Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Зафіра Б в 2025+?


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
30 ответов в теме

#1
Schnauzer

Schnauzer

    Старожил

    • Сообщений 324
  • Возраст: 43
  • Имя:Сергій
  • Город:Харків
  • Авто:OZA 1.8, 2003г
  •  
  • Регистрация: 09.05.2021

Опубликовано 22 Январь 2025 - 18:36

Пошуком - подібної теми не знайшов, але останнім часом попадалось багато розрізнених відгуків по двигунам, наприклад. Було б непогано зібрати їх в одній темі. 
Мене повністю влаштовує поточна Зафіра А з Z18XE, але таку в відносно адекватному стані знайти важче ніж "Б". Скоріш нереально.

Ненульова вірогідність, що з часом, може через рік :smile423: ) доведеться купувати авто за кордоном, бо офіційно ввозити з України і перереєстровувати за кордоном старе- немає ніякого сенсу.

 

 
Хотілося б звузити коло майбутнього пошуку, з задачею підібрати просте ремонтопригодне авто, так щоб не треба було шукати унікальних спеціалістів для обслуговування/ремонту (двигуна в першу чергу) 
Теоретично можна знайти і до 200ккм (бувають оголошення), хз вірити чи ні, але ж наче в ЄС це кримінал мотати і який сенс морочитися з дешманськими машинами.

Дизелі, автомати, роботи - в топку ж? Кидається в очі, що багато оголошень про продаж 1,7
Заводський метан- не підходить, мало заправок.

---
Бензин, всі без гідрокомпенсаторів(

Z16XEP 75кВт/105кс (твінпорт, мембрана в клапанній кришці, але без злощасного теплообмінника?)
Z16XER 85кВт/115кс - теплообмінник
Z18XER 103кВт/140кс- теж саме

тобто Z16XER - немає сенсу брати - тіж самі проблеми що і в Z18XER, тільки слабший.

 

Оптимальними лишаються Z16XEP і Z18XER?

по рокам випуску, немає таких нюансів як з ланосами :sm12_: ? коли певні роки випуску(або країни виготовлення) вважаються більш якісними і менш схильними до коррозії?

==========

upd. Додам сюди і альтернативні варіанти які з'явились в темі.

Рено Гранд Сценік 3(від 2010р)
Пежо 5008 - крім 1,6 Бенз(EP6)
Ford S-max
Seat Altea XL

Astra H with Z18XE (2004-2005)*
 


Изменено: Schnauzer, 24 Январь 2025 - 18:38

  • 0

#2
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15960
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 22 Январь 2025 - 19:07

Z16XEP 75кВт/105кс (.......... мембрана в клапанній кришці

Так і всі  інші(Z16XER, Z18XER) мають таку саму кришку\мембрану, з усіма тими ж наслідками. Тобто на тлі вибору з зазначеного переліку мембрану можна взагалі не враховувати, як  скорочуваний член рівняння.


  • 0

#3
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27618
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 22 Январь 2025 - 19:09

Оптимальними лишаються Z16XEP

голосну за цей варіант


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#4
Sanyokk

Sanyokk

    Авторитет

    • Сообщений 3094
  • Возраст: 28
  • Имя:Sanyok
  • Город:Вінницькі хутори
  •  
  • Регистрация: 11.07.2012

Опубликовано 22 Январь 2025 - 19:10

по рокам випуску, немає таких нюансів як з ланосами :sm12_: ? коли певні роки випуску(або країни виготовлення) вважаються більш якісними і менш схильними до коррозії?

Зараз з Ланосами це так не працює ,це було актуальним років 10 тому.
  • 0

В ігнорі - Vigors.


#5
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27618
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 22 Январь 2025 - 19:10

з зазначеного переліку мембрану можна взагалі не враховувати, як скорочуваний член рівняння.

-термос

-прокладка маслонасоса

-ущільнення датчика рівня оливи

-помпа


Изменено: Юстас, 22 Январь 2025 - 19:12

  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#6
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 22 Январь 2025 - 19:24

Мінівен - обов'язкова вимога? 5 місць чи 7?
Якщо не обов'язкова, я б дивився Астру Н у кузові універсал з двигуном Z18XE і автоматом. На відміну від хетчбеку, універсал має довшу на 10 см колісну базу.
Серед мінівенів я б дивився Сеати Альтеа і Альтеа ХЛ. На звичайній Альтеа є нормальний 1.6 з розподіленим впорскуванням, стосовно семимісного бензинові варіанти я не знаю. Також є цікавої (неоднозначної) зовнішності Сеат Толедо третього покоління, який трохи схожий на Альтеа з багажником, там також є 1.6 МПІ з нормальним автоматом.
Дизелі Евро-5 і вище - складне питання у контексті володіння за кордоном, тут треба думати.
  • 0

#7
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50362
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 22 Январь 2025 - 19:30

Після 1,8 1,6?
Таке собі.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#8
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 22 Январь 2025 - 19:55

Мондео-4 2.5Т. Двигун Вольво, на Форді буває тільки з механікою.
Також ця комбінація двигуна і коробки зустрічається на Форд S-Max.
Форди бувають іржаві, ну і стан турбіни треба розуміти, а так - чудові машини, обидві.
  • 0

#9
Schnauzer

Schnauzer

    Старожил

    • Сообщений 324
  • Возраст: 43
  • Имя:Сергій
  • Город:Харків
  • Авто:OZA 1.8, 2003г
  •  
  • Регистрация: 09.05.2021

Опубликовано 22 Январь 2025 - 20:00

Мінівен - обов'язкова вимога? 5 місць чи 7?

Іноді, треба 7, частіше 5 і собака в багажнику. Формат зафіри дуже підходить.
Астра Н універсал, може як крайній варіант, дякую, буду знати що така комбінація(Z18XE+автомат) існує.
Про ваг колись давно думав, про туран, почитаю і про сеати.

1,6.. 1,8 - чесно кажучі хз, останнім часом більшість поїздок або містом, або вузькими/кривими дорогами де швидко не їздять.
А по автобану тіж самі 110км/г в правому ряді мабуть і 1,6 поїде :sm13_:


  • 0

#10
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 22 Январь 2025 - 20:15

Сеат Альтеа - Гольф Плюс у іншому кузові.
Альтеа ХЛ - Туран у іншому кузові.
Сеати мають бути дешевшими.
Недолік Сеатів - у них 1.6 105 к.с., 16 клапанів. Це непоганий двигун, відомий нам за Октавією А5, але 1.6 8v 101 (або 100) к.с. на Фольксвагенах набагато надійніший. Він випускався, якщо я правильно пам'ятаю, до 2007 року.
105 к.с. - фактично 1.6 FSI, тільки з нормальним впорскування замість прямого.
  • 0

#11
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50362
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 22 Январь 2025 - 20:31

Астра Н універсал, може як крайній варіант, дякую, буду знати що така комбінація(Z18XE+автомат) існує.

Тільки 2004-2005 рік.

Изменено: Rek, 22 Январь 2025 - 20:32

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#12
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 12320
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 22 Январь 2025 - 21:33

Рено Гранд Сценік 2010+
Про корозію забудеш
Місця багато
Бензин 1.6 і 2.0 прості та надійні.
Дизелі також.
  • 0

#13
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1852
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 23 Январь 2025 - 08:54

+ до Сценіка. Але є але: бензових 3 сценіків дуже мало і в основному  1.6. А Гранд буде ще важче знайти. Непогані авто. Пропоную шукати Сценік-2, їх бензових багато. 2.0 може бути на мех-6. Комфорт, ергономіка на висоті. Дам більше інфи по ним в особистих))  


  • 0

ПТН ПНХ


#14
Schnauzer

Schnauzer

    Старожил

    • Сообщений 324
  • Возраст: 43
  • Имя:Сергій
  • Город:Харків
  • Авто:OZA 1.8, 2003г
  •  
  • Регистрация: 09.05.2021

Опубликовано 23 Январь 2025 - 09:26

Дякую!
я гранд сценік 2 дивився ще в 2021, там 3тій ряд майже бутафорський), тоді ми вирішили що нам таке не підходить
полистав 4-5 бортовиків третіх грандсцеників на driver.top - здивувався, великих проблем у більшості людей наче немає, просто їздять.
хоча у одного була заміна счеплення на АКПП, ~65тис грн, ось такого не хотілось би). 
Буду звертати на них увагу, але здається грандсценик- це ж все таки не про легкість і зручність обслуговування.


  • 0

#15
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 23 Январь 2025 - 14:34

Не бери третій Меган/Сценік на двох педалях. Там, у залежності від двигуна, або варіатор (Джатко, ясна річ), або сумно відомий за Фордами гетрагівський Павершифт (у Рено він інакше настроєний і ходить трохи довше, але тільки трохи, називається EDC).
А на механіці - чудова машина.

Пежо-5008 не розглядав? 3008 першого покоління, мабуть, буде дещо тісний для вашої сім'ї. Бензиновий двигун там EP6, тримайся від нього якомога далі, 1.6 дизель досить непоганий і робот у ПСА +/- нормальний, а 2.0 дизель взагалі хороший і з ним йде звичайний автомат Айсін.

Також цікавий універсал 308 першого покоління - він буває семимісний. Зрозуміло, що третій ряд там дуже компромісний, але.
Бензиновий також не можна брати, як і у попередніх.

А Ford S-Max ти не розглядав?
Там дизель 2.0 виробництва Пежо, Мондео з ними в Англії - одна з головних машин у таксі.
Автомат краще не брати, бо висока вірогідність натрапити на Павершифт, або треба точно знати яка там "скринька перепихунців". У Мондео-4 першого покоління до рестайлінгу траплялися звичайні автомати, а стосовно S-Max я нічого точно не скажу.
  • 0

#16
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1852
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 23 Январь 2025 - 14:41

здається грандсценик- це ж все таки не про легкість і зручність обслуговування

Не треба порівнювати зафіру А і сценік-3. Обслуга не роздягне. Їх багато і обслуговувати вміють. По нюансам опеля більш геморні і вибагливі.  Павершифт (ДСГ) не бери. 

  п.с. Одна з головних умов при купівлі авто - хто дохтур (хто буде її лікувати, а не вчитись на твоїй автівці)? Маєш знайти поруч гарного діагноста з Кліпом.


Изменено: Юрий Сергеевич, 23 Январь 2025 - 14:45

  • 0

ПТН ПНХ


#17
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 23 Январь 2025 - 14:56

Це ж буде територіально у Словаччині. Якщо я правильно зрозумів.
  • 0

#18
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50362
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 23 Январь 2025 - 15:19

По нюансам опеля більш геморні і вибагливі.

Наприклад?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#19
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18334
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 23 Январь 2025 - 15:55

Дизелі, автомати, роботи - в топку ж? 

Чому? Z19DTH - непоганий варіант



Z16XEP 75кВт/105кс (твінпорт, мембрана в клапанній кришці, але без злощасного теплообмінника?)

Z16XER 85кВт/115кс - теплообмінник
Z18XER 103кВт/140кс- теж саме

 

Навіть 1.8 якщо і вистачає для зафіри, то з натягом. В включеним кондеєм вона стає тупа.
У мене 1.8xer, з 1.6 відчуваю що мучився б



 

Z16XEP 75кВт/105кс (твінпорт, мембрана в клапанній кришці, але без злощасного теплообмінника?)
Z16XER 85кВт/115кс - теплообмінник
Z18XER 103кВт/140кс- теж саме

 

А ще є Z/A17DTR/DTJ, Z19DT/DTH, Z22YH, 
 


  • 0

#20
Schnauzer

Schnauzer

    Старожил

    • Сообщений 324
  • Возраст: 43
  • Имя:Сергій
  • Город:Харків
  • Авто:OZA 1.8, 2003г
  •  
  • Регистрация: 09.05.2021

Опубликовано 23 Январь 2025 - 16:03

Це ж буде територіально у Словаччині. Якщо я правильно зрозумів.

так.
тут популярний анекдот

"-Ми закінчили ремонтувати машину, можете забирати 

-Скільки вийшло?
-ХХХХ
-Залиште машину собі"

Пежо 5008 розглядав в 2021, теж вирішили що мало місця + поки що у мене недовіра до тісної підкапотки, поверхнево цікавився процесом ремонта автомобілей такого типа- розбирання півморди для доступа до навісного обладнання- таке собі.
і про S-max думав, тоді друзі впевнили що він стрьомний по електриці..
Треба подумати над старими забобонами, часу ще є багато).

Виглядає що грандсценік 3, пежо 5008, S-max якщо ~2010+-р, приблизно в бюджеті.
Прихильник механіки, а стосовно старої машини- так не-механіку і страшно.  

Місцеві майстри для мене поки що больна тема, але я в процесі..


Изменено: Schnauzer, 23 Январь 2025 - 16:04

  • 0

#21
rogii

rogii

    Авторитет

    • Сообщений 1091
  • Имя:Ігор
  • Город:Бердичів
  • Авто:-
  •  
  • Регистрация: 17.10.2018

Опубликовано 23 Январь 2025 - 16:14

стосовно S-Max я нічого точно не скажу.

В дорестайлі звичайний автомат.
  • 0

#22
Schnauzer

Schnauzer

    Старожил

    • Сообщений 324
  • Возраст: 43
  • Имя:Сергій
  • Город:Харків
  • Авто:OZA 1.8, 2003г
  •  
  • Регистрация: 09.05.2021

Опубликовано 23 Январь 2025 - 16:20

Чому? Z19DTH - непоганий варіант

 

В основному, тому що страшно брати старий дизель). Я трохи не купив Зафіру Б з Z19DTH+АКПП

в 2021, знайомий продавав, мене відпугнув карвертикал маніпуляціями з пробігом.
Він так і не продав, залишилась у них в родині другою машиною.
Мені їх вже шкода, каже більше півроку мучаються з паливною, тачка постійно стоїть на сервісі, з кінця минулого літа, то одне міняють-то інше.
 



і це ще головка не тріскалась і турбіну лише раз міняли


  • 0

#23
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18334
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 23 Январь 2025 - 16:24

З точки зору використання - один з вдалих дизелів.
Це не ПСГ16, який робить біль власникам Астрг Г Зафір А Вектр Ц


  • 0

#24
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12083
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 23 Январь 2025 - 17:19

Schnauzer, доглядай свою Зафіру і ще послужить, я за своєю сумую, їздила вона краще за СХ4


Изменено: paa, 23 Январь 2025 - 17:20

  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#25
Schnauzer

Schnauzer

    Старожил

    • Сообщений 324
  • Возраст: 43
  • Имя:Сергій
  • Город:Харків
  • Авто:OZA 1.8, 2003г
  •  
  • Регистрация: 09.05.2021

Опубликовано 23 Январь 2025 - 18:40

В цілому я вже не впевнений що хочу зафіру Б.

Знов заведу порівняльну табличку :cool1: 
 

Schnauzer, доглядай свою Зафіру і ще послужить, я за своєю сумую, їздила вона краще за СХ4

:sm302: якщо війна закінчилась би, то в домашніх реаліях можна б було ще роками її тримати, в тому числі і з відносно дорогими ремонтами. Якби якби.. 

за спогадами, моєю машиною, яка найкраще "їхала" в місті - була славута, з 1,3 інжектором, прямо гоночний болід з низів, правда далі було вже не так весело)


  • 0

#26
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 12320
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 23 Январь 2025 - 19:13

Кожне б/в лотерея.
Відкинути явно стрьомні варіанти і вибирати яка в кращому стані.
Або старушку залишити.
  • 0

#27
Schnauzer

Schnauzer

    Старожил

    • Сообщений 324
  • Возраст: 43
  • Имя:Сергій
  • Город:Харків
  • Авто:OZA 1.8, 2003г
  •  
  • Регистрация: 09.05.2021

Опубликовано 25 Январь 2025 - 14:59

Кожне б/в лотерея.
Відкинути явно стрьомні варіанти і вибирати яка в кращому стані.
Або старушку залишити.

все так..

Звернув увагу, що класичні "Шарани" і його клони Seat Alhambra, Ford Galaxy, з 1.9TDI чомусь недекватно дорого коштують, як для 15-20 річного авто схильного до коррозії і пробігами 200к+ :sm12_: , 4кЄвро- легко. Найдивніша пропозиція - 7200(євро) за 2005р і 274к пробігу :smile8: 
https://auto.bazos.s...ixenonsiber.php


  • 0

#28
bazl

bazl

    Авторитет

    • Сообщений 12320
  • Имя:...
  • Город:Львів
  •  
  • Регистрация: 31.12.2008

Опубликовано 25 Январь 2025 - 15:54

Може то "ікона" місцева, як у нас Октавія))

До речі Зафіра Б також до корозії не байдужа. На майдачику з пригнаними машинами в половини Зафір вже є зачатки корозії в районі заглушок порогу, внизу задньої арки.
  • 0

#29
NYMPH

NYMPH

    НЕавторитет

    • Сообщений 5735
  • Возраст: 36
  • Имя:Рома
  • Город:Чернигов
  • Авто:Mercedes-Benz
    w211 e220 avangarde
  •  
  • Регистрация: 11.02.2009

Опубликовано 25 Январь 2025 - 16:35

Може то "ікона" місцева, як у нас Октавія))

До речі Зафіра Б також до корозії не байдужа. На майдачику з пригнаними машинами в половини Зафір вже є зачатки корозії в районі заглушок порогу, внизу задньої арки.

да не сильно но у знакомых есть очаги коррозии

 

 

если и брать зафтру то только диезьную


  • 0

#30
Muzzy

Muzzy

    Texas forever

    • Сообщений 13070
  • Имя:.
  • Город:Kиїв
  •  
  • Регистрация: 02.10.2009

Опубликовано 26 Январь 2025 - 18:15

Шаран першого покоління, ще коли був "мальчіком", а не дідусем, як зараз, у рейтингах надійності був на останніх місяцях, поруч з першим Рено Твінго і трохи вище євроКрайслерів, які були поза конкуренцією. Ну, у тих рейтингах де були одно-, три- і п'ятирічні машини. Фіати і то були дещо вище.
Причому, єдиний з Фольксвагенів був так низько. Цю ж трійку, якщо я правильно пам'ятаю, збирали на якомусь окремому заводі, у Португалії чи десь у тих місцях.
  • 0

#31
figarey

figarey

    Авторитет

    • Сообщений 5655
  • Возраст: 54
  • Имя:Віктор
  • Город:Шепетівка, де паровоз стоїть на трубі
  • Авто:Мокка американська,Trax 1.4 Turbo
  •  
  • Регистрация: 20.01.2013

Опубликовано 26 Январь 2025 - 19:25

Шаран першого покоління, ще коли був "мальчіком", а не дідусем, як зараз, у рейтингах надійності був на останніх місяцях, поруч з першим Рено Твінго і трохи вище євроКрайслерів, які були поза конкуренцією. Ну, у тих рейтингах де були одно-, три- і п'ятирічні машини. Фіати і то були дещо вище.
Причому, єдиний з Фольксвагенів був так низько. Цю ж трійку, якщо я правильно пам'ятаю, збирали на якомусь окремому заводі, у Португалії чи десь у тих місцях.

не дарма ходило...кожному баклану по Шарану  :sm13_:


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых