрого йде коричнево-зелений провод на датчик повітря Р29, і далі на пін 44 ЕБК       - то біс його знає

Щось я думаю що там теж +12В і проблема в F тому що по ходу на цих ДМРВ немає опорної напруги +5В

  а може то нам Ви збирали прводку і мізки , ще до повномасштабної , бо десь з Одеси приїхало під наші потреби  у Запоріжжя


  • 0
Жизненное кредо :"Кто хочет - ищет возможности, кто не хочет-ищет причины"
"Поднялся расход"- подумал я, но нет-просто на 100 грн. теперь можно меньше проехать.

#8
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2174
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 05 Декабрь 2024 - 19:17

Точно не я)))

Якщоб збирав то добре знаючі що різні розпиновки роз'ємів "мозку" двигуна  та різні витратоміри,  одразу б порадив ставити той ЕБК, котрий йде до цього двигуна

 

Також, не зовсім зрозуміло що мається на увазі "замінити РХХ"

На х25хе - х30хе тросиковий дросель з примитивним 3-х провідним датчиком положеня заслонки, підключеним до контактів 12; 53 та 30  ЕБК двигуна,  а "idle speed adjuster"

(тобто РХХ)  єлектромагнітний, підключений до ЕБК окремо

Причому залежить навіть хто самє донор проводки моторного відсіку , і від чого брали ЕБК двигуна, від Омеги чи від Вектри.

Бо на Омезі х25хе - х30хе РХХ підключений до контактів 4 та 37 ЕБК, а на Вектрі до 2 та 29

 

Ну а у двигунів y26se - y32se вже взагалі електричний (електронний) дроссель, котрий власне кажучи і регулює холості оберти, і підключений зовсім на інші контакти

 

Чесно кажучи, навіть не уявляю як все це зібране до купи ще й умудрилося працювати)))


Изменено: Igor C., 07 Декабрь 2024 - 01:33

  • 0

#9
R-team

R-team

    Авторитет

    • Сообщений 2573
  • Возраст: 38
  • Имя:Артем
  • Город:Львів
  • Авто:opel calibra 3.2
  •  
  • Регистрация: 14.04.2009

Опубликовано 30 Январь 2025 - 12:22

Покажи калібру

щось я не подужав фото сюди завантажити, не хоче...


  • 0
Жизненное кредо :"Кто хочет - ищет возможности, кто не хочет-ищет причины"
"Поднялся расход"- подумал я, но нет-просто на 100 грн. теперь можно меньше проехать.

#10
3EBC

3EBC

    Авторитет

    • Сообщений 890
  • Имя:Сергей
  • Город:Днепр
  • Авто:Леха 4.7
  •  
  • Регистрация: 07.01.2009

Опубликовано 11 Февраль 2025 - 23:09

щось я не подужав фото сюди завантажити, не хоче...


Здається через файлообмінник воно працює.
  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых