Реклама

Z18XER на гарячу посідають оберти при зупинці
#1
Опубликовано 07 Февраль 2025 - 13:30
При прогрітому двигуні (вище 60 градусів) при зупинці або при маневрах на парковці, коли вперед-назад треба по пару метрів, холості оберти посідають до 500 таке враження що зараз заглохне, а потім підскакують до 1200 і лише тоді стають норм 800.
Трансмісія easytronic, тому газом гратись не виходить.
По помилкам висить Р0134-5Е повільна реакція першої лямбди.
Може хтось стикався, або підскаже куди дивитись.
#9
Опубликовано 08 Февраль 2025 - 02:11
Р0134-5Е повільна реакція першої лямбди.
Снижение частоты переключения выходного сигнала лямбда-зонда может быть вызвана возросшим временем перехода выходного напряжения зонда от одного уровня к другому из-за старения или химического отравления датчика. Неисправность может привести к раскачке частоты вращения двигателя на режиме холостого хода и к потере "приёмистости" двигателя.
Стареющий лямбда-зонд легко можно выявить по осциллограмме напряжения его выходного сигнала на таких режимах работы двигателя, когда поток и температура отработавших газов снижаются. Это режим холостого хода и малых нагрузок. Практически, стареющий лямбда-зонд всё ещё работает на движущемся автомобиле, но как только нагрузка на двигатель снижается (холостой ход), размах сигнала быстро начинает уменьшаться вплоть до пропадания колебаний.
https://injectorserv...gnos_lambda.php
Нехай майстер ГБО подивиться на програмі реакцію лямбди. Жива має частоту 1-2 рази за сек. і фронт крутий.
Кодове слово осцилограма.
Це окрім всього іншого.
Изменено: baton45, 08 Февраль 2025 - 02:13
#10
Опубликовано 08 Февраль 2025 - 08:59
Я тиждень, тому що клав ГБО, доказував що датчик температури в редукторі бреше. Поки не взяв тепловіз і приїхав до нього. Тоді уже побачив
Через оp-com можна подивитись як лямбда працює?
Изменено: Volodya18, 08 Февраль 2025 - 08:59
#11
Опубликовано 08 Февраль 2025 - 10:44
Так. Але помилка по лямбди скоріше за все не причина.Через оp-com можна подивитись як лямбда працює?
Який расхід на ХХ на прогретому мотори без додаткових споживачів?
До речі, гофра в якому стані?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#12
Опубликовано 08 Февраль 2025 - 12:55
Кришку разом з мембраною також у серпні міняли. Гофра норм. Перевіряв, підсоса немає.
Вчора лямбду поміняв. Помилок зараз нема зовсім. Стало чуть краще, але коли за 90 градусів прогрівається теж саме.
Вчора десь вичитав схожу проблему після заміни генератора у чоловіка. Він потім якийсь сброс параметрів робив.
У мене це почалося теж після заміни генератора. Попередній сгорів зовсім, не підлягав відновленню
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых