Реклама

Проблема с эгур
#1
Опубликовано 19 Февраль 2025 - 17:13
#6
Опубликовано 19 Февраль 2025 - 23:17
Zafira 20 TDI,
На ЕГПК йде два товстих дроти червоний і коричневий-міряєм щоб на червоний йшло 12В-коричневий мінус
Ще є один дротік-синенький-після того,як завівся двигун,заррацював генератор-на цьому дротіку повинна з'явитись напруга 13.5-14В
Якщо в самому ЕГПК нема жижи-то покер на якому дротіку яка напруга-ЕГПК працувати не буде!
Изменено: Юстас, 24 Февраль 2025 - 08:08
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#8
Опубликовано 23 Февраль 2025 - 15:31
На ЕГПК йде два товстих дроти червоний і чорний-міряєм щоб на них йшло 12В
Юстас, чорний +12В - він не товстий, він такий як і біло-синій(на гену) та біло-коричневий(діагностика) - 0,75 мм2, на відміну від червоного, який 10 мм2.
Другий товстий (10мм2) - то коричневий, маса.
Изменено: Andre_71, 23 Февраль 2025 - 15:33
#9
Опубликовано 24 Февраль 2025 - 08:10
На оба провода толстых должно идти питание? У меня идёт только на один красный толстый провод, и после запуска появляется на синем тонком проводе
повинно працювати
Andre_71,
поправив
вибачайте каллега-спросоня наблудив
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#10
Опубликовано 11 Апрель 2025 - 01:03
Де тільки не лазили )))
Частина обмотки на генераторі була темніша за іншу. Але прям короткого замикання не було, він працював, давав необхідний вольтаж по всім проводам до Егур, заряджав акб. Але на Егур, навідміну від інших модулів, для роботи потрібно 80А, чи щось таке і схоже що він через «підкорочування» не міг видати таку силу току. Тільки коли повністю помер (замкнувся) генератор обмоткою на корпус та я його замінив - випадково почав працювати Егур ;) і вже пару років працює без нарікань.
Можливо реле згоріло не просто так та десь підкорочування без повного контакту, або обмотки десь трішки ушкоджені і просто не вистачає сили на увімкнення Егура? Оскільки він жере більше за фари, магнітолу та інше - все інше може працювати нормально.
Отже оскільки річ з Егур та наявним коротким у генераторі - можливо вам треба десь знайти точно робочий, накинути та перевірити. Адже навряд що трапилось с Егур електронікою, не спаливши по ходу запобіжники.
#11
Опубликовано 11 Апрель 2025 - 07:31
У мене на ЕГУР згоріло реле силове в середині. Астра Г 2001 z14xe. ТРВ1, мастило зверху, електроніка знизу.
Потік сальник валу, олива залила схему, втопила силове реле, пригоріли контакти, реле там приварене на платі в загальну схему до ключів.
Надибав сальники, СКС підшипники, реле дешманське на 70А, впаяв на кулак припою. Все запрацювало.
Півроку іздив без ЕГУР, та коли помітив що жінка вже на парковці крутить руля без зусиль,
зрозумів що життя з пасивною культуристкою може засвітити новими барвами кольору фінгала під очима.
Вірішив згадати що я всеж таки і трохи електронщик.
Изменено: baton45, 11 Апрель 2025 - 07:33
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых