Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Рабочая температура Z16XE


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
7 ответов в теме

#1
Makalini

Makalini

    Новичок

    • Сообщений 0
  • Имя:Ivan
  • Авто:Opel Astra G
  • Гос. номер:Z16XE
  •  
  • Регистрация: 03.12.2024

Опубликовано 17 Декабрь 2024 - 14:23

Всем привет, короче поменял я термостат, поставил NRF, циркуляция в бачек расшерительный с малого круга пошла, уже хорошо !!! Но температура на приборной панели как показывала 80 градусов так и показывает, на холостом ходу доганял ее до показаний 90-95 градусов и вкл. вентилятор, электрик мой говорит что датчик рабочий, по той причине что показания Лаунча совпадают с приборкой ... как добиться того чтоб температура на приборке отображалась верно ??? темостат открываеться при 92 градусах.

 


  • 0

#2
vigors

vigors

    Авторитет

    • Сообщений 15046
  • Имя:Ігор
  • Авто:Z14XE
  •  
  • Регистрация: 14.06.2010

Опубликовано 17 Декабрь 2024 - 14:27

Makalini,

підключи опком чи елм і подивись температуру з ЕБУ. приборка показує середню по лікарні. для роботи беруться показники з блоку управління.

п.с. таки термос треба було бехр брати...

з врахуванням погоди в русі зараз в мене ебк показує 85-88, правда якщо десь зупинитись то починає рости більше 90. приборка точно показує десь біля 80-ти


Изменено: vigors, 17 Декабрь 2024 - 14:32

  • 0

#3
Makalini

Makalini

    Новичок

    • Сообщений 0
  • Имя:Ivan
  • Авто:Opel Astra G
  • Гос. номер:Z16XE
  •  
  • Регистрация: 03.12.2024

Опубликовано 17 Декабрь 2024 - 14:29

елм подключал, показания эдентичны 


  • 0

#4
bzhasso

bzhasso

    Авторитет

    • Сообщений 4390
  • Возраст: 50
  • Имя:Алехандро
  • Город:Киев
  • Авто:Meriva A 1.6 COSMO Edition
    & народная ТурбоОмерика 2.0.0
  • Гос. номер:АЕ3448HI
  •  
  • Регистрация: 24.09.2009

Опубликовано 17 Декабрь 2024 - 14:29

Интересная тема в продавайке....
  • 0

 
:hi: 
 
 


#5
Makalini

Makalini

    Новичок

    • Сообщений 0
  • Имя:Ivan
  • Авто:Opel Astra G
  • Гос. номер:Z16XE
  •  
  • Регистрация: 03.12.2024

Опубликовано 17 Декабрь 2024 - 14:32

может на самом деле я херней занимаюсь, доколупываюсь до авто ???? печка греет исправно, патрубки оба гарячие.



я честно говоря думаю что может беда в проводке... ??? так как термостат открываеться при показателях что на приборке что на ЕЛМ от 78-80 градусах, стрелка начинает падать ...


  • 0

#6
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1889
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 17 Декабрь 2024 - 18:40

Makalini,Постарйтесь наступного разу створити тему в розділі, який відповідає Вашому запитанню...


  • 0

ПТН ПНХ


#7
futbolfans

futbolfans

    Авторитет

    • Сообщений 6544
  • Имя:Володимир
  • Город:Київ
  • Авто:1.5
  •  
  • Регистрация: 14.01.2014

Опубликовано 17 Декабрь 2024 - 19:45

может на самом деле я херней занимаюсь, доколупываюсь до авто ???? печка г :sm17_2: реет исправно, патрубки оба гарячие.


:sm17_2:


  • 0

#8
merik_and1

merik_and1

    Авторитет

    • Сообщений 969
  • Имя:Мирослав
  • Город:Київ
  • Авто:Opel Astra G Comfort
  •  
  • Регистрация: 28.04.2009

Опубликовано 21 Декабрь 2024 - 15:55

короче поменял я термостат!!! Но температура на приборной панели как показывала 80 градусов так и показывает, на холостом ходу доганял ее до показаний 90-95 градусов и вкл. вентилятор, электрик мой говорит что датчик рабочий, по той причине что показания Лаунча совпадают с приборкой ... как добиться того чтоб температура на приборке отображалась верно ??? темостат открываеться при 92 градусах.


Розповім про свою історію з термосом...
Якраз перед повномасштабкою вийшов з ладу ще на той час рідний термос, симптоми ті ж самі, робоча температура по трасі була десь 78 градусів, прогріти авто на місці було нереально, патрубки гарячі, пічка гріла добре. Дочекавшись весни, замовив оригінальний gm термос, замінив разом з ОР. Авто стало прогріватися на холостих як треба, під час руху 86-87 градусів, як і завжди було на рідному термосі. Десь рік так поїздив і в один прекрасний момент, ситуація повторилася. Стрілка знову вище 80 не піднімається, пічка гріє, патрубки гарячі. Всі ті ж симптоми, термос або дуже рано відкривається, або заклинув. Рідний не був заклинувший, потім тестував його в каструлі з окропом, відкривається вже на 65-70 градусах (влітку в заторах пєсня:)) і повністю закривається, що могло статися з 20ти річним термосом....) Так от, новий оригінальний термос, невідомо скільки міг пролежати на складі, та і з оригінального на 100% там тільки може бути корпус, сам же термостат ноунейм. Зараз знову чекаю весни, буду ставити новий термос(картридж) в старий корпус. Картридж wahler. Ніби відгуки норм на цього виробника, візуально точно такий же як оригінал, штамп дати присутній як в оригіналі. Так що нове, не завжди робоче...
p.s. На рахунок стрілки на приборці, в мене чітко показники elm співпадали з показниками стрілки на всьому діапазоні шкали приборки.
  • 0

ulgRBPk.gif

 

 





1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых