це був би гарний варіант
авто 2013 року
помітив передні крила де починається підкрилок ( бантик крила) полізла ржавчина
кузов оцинкований, а передні крила ні?
дякую
Опубликовано 24 Февраль 2025 - 21:04
NICKK,
На Астру Г була гарнтія на кузовні детала-12 років до наскоізної корозії...
Думаю Астра Н нічим не вирізняється....
Їздила б по селу,а не по Київських незамерзаючих сумішах-були б крила як з салону....
Все імхо
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
Опубликовано 25 Февраль 2025 - 08:29
Таке враження, що ви вважаєте цинк вічним..
По факту цинк першим бере на себе реакцію корозії, приходить час і йому розкластися на оксиди та пилюку.
На скільки пам"ятаю Ашка не краща за Гешку, якщо не гірша. Особливо капот. Хоча то були балачки про Ашку Пітерську.
В мене на Комбіку взагалі капот з коцками зразу ржавими брався, але за 15 років прогресу нема, може що підкапотка сушить двигуном, мабуть то моя слушна думка, скол на правому борті кузова досі цинком світить і не зафарбований і хоч би шо.
А от борти між осями колесу землі і задні двері на кормі вже крізь краску рижики лізуть, бо близько до бризк сольового розчину з дороги. Хімія... На Кубі б ця машина 50 років каталась і не тільки ця, і не тільки 50.
Изменено: baton45, 25 Февраль 2025 - 08:31
Опубликовано 25 Февраль 2025 - 14:33
передні крила де починається підкрилок
Маєш на увазі "сапожки" (нижні задні частини, які до порогу підходять)? Там під підкрилком завжди накопичується грязюка, яка не висихає і провокує гниття. Треба систематично очищувати ті ніші. До того ж є різні технології прокату листа для авто, різний склад сталі і різні технології цинкування. Плюс екологія на дорозі. Все це в купі може давати більшу чи меншу стійкість до корозії.
У астри Н є і інші "болючі" місця: під бічними дзеркалами передніх дверок, під молдингом ляди...
р.с. також впливає технологія фарбування і фабрика виготовлення авто...
Изменено: Юрий Сергеевич, 25 Февраль 2025 - 14:35
ПТН ПНХ
Опубликовано 27 Февраль 2025 - 22:19
Маєш на увазі "сапожки" (нижні задні частини, які до порогу підходять)? Там під підкрилком завжди накопичується грязюка, яка не висихає і провокує гниття. Треба систематично очищувати ті ніші. До того ж є різні технології прокату листа для авто, різний склад сталі і різні технології цинкування. Плюс екологія на дорозі. Все це в купі може давати більшу чи меншу стійкість до корозії.
У астри Н є і інші "болючі" місця: під бічними дзеркалами передніх дверок, під молдингом ляди...
р.с. також впливає технологія фарбування і фабрика виготовлення авто...
фактично по всьому канту переднього крила
Опубликовано 28 Февраль 2025 - 18:03
глянув і під дзеркалом з боку водія є
Є впевненість, що воно не ремонтувалось раніше? Фото додасть ясності в питанні))
хіба на заводі-)))
ну шо фото, з внутрішної сторони рижики-) видно між пластиком підкрилка та металом
ну просто коли миєш її 2-3 рази за зиму, і так посипають дороги, то нічого дивного думаю
Опубликовано 03 Март 2025 - 09:33
Щось там таке є , якісь там атоми кислороду відштовхуються , якісь процеси , але це дуже висока фізика . Теоретика .Колись десь читав що це пов'язано якось з кан шиною. Треба відводити статику від кузова, іншими словами заземлити і проблема тоді вирішується.
Изменено: Шусман, 03 Март 2025 - 09:35
Опубликовано 03 Март 2025 - 09:56
Про анідні та катодні захисти вже давно написано наукові толмуди.
Багато ви бачили вічних кораблів у морі? Може тільки титанові корпуси рідких екземплярів підводних човнів будуть довго чекати, і то це "прочні" корпуси, а легкі корпуси точно із заліза.
В усіх інших між корпусами приварювали болванки цинкові як аноди.
Изменено: baton45, 03 Март 2025 - 09:58
Опубликовано 04 Март 2025 - 09:02
Знімаєш підкрилок, зачищаєш всередині, обробляєш перетворювачем ржавчини, замазуєш цинковим грунтом, акриловим грунтом, антикором.
Перед цим дійством малярний скотч по краю згину (щоб крило не зачіпити), антисиліконом змив іржу, зачистив 600, акуратно кісточками лише по пошкодженому: перетворювачем ржавчини, цинковий грунт, акриловий. Далі весь кант фарбуєш до скотча.
ПТН ПНХ
Опубликовано 04 Март 2025 - 09:46
Повторювати раз на піврокуЗнімаєш підкрилок, зачищаєш всередині, обробляєш перетворювачем ржавчини, замазуєш цинковим грунтом, акриловим грунтом, антикором.
Перед цим дійством малярний скотч по краю згину (щоб крило не зачіпити), антисиліконом змив іржу, зачистив 600, акуратно кісточками лише по пошкодженому: перетворювачем ржавчини, цинковий грунт, акриловий. Далі весь кант фарбуєш до скотча.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 04 Март 2025 - 21:20
Знімаєш підкрилок, зачищаєш всередині, обробляєш перетворювачем ржавчини, замазуєш цинковим грунтом, акриловим грунтом, антикором.
Перед цим дійством малярний скотч по краю згину (щоб крило не зачіпити), антисиліконом змив іржу, зачистив 600, акуратно кісточками лише по пошкодженому: перетворювачем ржавчини, цинковий грунт, акриловий. Далі весь кант фарбуєш до скотча.
а під дзеркалом?
Опубликовано 05 Март 2025 - 23:26
ійсно ці поліролі стільки коштують
Так там треба не 2кг банки, деякими метизами торгують на вагу.
а під дзеркалом?
Думаю там дорожче буде... бо фарбу там тре дуже дрібним розпилювачем наносити (забув як він зветься)...
Взагалі варіанти 2: перекрас або забити ....
Изменено: Юрий Сергеевич, 06 Март 2025 - 07:36
ПТН ПНХ
Опубликовано 06 Март 2025 - 07:44
Без зняття крила це все не серйозно, гроші та час на вітер. Деякі перетворювачі ржі треба гасити/змивати, оскільки знову все коту під хвіст. Бажано піскоструїти уражені ділянки. Якщо ще й під фарбування, то цей бутерброд акрилових грунтів краще перекрити эпоксидним, який не погано ізолює від вологи і вже потім базу.Знімаєш підкрилок, зачищаєш всередині, обробляєш перетворювачем ржавчини, замазуєш цинковим грунтом, акриловим грунтом, антикором.
Перед цим дійством малярний скотч по краю згину (щоб крило не зачіпити), антисиліконом змив іржу, зачистив 600, акуратно кісточками лише по пошкодженому: перетворювачем ржавчини, цинковий грунт, акриловий. Далі весь кант фарбуєш до скотча.
Зі свого досвіду можу сказати що не збрехали. Десь після 10-12 років експлуатації з нашими умовами лише почали вилазити найменші натяки на іржу. Це щодо європейок.NICKK,
На Астру Г була гарнтія на кузовні детала-12 років до наскоізної корозії...
Изменено: merik_and1, 06 Март 2025 - 07:45
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых