Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Z16xep. Глохнет. Прошу совет


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
10 ответов в теме

#1
Федор 1973

Федор 1973

    Начавший говорить

    • Сообщений 3
  • Имя:Федор
  • Авто:Опель астра g 2004
  • Гос. номер:Ka6204не
  •  
  • Регистрация: 25.01.2025

Опубликовано 25 Январь 2025 - 22:10

Приветствую.
Машина
Опель астра g 2004
Z16xep

При городском движении. В прогретом состоянии.
При сбросе газа (светофоры, нейтралка)
Глохнет.
После остановки мотора. Заводиться и едет

Что делали:
Комп диагностика, показала ошибки
Клапан egr - промыли
Датчик температуры охлаждающей жидкости - заменили
Почистили дроссельную заслонку.
Проблема не ушла.
Чек не горит.

Прошу совет

Заранее спасибо
  • 0

#2
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50276
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 25 Январь 2025 - 22:21

Какие ошибки?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#3
Федор 1973

Федор 1973

    Начавший говорить

    • Сообщений 3
  • Имя:Федор
  • Авто:Опель астра g 2004
  • Гос. номер:Ka6204не
  •  
  • Регистрация: 25.01.2025

Опубликовано 25 Январь 2025 - 22:41

Р0400-а
Р0400-b
P0115-0

Р0400-а
Р0400-b
P0115-0
  • 0

#4
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 25 Январь 2025 - 23:19

Р0400

Клапан egr - промыли

И проверили на работоспособность? Там кроме собственно клапана есть потенциометр  обратной связи. Судя по ошибке - с ним тоже не всё в порядке, что может вызывать некорректную работу клапана.

Прошу совет

Замена  рабочим. В крайнем случае - заглушить каналы прокладкой на время проверки и снять фишку. Будет  гореть чек, но если проблема в ЕГРе, то глохнуть перестанет.

 

P0115

Датчик температуры охлаждающей жидкости - заменили

Что показывает  сканер в градусах, а не по стрелке приборки? Насколько реальная температура соответствует  показаниям датчика?

 


  • 0

#5
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1705
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 26 Январь 2025 - 00:58

В крайнем случае - заглушить каналы прокладкой на время проверки и снять фишку. Будет  гореть чек, но если проблема в ЕГРе, то глохнуть перестанет.

 

А що, ЕГР у вимкненому стані відкритий? Навіщо глушити, можето то у 16ХЕР?

Мій закритий у спокійному стані.

Спеціально підключав ОР-СОМ, в тестовому режимі по напрузі на потенциометрі стрибає за 3 Вольти.

На холодну і до прогріва на ходу з прогазовками ЕГР взагалі не реагує (це вже коли логи писав).


Изменено: baton45, 26 Январь 2025 - 00:59

  • 0

#6
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 26 Январь 2025 - 12:37

А що, ЕГР у вимкненому стані відкритий?

Ні, закритий. Має бути. Але якщо клапан не закривається з суто механічних причин або в наслідок некоректної поведінки потенціометра, то буде  сіфонить... Це  й з'ясується вище  згаданими маніпуляціями.

 

Навіщо глушити, можето то у 16ХЕР?

 

В  старт-топіку про ХЕР і йдеться.

Чи що ти мав на увазі під " можето то у 16ХЕР"?

 


  • 0

#7
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1705
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 26 Январь 2025 - 13:56

Я про те навіщо глушити ЕГР, якщо він відомо закритий і тримає.

У ТС розуміння "промитий"  далеко не відповідає вимогам ще більш важливих факторів як:

1. Шток ЕГР повинен ходити спокійно без зависань. Усі положення штоку повинні відповідати певному коридору напруг на датчику, якщо ні то це помилка по ЕГР;

2. Клапан на штоку повинен максимально щільно закривати прохід. Вимоги п.1-2 тільки при промитому і вичищеному механізмі. Або двигун буде задихатися на холостих і глохнути;

3. Електрична частина. Там катушка, можлива перевірка поданням напруги близько 12Вольт, спрацювання штоку дуже добре видно;

4. Стан резисторного датчика. Можливо що за час експлуатацію пошкодилася зона контакту від зносу доріжок. Цей факт можна переглянути на тесті адаптером ОР-СОМ.              Повинно бути положення напруги у виключеному та включеному стані. Можна тестером заміряти опір при включенні і вимкненні, тощо;

5. Може бути мікророзрив чи пошкодження поверхні резистору від зносу, коли на долю секунди напруга на датчику буде стрибати в максимум. Бортовий комп це бачить і видає      помилку. Можливо переводить режим в аварійний. Тестером це не побачити, якщо тільки осцилографом з фіксацією зображення.

   

 Ця інфа для ТС, а точніще для майстра, хоча тут більше знань електрика з високим рівнем.

Тому так, Andre_71, зрозуміло тепер, що глушити клапан швидше, не озираючись на стан штоку.  %5Burl=

Виявляти причину від чого глохне. В мене, коли іздив на "вскритому" ЕГР, то на ХХ нажимаючи шток клапана на долю секунди двигун задихався, якщо ще більше то просто глох.

 

Тут у ТС симпом того що шток підвисає у певному стані. При вимкненні напруги і двигуна від вібрацій, і під впливом пружини ЕГР, шток стає на місце. Тому треба промити шток ретельно з перевіркою нормального ходу. 

Або шукати на заміну. Новий дочорта коштував, дочорта, так що на розбірки...

Тому дешевше гарно прочистити, хоч туди може тільки голкою долізти?


Изменено: baton45, 26 Январь 2025 - 15:23

  • 0

#8
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27604
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 26 Январь 2025 - 14:37

Замена рабочим.

Приєднаюсь


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#9
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15934
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 26 Январь 2025 - 14:51

...... ЕГР, якщо він відомо закритий і тримає.

Так саме в цьому нема ніякої впевненності попри  зусилля та запевнення ТС-а.

 

 

 

зрозуміло тепер, що глушити клапан швидше, не озираючись на стан штоку.

Саме так, первинне визначення, чи причасна система егр до симптомів, чи ні.


Изменено: Andre_71, 26 Январь 2025 - 17:11

  • 0

#10
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18307
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 26 Январь 2025 - 16:16

А я зроблю ставку на ЕБК )


  • 0

#11
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9096
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 27 Январь 2025 - 00:44

Bank, +1


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%





1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых