Та не. Топова ж гума. Ти не шаришздається росава від мішеліна клепає продукцію
п.с.до речі багато тачок 18-20 дюймів диски катють росаву
мабуть жлоби
п.с2. просто побачив геліка з такими... потім на інших дивився
Реклама
Всесезоні шини. Які норм?
#36
Опубликовано 22 Март 2025 - 21:50
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#37
Опубликовано 22 Март 2025 - 21:59
Всесезонні Преміорі(це ж росава) на тому ж аллегро, продаються до 17", а літні/зимові до 19"
З моїми пробігами і зимові норм служать як всесезонні, Hankook iCept якийсь, восени буде 4 роки цілорічного використання, гума ясно що поношена, але все ще м'яка, якби зараз всезезонні обирав дивився б на ханкук/нексен. По досвіду попередніх машин, вони точно кращі ніж преміоррі. Питання тільки що від ханкука до континенталя вже не так і далеко по ціні.
#38
Опубликовано 23 Март 2025 - 09:46
По досвіду попередніх машин, вони точно кращі ніж преміоррі.
Гуано рідкісне
Досталась на шару 195/65/15 пара з новим протектором(у 21році)....Поставив на причіп....
18 рік виготовлення.....
Наразі по всьому протектору тріщини....на обох колесах....
Це навіть тріщинами назвати важко-це як канави чи рови за розміром....
Ніколи росава гарною гумою не була
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#39
Опубликовано 23 Март 2025 - 18:36
Вже п'ять років на YOKOHAMA geolander G015 AT, дуже задоволений. Але в 225/55 R19 таких немає. Є трохи інші https://infoshina.co...-225-55-r19-99v
#41
Опубликовано 23 Март 2025 - 21:13
Вже п'ять років на YOKOHAMA geolander G015 AT, дуже задоволений.
Користував(як суто літню) багато років Контік крос контакт А/Т 205 70 15
Подвійне відчуття залишила
Відносно тиха гума,жорстка боковина,не розбувається при здуванні до 0.5,шикарна на легкому бездоріжжі,але як і всі гуми А/Т чи М/Т важче від цивільної гуми....
Відмовився від А/Т на користь цивільної гуми(як літній варіант).В особливо складних випадках на бездоріжжі здуваюсь до 0.5-цього достатньо.для піщаного грунтів...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#42
Опубликовано 24 Март 2025 - 20:29
YOKOHAMA geolander G015 AT 1.jpg 158,53К
21 раз скачано
А шо, є необхідність саме в АТ?
Практикував підїхати ближче до пляжу по кам'янистих дорогах. А взагалі на вид ця резина не виглядає агресивною.
#46
Опубликовано 25 Март 2025 - 09:38
225/55 R19
https://www.olx.ua/d...19-IDXzXKH.html
За тестами непогана гума в плані надійності і безпеки кермування, хоча й поступається за комфортністю й тривалістю пробігу лідерам ринку
Якщо ціна й гума саме такі, як заявлено, то наче нормальний варіант.
Якщо вам через дорогу перейшла чорна кішка, то це лише означає, що вона кудись іде. От і не робіть нервів ні собі, ні тваринці.
#47
Опубликовано 25 Март 2025 - 12:24
Якщо ціна й гума саме такі, як заявлено, то наче нормальний варіант.
Тііки вчора їх дивився, 5150грн, за 4000 майже нашару
Ну так логично же
Воно то логічно, якщо має сенс, а просто щоб було, то хз навіщо
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#48
Опубликовано 25 Март 2025 - 13:07
Стосовно Контіків, я тести останніх років не дивився, але традиційно в США (на основному ринку всесезонки) з ухилом в літню експлуатацію тести вигравав Мішлен, а в зимову Гудйір, і ніякого Контіка і тому подібного Піреллі.
Клебер, як донька Мішлена, і Фульда/Сава/Дебіца, як доньки Гудйіра, можуть бути цікавими, але це буде у кращому випадку рімейк материнської шини 10-15-річної давності, а у нелітніх шинах прогрес все-таки йде за цей час вперед. Але якщо економити, то так - у цей бік плюс Ханкук і можливо Фредештайн.
По-хорошому, треба не полінуватися і почитати тести, але на жаль на всесезонку європейських тестів дуже мало.
Корморан - не хорватська фірма, а польська (була колись), а зараз належить тим же сербами, які роблять Тігар і ще купу брендів, у Сербії. Вони мають певні зв'язки з Мішленом, але приблизно такі як Лада з Рено (до війни). Крім літніх або шипованих я б подумав чи воно треба.
#49
Опубликовано 25 Март 2025 - 15:40
https://www.olx.ua/d...19-IDXzXKH.html
За тестами непогана гума в плані надійності і безпеки кермування, хоча й поступається за комфортністю й тривалістю пробігу лідерам ринку
Якщо ціна й гума саме такі, як заявлено, то наче нормальний варіант.
Игорь прикольная цена на нее. Смотрю у человека с объявления много шин в продаже, может и правда)
#52
Опубликовано 01 Ноябрь 2025 - 19:25
+1
донедавна використовував зимні цілорічно(законом в країні не заборонено), з малими пробігами, але коли буля справжня-справжня ожеледиця, вони не справлялися навіть коли були новими.
Замовив згадану десь вище Continental AllSeason Contact 2 195/65 R15 XL 95 H, бо немає потреби регулярно їздити і взагалі, в ютубі повно оглядів/відгуків, народ на всесезонці іздить і по снігу і по слякоті.
#53
Опубликовано 02 Ноябрь 2025 - 08:15
Снігу тут не буває майже, літом жари 30+ так само декілька днів тому зараз і собі на всесезонку дивився щоб не міняти. Поки з розміром не визначився - брати 225/50/17 чи 215/55/17. А от по ціні з топових виграє Гудієр Ген 3, Контікі більше ніж на один шиномонтаж дорожче. Майже вся гума має ХЛ - на топових це впливає на клас енергоощадності, на кітайцях ( в пів ціни топових ) - хз на що ![]()
Багато хто їздить тут на "ізострічках" - на профілях 45 і менше. Така гума ще дешевша але я таку не люблю, це гума для змагання по слалому а не на кожний день ![]()
Изменено: sapphir, 02 Ноябрь 2025 - 08:24
#55
Опубликовано 03 Ноябрь 2025 - 19:53
На днях читав історію, що Тігуани з конвеєра пішли на китайській гумі Лінглонг і народ не оцінив такого на тачці за 40 000
.
У 2006 році дивився причіп до легкового автомобіля "Фермер" на 6-КАРЗі...
Укомплекттований-Білоцерківська гума на 13 Кременчуцьких залізяках.....
Домовився з менеджером що купуватиму причіп без гуми та дисків....Ноу проблем....
Приїхав,обрав причіп що подобається проплатив,вдягнув свої колеса і потягнув додому....
Цивілізація....
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#57
Опубликовано 04 Ноябрь 2025 - 22:22
А не краще літні круглий рік юзати?
Чи по закону не можна?
Законом не заборонено, але якщо не тут таку спробувати то вже не знаю де їй застосування буде :
https://www.autodoc....WEaAvU2EALw_wcB
Изменено: sapphir, 04 Ноябрь 2025 - 22:23
#58
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 08:42
Не знаю як щодо Британії, але у Німеччині заборонено. Для експлуатації взимку має бути значок, який у нас називають "три сніжних піки" - 3PMFS, якщо я правильно пам'ятаю порядок букв. Всі всесезонні шини, які продаються в Європі, включно не тільки з відносно пристойними китайськими, а й навіть з дещо похмурими китайськими, цей значок мають. Він нічого не гарантує крім того, що вони певним чином придатні для їзди на снігу (переважно про те, що вони по ньому гребуть, а не буксують зі старту). Про лід взагалі не йдеться.А не краще літні круглий рік юзати?
Чи по закону не можна?
#60
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 08:55
Тут взагалі питань до автомобілістів мінімум - світло вмикаєш як хочеш, в машині все має бути але це рекомендація хіба що трикутник обов"язковий ( і то це не точно ), гума - ставлять любе/рябе на одну вісь аби протектор і рік був нормальний. Ладно на моїй всі колеса різні були, товариш доньки купив Мазду 3 16 року - те саме, розмір тільки однаковий а в мене ще й на передку були трохи менші ніж ззаду ![]()
#62
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 09:04
Я раніше думав, що існує три рівні м'якості шини - скандинавка, альпійка (вона ж єврозима), всесезонка, літня, причому всі вони не дуже перетинаються навіть у крайніх значеннях для кожної групи. Виявляється, я помилявся. Це справедливо тільки для скандинавки, яка дійсно суттєво м'якша, вона ж єдина справді придатна для їзди по льоду (звичайно, з усіма обмеженням стосовно правильного вибору швидкості і так далі). У них твердість 39-54, в залежності від моделі, як правило 44-50. У альпійки 56-64 (ті, що я бачив значення, це і близько не повний спектр марок і моделей, це ж стосується й інших груп). У всесезонки 60-71 (найчастіше в діапазоні 64-67). У літньої 65-71 (найчастіше 67-69). Все інше визначається малюнком протектора - ламелі, пояси жорсткості, водовідвідні канали (вони ж для відводу снігової каші), елементи периферійного зацепу і так далі. Ну і якість суміші впливає на швидкість старішання, тут китайці гірші навіть за сербський мультибрендовий псевдомішлен, який є чи не найдешевшими європейськими шинами і який у тестах ближче до кінця, але про який як правило дуже хороші відгуки тих, хто їх експлуатував.
До речі, стосовно китайців: у Лінглонг вже працює завод у тій же Сербії, Сайлун закінчує будівництво заводу у США. Обоє показали непогані результати у великому тесті всесезонок, на рівні з другим ешелоном великих концернів, причому ближче до середини таблиці. Знайду - покажу, у мене в закладках на іншому пристрої.
#65
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 13:55
Якщо до 800 км взимку і поїздку саме на машині завжди можна перенести, якщо стан дорожнього покриття не викликає довіри, то сенс стає досить очевидним.
У маленькому населеному пункті без інтенсивного трафіку під досить помірні пробіги - сенс також є.
Для систематичної експлуатації у місцях зі справді зимовою поверхнею і на не міських швидкостях - тут економити справді не варто. Або купувати всесезонку найновішу і найкращих марок - також не дуже економно і все одно може бути гірше зимової досить середньої шини.
Кросс Клімат 2 чи 3, чи 3 Спорт?в мене на авто с заводу стоїть всесезона мішка, я не б
ачу велокої різниці с літньою
#66
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 15:25
https://www.tyrerevi...n-Tyre-Test.htm
Це ті, які вийшли у фінал. Раджу подивитися не тільки Main Article, a i Result Table, бо у головній статті деякі таблиці побиті.
А це таблиця гальмування на сухій і мокрій поверхні для всіх шин, тут набагато більше їх, ніж у фінальну частину пробилося, бо за гальмуванням було відсіювання. Треба перемотати сторінку в самий низ до сірої таблички:
https://www.autobild...8-25697127.html
Такий же тест за 23 рік, є деякі інші моделі, також мотати в самий низ сторінки:
https://www.autobild...7-15674163.html
#67
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 19:55
Перекладач скопом спробував перекласти бренди шин, дещо виглядае кумедно
Клей Квадраксер 3
Бегущий G Fit 4S
Дорожная свинья RGAS02
Огненный камень многосезонный 2
Звездный исполнитель Solar 4S
Стосовно Контіків, я тести останніх років не дивився, але традиційно в США (на основному ринку всесезонки) з ухилом в літню експлуатацію тести вигравав Мішлен, а в зимову Гудйір, і ніякого Контіка і тому подібного Піреллі.
Клебер, як донька Мішлена, і Фульда/Сава/Дебіца, як доньки Гудйіра, можуть бути цікавими,
Ти ба як, Піреллі. на першому, а Фульда майже на помийці
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#68
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 23:00
До речі, стосовно цих шин з останніх місць по гальмуванню і їх безпечності - якщо взяти шини преміум-брендів, які як правило завжди у першій десятці і вважаються безпечними, і подивитися які серед них найгірші дистанції сухого та мокрого гальмування окремо, а потім порівнювати шини з низу таблиці окремо (це принципово, не з сумарними) з найгіршими сухими і мокрими результатами преміум-шин, то різниця не те щоб непомітна, але не вражаюча. Сенс такого порівняння у тому, що і заточені на сухий (з посередніми результатами на мокрому), і на мокрий (відповідно, слабші на сухому) асфальт дорогі шини вважаються безпечними на обох типах поверхні, у тому числі на тому, на яких вони явно слабкіші. Відповідно, роблячи висновок про безпечність дешевих шин, саме ці значення мають бути пороговими. Інша справа, що китайські шини, крім топових, можуть показати хороші результати у сухому гальмуванні (найлегша дисципліна) і відносно пристойні навіть у мокрому, але при цьому мати низьку передбачуваність стосовно заносу і тому подібних менш простих речей, що тести чисто на гальмування не покажуть ніяк. А та ж Фульда, Вікінг, Семперіт чи Дебіца матимуть меншу безпечну швидкість, ніж їхні материнські Гудйір чи Контік, але у межах цієї швидкості будуть цілком передбачуваними, на відміну від Капсенів, Хайфлаїв і Хабілідів.
Як я і казав, на той момент я давно не дивився тести.Стосовно Контіків, я тести останніх років не дивився, але традиційно в США (на основному ринку всесезонки) з ухилом в літню експлуатацію тести вигравав Мішлен, а в зимову Гудйір, і ніякого Контіка і тому подібного Піреллі.
До того ж, в принципі упереджено ставився до всесезонки, у мене око було замилене.
#69
Опубликовано 05 Ноябрь 2025 - 23:31
Muzzy, Вічна проблема знайти баланс, всесезонка як не крути - компроміс, ні риба, ні м'ясо
Якось ще до ковіду на шиномонтажі бачив як чувак ставив на зиму шось типу Goodyear Vector 4Seasons, казав норм
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
Также с меткой «всесезонні, шини, all season, all-season, all weather, all-weather, сніг, 3PMSF, ожеледиця, зима»
Базар →
Продам →
Диски/шины →
Колеса оригінал Skoda 5/112/16 і шини 205/55/16 всесезонДиски і шини Автор: golfist • Дата: 16 Январь 2022 |
|
||
![]() |
Базар →
Продам →
Диски/шины →
Диски r16 5 112 Audi/vw/skoda/seat оригінал / 205.55.r16 шиниДиски і шини Автор: golfist • Дата: 07 Ноябрь 2021 |
|
|
![]() |
Базар →
Продам →
Диски/шины →
Резина 215/60R16Premiorri Автор: ЛОМ • Дата: 02 Август 2021 |
|
|
![]() |
R15
Базар →
Продам →
Диски/шины →
Зимняя резина R15комплект Автор: ptd • Дата: 07 Ноябрь 2020 |
|
|
Opel-Club →
На обочине →
І хто кричав, що пора "перевзуватися"?продовження відомої теми Автор: Muzzy • Дата: 07 Январь 2020 |
|
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых





