Пошуком - подібної теми не знайшов, але останнім часом попадалось багато розрізнених відгуків по двигунам, наприклад. Було б непогано зібрати їх в одній темі.
Мене повністю влаштовує поточна Зафіра А з Z18XE, але таку в відносно адекватному стані знайти важче ніж "Б". Скоріш нереально.
Ненульова вірогідність, що з часом, може через рік ) доведеться купувати авто за кордоном, бо офіційно ввозити з України і перереєстровувати за кордоном старе- немає ніякого сенсу.
Хотілося б звузити коло майбутнього пошуку, з задачею підібрати просте ремонтопригодне авто, так щоб не треба було шукати унікальних спеціалістів для обслуговування/ремонту (двигуна в першу чергу)
Теоретично можна знайти і до 200ккм (бувають оголошення), хз вірити чи ні, але ж наче в ЄС це кримінал мотати і який сенс морочитися з дешманськими машинами.
Дизелі, автомати, роботи - в топку ж? Кидається в очі, що багато оголошень про продаж 1,7
Заводський метан- не підходить, мало заправок.
---
Бензин, всі без гідрокомпенсаторів(
Z16XEP 75кВт/105кс (твінпорт, мембрана в клапанній кришці, але без злощасного теплообмінника?)
Z16XER 85кВт/115кс - теплообмінник
Z18XER 103кВт/140кс- теж саме
тобто Z16XER - немає сенсу брати - тіж самі проблеми що і в Z18XER, тільки слабший.
Оптимальними лишаються Z16XEP і Z18XER?
по рокам випуску, немає таких нюансів як з ланосами ? коли певні роки випуску(або країни виготовлення) вважаються більш якісними і менш схильними до коррозії?
==========
upd. Додам сюди і альтернативні варіанти які з'явились в темі.
Рено Гранд Сценік 3(від 2010р)
Пежо 5008 - крім 1,6 Бенз(EP6)
Ford S-max
Seat Altea XL
Astra H with Z18XE (2004-2005)*
Изменено: Schnauzer, 24 Январь 2025 - 18:38