Всем добрый день, подскажите пжл такой вопрос, у меня на Астре Ж стоят железяки 4*100 ЕТ 49 шириной 6, станут ли диски 4*100 ЕТ 35 шириной 7 ???
Реклама

Легкосплавные диски Астра ЖКакой вылет подходит кроме 49
#4
Опубликовано 03 Декабрь 2024 - 15:45
#5
Опубликовано 03 Декабрь 2024 - 16:02
дуже інформативно, ядкую, мабуть не буду експериментувати ... краще поставити легкосплави з ЕТ49 і буде радість )))
#8
Опубликовано 09 Декабрь 2024 - 12:28
думав шо це термостат, хоча оба патрубки радіатора гарячі
це з одного з форумів
при исправном термостате будет следущее. заводиш дрыгатель и смотриш на расширительный бачёк. в него по тонким трубкам при полностью закрытом малом круге будут падать ручейки тосола !!!! радиатор при прогреве будет холодным как минимум до 80 градусов +-. верхний подводящий патрубок около радиатора тоже должен быть холодным около места стыковки с радиатором,пока стрелка на приборке не покажет 80 градусов...как то так.потом открывается термостат и гонит жижу через радиатор по большому кругу !!!
температурная стрелка должна доходить до середины шкалы,пока не включится вентилятор системы охлаждения. это гдето 92-93 градуса !!!!
#12
Опубликовано 09 Декабрь 2024 - 14:13
пише, що "робоча" температура не перевищує 80
ну на місці на холостих можна нагнати до спрацювання карлсона, щоб перевірити. принаймі на початку обратка радіатора має бути холодна зовсім (десь до 10 хвилин), якщо термостат хоч трохи тримає.
я йому скинув посилання на такі ж симптоми з таким мотором (нагрів до 70 з чимось, в русі не грілась). там заміна термостата була.
п.с. в мене схожий мотор, колись розбирався.
Изменено: vigors, 09 Декабрь 2024 - 14:15
#14
Опубликовано 09 Декабрь 2024 - 16:00
Тему дисків не розкрито...
знайшов собі диски оригінальні, але аж у Лвові, по 1600 грн за штуку, + пересилка НП бльзко 500 грн, ось збираю колядую гроші, хочу замовити, якщо встигну ....
ну на місці на холостих можна нагнати до спрацювання карлсона, щоб перевірити. принаймі на початку обратка радіатора має бути холодна зовсім (десь до 10 хвилин), якщо термостат хоч трохи тримає.
я йому скинув посилання на такі ж симптоми з таким мотором (нагрів до 70 з чимось, в русі не грілась). там заміна термостата була.
п.с. в мене схожий мотор, колись розбирався.
помпа має працювати, по логіці ... тому шо ДВЗ то не закипає ... я підключав ЄЛМ, дивився темпереатуру, поки доїхав до роботи це 7км, я ще й навмисно стояв по пробках і на світлофорах, а температура не піднялась вище 78 градусів ... і в бачку церкуляція іде , слабка, з того патрубка шо ганяє по великому колу ... коротше замовив термостат, завтра буду міняти, потім напишу шо да як .)
Изменено: Makalini, 09 Декабрь 2024 - 16:00
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых