Перейти к содержимому


Реклама









Фото
- - - - -

Астра Н оцинковка кузовавесь чи ні


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
35 ответов в теме

#1
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 589
  • Имя:M
  • Город:Киев
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 24 Февраль 2025 - 20:04

це був би гарний варіант

авто 2013 року

помітив передні крила де починається підкрилок ( бантик крила) полізла ржавчина

кузов оцинкований, а передні крила ні?

дякую


  • 0

#2
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27618
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 24 Февраль 2025 - 21:04

NICKK,

 

На Астру Г була гарнтія на кузовні детала-12 років до наскоізної корозії...

Думаю Астра Н нічим не вирізняється....

 

Їздила б по селу,а не по Київських незамерзаючих сумішах-були б крила як з салону....


Все імхо


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#3
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 589
  • Имя:M
  • Город:Киев
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 24 Февраль 2025 - 21:15

та то ясно, я взимку рідко мию авто, тому тут все ясно

питання саме про те, чи оцинковані крила передні


  • 0

#4
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 24 Февраль 2025 - 22:52

"Оциковано" всё железо по кузову

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#5
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1736
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 25 Февраль 2025 - 08:29

      Таке враження, що ви вважаєте цинк вічним..

По факту цинк першим бере на себе реакцію корозії, приходить час і йому розкластися на оксиди та пилюку.

На скільки пам"ятаю Ашка не краща за Гешку, якщо не гірша. Особливо капот. Хоча то були балачки про Ашку Пітерську.

      В мене на Комбіку взагалі капот з коцками зразу ржавими брався, але за 15 років прогресу нема, може що підкапотка сушить двигуном, мабуть то моя слушна думка, скол на правому борті кузова досі цинком світить і не зафарбований і хоч би шо.

     А от борти між осями колесу землі і задні двері на кормі вже крізь краску рижики лізуть, бо близько до бризк сольового розчину з дороги. Хімія... На Кубі б ця машина 50 років каталась і не тільки ця, і не тільки 50. :ad_new:


Изменено: baton45, 25 Февраль 2025 - 08:31

  • 0

#6
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1852
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 25 Февраль 2025 - 14:33

передні крила де починається підкрилок

   Маєш  на увазі "сапожки" (нижні задні частини, які до порогу підходять)? Там під підкрилком завжди накопичується грязюка, яка не висихає і провокує гниття. Треба систематично очищувати ті ніші. До того ж є різні технології прокату листа для авто, різний склад сталі і різні технології цинкування. Плюс екологія на дорозі. Все це в купі може давати більшу чи меншу стійкість до корозії.

   У астри Н є і інші "болючі" місця: під бічними дзеркалами передніх дверок, під молдингом ляди...

р.с. також впливає технологія фарбування і фабрика виготовлення авто...  


Изменено: Юрий Сергеевич, 25 Февраль 2025 - 14:35

  • 0

ПТН ПНХ


#7
d.@leks

d.@leks

    Авторитет

    • Сообщений 7524
  • Возраст: 51
  • Имя:Алексей
  • Город:Полтавская губерния
  • Авто:Zafira 18 XER + ГБО
  • Гос. номер:BI1478ЕЕ
  •  
  • Регистрация: 18.05.2010

Опубликовано 27 Февраль 2025 - 21:46

Колись десь читав що це пов'язано якось з кан шиною. Треба відводити статику від кузова, іншими словами заземлити і проблема тоді вирішується. Звістно що це потрібно було робити на машині з салона, а не коли вже потрібен доктор


  • 0

#8
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 589
  • Имя:M
  • Город:Киев
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 27 Февраль 2025 - 22:19

   Маєш  на увазі "сапожки" (нижні задні частини, які до порогу підходять)? Там під підкрилком завжди накопичується грязюка, яка не висихає і провокує гниття. Треба систематично очищувати ті ніші. До того ж є різні технології прокату листа для авто, різний склад сталі і різні технології цинкування. Плюс екологія на дорозі. Все це в купі може давати більшу чи меншу стійкість до корозії.

   У астри Н є і інші "болючі" місця: під бічними дзеркалами передніх дверок, під молдингом ляди...

р.с. також впливає технологія фарбування і фабрика виготовлення авто...  

фактично по всьому канту переднього крила


  • 0

#9
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 27 Февраль 2025 - 23:05

Машину мити треба

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#10
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1852
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 28 Февраль 2025 - 07:32

фактично по всьому канту переднього крила

Є впевненість, що воно не ремонтувалось раніше? Фото додасть ясності в питанні))


Изменено: Юрий Сергеевич, 28 Февраль 2025 - 07:33

  • 0

ПТН ПНХ


#11
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 589
  • Имя:M
  • Город:Киев
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 28 Февраль 2025 - 18:03

глянув і під дзеркалом з боку водія є



Є впевненість, що воно не ремонтувалось раніше? Фото додасть ясності в питанні))

хіба на заводі-)))



ну шо фото, з внутрішної сторони рижики-) видно між пластиком підкрилка та металом

ну просто коли миєш її 2-3 рази за зиму, і так посипають дороги, то нічого дивного думаю 


  • 0

#12
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1852
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 01 Март 2025 - 14:12

Київ, х@лі... 

 

 


Изменено: Юрий Сергеевич, 01 Март 2025 - 14:12

  • 0

ПТН ПНХ


#13
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 589
  • Имя:M
  • Город:Киев
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 02 Март 2025 - 22:29

Є впевненість, що воно не ремонтувалось раніше? Фото додасть ясності в питанні))

 


передні

Прикрепленные файлы:


  • 0

#14
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 03 Март 2025 - 09:33

А в чому питання , яка вже різниця чи добре була оцинкована на заводі . Почистив , поквєцав , поантикорив й катайся ще тринадцять років .
До речі зараз до складу дуже багатьох фарб входить цинк , це дає привід деяким виробникам писати що кузов оцинкований . Воно виходить не те щоб правда , але й не зовсім брехня .

Колись десь читав що це пов'язано якось з кан шиною. Треба відводити статику від кузова, іншими словами заземлити і проблема тоді вирішується.

Щось там таке є , якісь там атоми кислороду відштовхуються , якісь процеси , але це дуже висока фізика . Теоретика .

Изменено: Шусман, 03 Март 2025 - 09:35

  • 0
Реклама в подписи запрещена

#15
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1736
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 03 Март 2025 - 09:56

Про анідні та катодні захисти вже давно написано наукові толмуди.

Багато ви бачили вічних кораблів у морі? Може тільки титанові корпуси рідких екземплярів підводних човнів будуть довго чекати, і то це "прочні" корпуси, а легкі корпуси точно із заліза. 

В усіх інших між корпусами приварювали болванки цинкові як аноди.


Изменено: baton45, 03 Март 2025 - 09:58

  • 0

#16
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 589
  • Имя:M
  • Город:Киев
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 03 Март 2025 - 20:12

так ці крила якось обробити ще можна? чи вже варити і фарбувати і тп

дякую


  • 0

#17
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 04 Март 2025 - 08:37

так ці крила якось обробити ще можна?

См. выше. Цинк нужно приваривать.))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#18
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1852
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 04 Март 2025 - 09:02

Знімаєш підкрилок, зачищаєш всередині, обробляєш перетворювачем ржавчини, замазуєш цинковим грунтом, акриловим грунтом, антикором.

Перед цим дійством малярний скотч по краю згину (щоб крило не зачіпити), антисиліконом змив іржу, зачистив 600, акуратно кісточками лише по пошкодженому: перетворювачем ржавчини, цинковий грунт, акриловий. Далі весь кант фарбуєш до скотча.


  • 0

ПТН ПНХ


#19
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 04 Март 2025 - 09:46

Знімаєш підкрилок, зачищаєш всередині, обробляєш перетворювачем ржавчини, замазуєш цинковим грунтом, акриловим грунтом, антикором.
Перед цим дійством малярний скотч по краю згину (щоб крило не зачіпити), антисиліконом змив іржу, зачистив 600, акуратно кісточками лише по пошкодженому: перетворювачем ржавчини, цинковий грунт, акриловий. Далі весь кант фарбуєш до скотча.

Повторювати раз на півроку

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#20
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9110
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 04 Март 2025 - 16:52

Rek, нафига? Клеим плёнку под ржавчину и ездишь не паришься)

 blobid1565124497150-1400x800.jpg


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#21
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 04 Март 2025 - 17:21

Клеим плёнку под ржавчину и ездишь не паришься)
blobid1565124497150-1400x800.jpg

Дорого, що капець. Как машину перекрасить.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#22
NYMPH

NYMPH

    НЕавторитет

    • Сообщений 5734
  • Возраст: 36
  • Имя:Рома
  • Город:Чернигов
  • Авто:Mercedes-Benz
    w211 e220 avangarde
  •  
  • Регистрация: 11.02.2009

Опубликовано 04 Март 2025 - 17:53

Повторювати раз на півроку

+100


  • 0

#23
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1852
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 04 Март 2025 - 18:33

Ціна питання 400-500грн.... потім ці матеріали залишаться.


  • 0

ПТН ПНХ


#24
Avtomobilist

Avtomobilist

    Авторитет

    • Сообщений 11504
  • Возраст: 65
  • Имя:Владимир
  • Город:Днепр
  • Авто:Опель Вектра А, 20NE, хетчбек
  •  
  • Регистрация: 01.01.2010

Опубликовано 04 Март 2025 - 18:37

Повторювати раз на півроку

Не факт. Навіть на ОВА вистачало на пару років. Якщо робити ретельно, а не на швидкоруч.


Изменено: Avtomobilist, 05 Март 2025 - 07:30

  • 0

#25
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 04 Март 2025 - 18:57

Юрій Сергеїч , а що , дійсно ці поліролі стільки коштують ? Щось здається ти раза в два зменшив . Зараз ведешка двісті коштує а там майже сам керосин .
  • 0
Реклама в подписи запрещена

#26
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 589
  • Имя:M
  • Город:Киев
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 04 Март 2025 - 21:20

Знімаєш підкрилок, зачищаєш всередині, обробляєш перетворювачем ржавчини, замазуєш цинковим грунтом, акриловим грунтом, антикором.

Перед цим дійством малярний скотч по краю згину (щоб крило не зачіпити), антисиліконом змив іржу, зачистив 600, акуратно кісточками лише по пошкодженому: перетворювачем ржавчини, цинковий грунт, акриловий. Далі весь кант фарбуєш до скотча.

а під дзеркалом?


  • 0

#27
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1852
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 05 Март 2025 - 23:26

ійсно ці поліролі стільки коштують

Так там треба не 2кг банки, деякими метизами торгують на вагу. 

 

 

а під дзеркалом?

Думаю там дорожче буде... бо фарбу там тре дуже дрібним розпилювачем наносити (забув як він зветься)...

Взагалі варіанти 2: перекрас або забити ....


Изменено: Юрий Сергеевич, 06 Март 2025 - 07:36

  • 0

ПТН ПНХ


#28
Дядя k0tЪ

Дядя k0tЪ

    Слесарь 3-го разряда

    • Сообщений 21456
  • Возраст: 49
  • Имя:Konstantin Kopeykin
  • Город:родина тавронов
  • Авто:tavria 1.2 & astra G 2.2
  • Гос. номер:АР7617ВО
  •  
  • Регистрация: 28.11.2007

Опубликовано 06 Март 2025 - 06:56

стопЭ! а давайте еще рассмотрим оботрем оборсем  тему ..."с самого начало  крыло и дверь под зеркалом пескоструим " :cool1:

 

:smile284:


Изменено: Дядя k0tЪ, 07 Март 2025 - 13:10

Совесть просто так не мучает, она мстит за то, что ее разбудили!


#29
merik_and1

merik_and1

    Авторитет

    • Сообщений 969
  • Имя:Мирослав
  • Город:Київ
  • Авто:Opel Astra G Comfort
  •  
  • Регистрация: 28.04.2009

Опубликовано 06 Март 2025 - 07:44

Знімаєш підкрилок, зачищаєш всередині, обробляєш перетворювачем ржавчини, замазуєш цинковим грунтом, акриловим грунтом, антикором.
Перед цим дійством малярний скотч по краю згину (щоб крило не зачіпити), антисиліконом змив іржу, зачистив 600, акуратно кісточками лише по пошкодженому: перетворювачем ржавчини, цинковий грунт, акриловий. Далі весь кант фарбуєш до скотча.

Без зняття крила це все не серйозно, гроші та час на вітер. Деякі перетворювачі ржі треба гасити/змивати, оскільки знову все коту під хвіст. Бажано піскоструїти уражені ділянки. Якщо ще й під фарбування, то цей бутерброд акрилових грунтів краще перекрити эпоксидним, який не погано ізолює від вологи і вже потім базу.
Щоб отримати результат хоча б на декілька років, треба чітке розуміння (а краще досвід) що потрібно робити.

NICKK,

На Астру Г була гарнтія на кузовні детала-12 років до наскоізної корозії...

Зі свого досвіду можу сказати що не збрехали. Десь після 10-12 років експлуатації з нашими умовами лише почали вилазити найменші натяки на іржу. Це щодо європейок.

Изменено: merik_and1, 06 Март 2025 - 07:45

  • 0

ulgRBPk.gif

 

 


#30
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1852
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 06 Март 2025 - 14:30

Щоб отримати результат хоча б на декілька років, треба чітке розуміння (а краще досвід) що потрібно робити.

:sm302:

А дешевше всього замазати будь чим жирним, щоб кисень перекрити.


Изменено: Юрий Сергеевич, 06 Март 2025 - 14:31

  • 0

ПТН ПНХ


#31
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50340
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 06 Март 2025 - 15:39

:sm302:
А дешевше всього замазати будь чим жирним, щоб кисень перекрити.

Тільки кисень про це не дізнається))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#32
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 589
  • Имя:M
  • Город:Киев
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 15 Март 2025 - 10:33

:sm302:

А дешевше всього замазати будь чим жирним, щоб кисень перекрити.

ну нігрол нормально але ж в такому місці миється і не дуже естетично-)


  • 0

#33
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1852
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 15 Март 2025 - 14:10

Ну, Вам і рибку з*їсти, і.... а, поки ми тут балакаємо, чути як ржавіє чийсь опель)) 


  • 0

ПТН ПНХ


#34
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 589
  • Имя:M
  • Город:Киев
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 15 Март 2025 - 21:16

та не дуже я хочу сам це робити


  • 0

#35
Шусман

Шусман

    добрейшей души человек

    • Сообщений 18604
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь
  • Город:Киев пригород
  • Авто:Нексия
  •  
  • Регистрация: 19.06.2011

Опубликовано 17 Март 2025 - 07:22

Ну то й не треба
  • 0
Реклама в подписи запрещена




2 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых