Я не спробував заміряти при відкритих дверках. Це і було помилкою.
Відключи розє'єм від плафона та поміряй що саме приходить на клеми роз'єма
Красно-синій та коричневий це зрозуміло.
Поміряй що є на сірому при відкритій двері та при закритих
Дивись схему
electric-scheme-opel-astra-h-13-big.jpg 116,15К
4 раз скачано
Твій плафон це №14 на схемі
Напруга +12В подається на плафон постійно.
Маса вмикається за допомогою перемикача між сірим та коричневим проводами , відповідно ручне ввімкнення плафону (коли перемикач замикаєтьтся на коричневий),
або "автоматичне" ввімкнення при відкритті дверей (коли перемикач замкнутий на сірий провод)
так що сумніваюсь що на сірому є "плюс"
Хіба що сірий провод "інверсний" тобто при закритих дверях на ньому плюс а при відкритих мінус. Але робити реверсивну полярнісь для звичайного плафона салону
це вже занадто. Не думаю що інженери так заморочились
Постійні +12В на красно-синьому будуть лише до того як машина "засне"?
Повинно так бути, але не факт. Це треба теж перевіряти Да і час до повного "засинання" машини після того як ключ витащений і всі двері закриті десь 20хв.
Всеж таки правильно буде робити живлення дзеркала від запалювання, так як це зроблено започатково на заводі
Логіка спрацювання буде такою, що коли зникає +12 з сірого (включення привентивно плафону клавішею), дзеркало розуміє що не потрібно затемнятись? а поки буде увімкнено включення плафону по відкриттю дверей - дзеркало затемнятиметься?
Логіка роботи дзеркала така
По перше, не забувай що дзеркало має власні фотоелементи (датчики освітленності), тобто, якщо на нього подається живлення, то воно затемниться автоматично, коли освітленність навкруги стане меньше ніж порог спрацювання його датчиків. Також, автоматично "розтемниться" коли яскравість освітлення зросте.
Що саме цікаве, ця зараза реагує тількі на денне / сонячне світло. Електричне освітлення датчикам дзеркала пофіг
Якщо дзеркало підключено до плафону воно "розтемнюється" коли вмикається плафон освітлення салону (неважливо, ввімкнув ти плафон вручну, чи він спрацював при відкритті дверей), потім знову "затемнюється" коли світло в салоні вимкнено
Якщо ще й підключен до фонарів заднього ходу, то дзерало "розтемнюється" коли вмикаєш задню передачу
Але знову ж таки, так працює дзеркало в мене на Астрі -Г (хоча само воно від Зафіри)
На Астрі -Н підключення до плафону не передбачено започатково.
Якщо дуже хочеться, можна спробувати пвдключити по схемі Вектри -Ц. У Вектри сірий провод підключен до клеми №3 розє'му дзеркала
Тоді таке питання, хто був донором того дзеркала, яке ти зараз збираєшся встановити ? (з якой моделі його зняли?)
і власне, скількі проводів у "хвості", котрий виходить з корпусу дзеркала до роз'єму? 3 чи 4?
Якщо хвост з 3-ма проводами повинні бути чорний, коричневий та сірий
Якщо з 4-ма, то чорний, коричневий, сірий та біло-чорний
Изменено: Igor C., 15 Январь 2025 - 18:36