Реклама

Z16xep. Глохнет. Прошу совет
#1
Опубликовано 25 Январь 2025 - 22:10
Машина
Опель астра g 2004
Z16xep
При городском движении. В прогретом состоянии.
При сбросе газа (светофоры, нейтралка)
Глохнет.
После остановки мотора. Заводиться и едет
Что делали:
Комп диагностика, показала ошибки
Клапан egr - промыли
Датчик температуры охлаждающей жидкости - заменили
Почистили дроссельную заслонку.
Проблема не ушла.
Чек не горит.
Прошу совет
Заранее спасибо
#4
Опубликовано 25 Январь 2025 - 23:19
Р0400
Клапан egr - промыли
И проверили на работоспособность? Там кроме собственно клапана есть потенциометр обратной связи. Судя по ошибке - с ним тоже не всё в порядке, что может вызывать некорректную работу клапана.
Прошу совет
Замена рабочим. В крайнем случае - заглушить каналы прокладкой на время проверки и снять фишку. Будет гореть чек, но если проблема в ЕГРе, то глохнуть перестанет.
P0115
Датчик температуры охлаждающей жидкости - заменили
Что показывает сканер в градусах, а не по стрелке приборки? Насколько реальная температура соответствует показаниям датчика?
#5
Опубликовано 26 Январь 2025 - 00:58
В крайнем случае - заглушить каналы прокладкой на время проверки и снять фишку. Будет гореть чек, но если проблема в ЕГРе, то глохнуть перестанет.
А що, ЕГР у вимкненому стані відкритий? Навіщо глушити, можето то у 16ХЕР?
Мій закритий у спокійному стані.
Спеціально підключав ОР-СОМ, в тестовому режимі по напрузі на потенциометрі стрибає за 3 Вольти.
На холодну і до прогріва на ходу з прогазовками ЕГР взагалі не реагує (це вже коли логи писав).
Изменено: baton45, 26 Январь 2025 - 00:59
#6
Опубликовано 26 Январь 2025 - 12:37
А що, ЕГР у вимкненому стані відкритий?
Ні, закритий. Має бути. Але якщо клапан не закривається з суто механічних причин або в наслідок некоректної поведінки потенціометра, то буде сіфонить... Це й з'ясується вище згаданими маніпуляціями.
Навіщо глушити, можето то у 16ХЕР?
В старт-топіку про ХЕР і йдеться.
Чи що ти мав на увазі під " можето то у 16ХЕР"?
#7
Опубликовано 26 Январь 2025 - 13:56
Я про те навіщо глушити ЕГР, якщо він відомо закритий і тримає.
У ТС розуміння "промитий" далеко не відповідає вимогам ще більш важливих факторів як:
1. Шток ЕГР повинен ходити спокійно без зависань. Усі положення штоку повинні відповідати певному коридору напруг на датчику, якщо ні то це помилка по ЕГР;
2. Клапан на штоку повинен максимально щільно закривати прохід. Вимоги п.1-2 тільки при промитому і вичищеному механізмі. Або двигун буде задихатися на холостих і глохнути;
3. Електрична частина. Там катушка, можлива перевірка поданням напруги близько 12Вольт, спрацювання штоку дуже добре видно;
4. Стан резисторного датчика. Можливо що за час експлуатацію пошкодилася зона контакту від зносу доріжок. Цей факт можна переглянути на тесті адаптером ОР-СОМ. Повинно бути положення напруги у виключеному та включеному стані. Можна тестером заміряти опір при включенні і вимкненні, тощо;
5. Може бути мікророзрив чи пошкодження поверхні резистору від зносу, коли на долю секунди напруга на датчику буде стрибати в максимум. Бортовий комп це бачить і видає помилку. Можливо переводить режим в аварійний. Тестером це не побачити, якщо тільки осцилографом з фіксацією зображення.
Ця інфа для ТС, а точніще для майстра, хоча тут більше знань електрика з високим рівнем.
Тому так, Andre_71, зрозуміло тепер, що глушити клапан швидше, не озираючись на стан штоку.
Виявляти причину від чого глохне. В мене, коли іздив на "вскритому" ЕГР, то на ХХ нажимаючи шток клапана на долю секунди двигун задихався, якщо ще більше то просто глох.
Тут у ТС симпом того що шток підвисає у певному стані. При вимкненні напруги і двигуна від вібрацій, і під впливом пружини ЕГР, шток стає на місце. Тому треба промити шток ретельно з перевіркою нормального ходу.
Або шукати на заміну. Новий дочорта коштував, дочорта, так що на розбірки...
Тому дешевше гарно прочистити, хоч туди може тільки голкою долізти?
Изменено: baton45, 26 Январь 2025 - 15:23
#9
Опубликовано 26 Январь 2025 - 14:51
...... ЕГР, якщо він відомо закритий і тримає.
Так саме в цьому нема ніякої впевненності попри зусилля та запевнення ТС-а.
зрозуміло тепер, що глушити клапан швидше, не озираючись на стан штоку.
Саме так, первинне визначення, чи причасна система егр до симптомів, чи ні.
Изменено: Andre_71, 26 Январь 2025 - 17:11
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых