Перейти к содержимому


Реклама









Фото

ошибка 0400 та 1125opel combo С. y1.7dtl


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
25 ответов в теме

#1
Omelya

Omelya

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Серьога
  • Город:Черкаси
  • Авто:Opel Combo B 1995 1.7td 4ee1
    Opel Combo C 2004 1.7 dtl
  •  
  • Регистрация: 29.11.2016

Опубликовано 06 Апрель 2025 - 18:55

Добрий вечір.

Маю опель комбо y1.7dtl. Вообщем було все норм,а тепер маю дві помилки р0400 та р1125.

 

На обох низький вольтаж. Скріншот приложив. Пропала тяга, був в дизеліста,він побистрому глянув,минут 5. Короче каже щось по електриці, провірив запобіжникик усі і зняв клему з клапана вакумного що управляє егр, Тепер їде хорошо машина, турбіна робить. Ну і каже очередя в мене,не має коли займатися щас. Вообщем тут якраз опком в мене появився, можу показники засняти якщо треба.

 

Предісторія, виникла ця помилка в вівторок цей, одночасно дві. Після того як мене тягали на буксірі,думав що аккум здох. Приїхав до електрика,він попровіряв усе і зачистив клеми, і все стало добре. Приїхав до себе в гараж працювати (500метрів),заглушив – завів і так раза два,довольний що обошлося все по легкому…Через пару часів їхати по справам і всьо,чек світиться і тяги не має.

Може таке бути що електрик щось лазив та нарушив або як машина не заводилася,перед цим,то все в салоні тухло і мигало коли стартером питався крутить. Може оце дало по мозгам машини?

Перечитав в інтернеті, вроді як усіх по різному. То вакумний насос,то трубки,то магнітні клапана,то сам егр,то проводка,то мозги… Ну я можу поміняти вакумні трубки. Уже на ринку питав, є 80грн метр. А як насос провірити? Так як я займаюся бит. технікою, то в мене є вакуматор для холодильника і манометр для заправки фреона в холодильники,там є мінусова шкала, можу поробити штуцера і переходніки і пустити ваккум від зовнішнього насоса але тоді в ходу не зможу перевірити,тіки під гаражом стоятиму перевіритяму. Кстаті коли знімаєш трубку на вакумному клапані магнітному,то начинає з насоса на генераторі текти масло,я поначалу не знав,думав каюк йому прийшов.

Міняв клапан оцей верхній що за егр відповідає. Нижній ні,не пробував,але шланг знімав,тіпа робить. В мене є старий мотор, там є турбіна,егр,клапан електромагнітний я вже зняв,мозги тнвд.

Що порадите? Дякую

Прикрепленный файл  11111111.jpg   113,88К   13 раз скачано

 

 

 


  • 0

#2
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27606
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 07 Апрель 2025 - 07:34

Omelya,

 

Опком має функцію тестування зокрема і Єгорки


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#3
Bank

Bank

    Фрілансер-сомельє, алчний програміст, егоїстичний ледар

    • Сообщений 18309
  • Возраст: 44
  • Имя:Александр
  • Город:Будинок з видом на Київ
  • Авто:MB, GM
  • Гос. номер:P0606
  •  
  • Регистрация: 21.12.2008

Опубликовано 08 Апрель 2025 - 14:31

У ЄГР і буст преша датчика є спільний провід живлення, який йде на 33 запобіжник.
Я б цей бік копав

Screenshot-2025-04-08-153103.png

Screenshot-2025-04-08-153254.png


  • 0

#4
Omelya

Omelya

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Серьога
  • Город:Черкаси
  • Авто:Opel Combo B 1995 1.7td 4ee1
    Opel Combo C 2004 1.7 dtl
  •  
  • Регистрация: 29.11.2016

Опубликовано 08 Апрель 2025 - 15:00

Omelya,

Опком має функцію тестування зокрема і Єгорки

Оце сьодні попробував. Підключив обратно фішку на електромагнітний клапан і давай тестувати. Тіки аби іще понять що ті значення означають?

У ЄГР і буст преша датчика є спільний провід живлення, який йде на 33 запобіжник.Я б цей бік копавScreenshot-2025-04-08-153103.pngScreenshot-2025-04-08-153254.png

спробую чуть пізніше перевірити

Прикрепленные файлы:


  • 0

#5
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1713
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 08 Апрель 2025 - 15:50

   На скільки мені відомо в OP-COM показує напругу і ще проценти, чи інші одиниці виміру на точках контролю датчиків. Так можна побачити дійсні дані.

По ЕГР у тебе показує стан  відкриття ЕГР у процентах, якщо у рядочку ЕГР нажати флажок то можна вибрати ЕГР по напрузі і будуть вольти. Це взаємозалежні дані, просто як коли і кому треба.

 

На моєму Z14XEP повинна бути напруга на резисторі (повзунку стану положення відкриття) ЕГР десь грубо від 0,8В при виключеному стані, та 3,6В при включеному стані. Це два крайніх положення.

Фотку прикладаю нижче. Доречі там на сторінці і типу ВАСЯ як OP-COM показано як перевірити у режимі тесту з активацією.

https://forum.inject...opic.php?t=5849

 

Є ще ньюанс. Повзунок резистора може з часом зноситися і система бачить короткочасні розриви,  і ЕГР тоді треба просто міняти, бо система виходить в аварійку. 

 

Але чомусь по помилкам  у тебе висить ще і клапан тиску наддуву. Може вони на отому одному запобіжнику сидять? Просто там поганий контакт? І роз"єм ще далі і  все?smile423.gif

Було би не погано так відкупитися.


Изменено: baton45, 08 Апрель 2025 - 15:52

  • 0

#6
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 08 Апрель 2025 - 16:15

Але чомусь по помилкам у тебе висить ще і клапан тиску наддуву. Може вони на отому одному запобіжнику сидять?
Тобто повідомлення Банка  постом вище з малюнком тієї ланки ти не читав? ag.gif
  • 0

#7
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1713
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 08 Апрель 2025 - 19:44

З жовтими полосочками? Не бачив!ag.gif

Не впевнений, що система бачить неправильну напругу після запобіжника на  двох клапанах.

Вроді ЖМ система моніторингу помилок не сама прискіплива, так чув, не Мерседес далеко.ah.gif


  • 0

#8
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27606
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 08 Апрель 2025 - 21:00

Не впевнений, що система бачить неправильну напругу після запобіжника на двох клапанах.

Впевнений що система бачить відсутність запобіжника


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#9
Omelya

Omelya

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Серьога
  • Город:Черкаси
  • Авто:Opel Combo B 1995 1.7td 4ee1
    Opel Combo C 2004 1.7 dtl
  •  
  • Регистрация: 29.11.2016

Опубликовано 08 Апрель 2025 - 21:02

Вобщем предохранітєль ф33 провірив він норм, на всяк випадок поміняв його з іншої колодки місцями. Зняв фішку з елекромагнітного клапана, що дає вакум на егр. Взяв тестером прозвонив від запобіжника і до цієї фішки, ну звониться...Може треба контролькою? щоб нагрузка була... Може цей "плюс" взяти напряму з аккума,  зачистити коло фішки провод і туди підключити плюса. тимчасово і перевірити?

 

Я оце ще не можу поняти за сам егр... На моєму моторі, той егр має фішку з проводами. Може тут якась проблема? А мотор що старий,стоїть в гаражі,там вроді як не має вообще фішки на егр... Якийсь парадокс... Тоже саме з датчиком рівня масла, на моторі що стоїть на машині тупо не має дирки в поддоні для цього датчика, а на старому моторі є дирка і той датчик,в і тогі в мене просто фішка висить не підключена....

Самі елекромагнітні клапани якщо зняти фішку,то закриваються і вакум далі не йде, тільки но надів - пішов вакум.


  • 0

#10
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 08 Апрель 2025 - 21:20

Не впевнений, що система бачить неправильну напругу після запобіжника на двох клапанах.

Ну прямого контролю не видно, начеб-то, але в ланці бусту може бути шунт в ЕБК по якому моніториться наявність струму, а ЕГР можна відслідкувати навіть по "лежчому" значенню потенціометра. Але загальною причиною може бути таки саме відсутність живлення. Просто ситема один крок не дотягнула  узагальнення інформації до висновку "перевірте якість живлення"



 

 

.Може треба контролькою? щоб нагрузка була... Може цей "плюс" взяти напряму з аккума, зачистити коло фішки провод і туди підключити плюса. тимчасово і перевірити?

Тимчасово можна, щоб переконатись, що не в проводці справа. Тільки краще при цьому витягнути той запобіжник, щоб позаштатно не заживлювати  блок свічок накалу та контролер.


Изменено: Andre_71, 08 Апрель 2025 - 21:47

  • 0

#11
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1713
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 08 Апрель 2025 - 22:01

Тестера йому мало... Контрольку подавай.ad_new.gif

На контрольну треба мати знання великі.

Щось редактор взбунтувався.

Два ретельних пояснення коту під хвіст...faceoff.gif


Изменено: baton45, 08 Апрель 2025 - 22:33

  • 0

#12
Omelya

Omelya

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Серьога
  • Город:Черкаси
  • Авто:Opel Combo B 1995 1.7td 4ee1
    Opel Combo C 2004 1.7 dtl
  •  
  • Регистрация: 29.11.2016

Опубликовано 08 Апрель 2025 - 22:02

Вообщем буду завтра пробувати...


  • 0

#13
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1713
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 08 Апрель 2025 - 22:40

Проміряй нормально тестером опір ланцюга від початку запобіжника до фішок. Одиниці Ом повинні бути.

Хочеш візьми контрольку на 21 Вт і нагрузи нею фішку з плюса на мінус. Яскравість повинна бути нормальною. Як і на запобіжнику, і до, і на АКБ.

Але тестером би я напругу перевірив при навантаженні.

 Це можна було зробити в пункті нульовому. При включеному клапані напруга до запобіжника, після, на самій фішці.

Варантів вистачає. Але не ПРОЗВОНКА!!!! Це не телефон! Тут струми і напруга мають головне значення. Пробуй. Розберешся..smile423.gif


Изменено: baton45, 08 Апрель 2025 - 22:42

  • 0

#14
Omelya

Omelya

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Серьога
  • Город:Черкаси
  • Авто:Opel Combo B 1995 1.7td 4ee1
    Opel Combo C 2004 1.7 dtl
  •  
  • Регистрация: 29.11.2016

Опубликовано 09 Апрель 2025 - 18:41

Привіт всім. Пробував тіки що. Підключав напряму провід від акума плюс на фішку на електромагнітний клапан що на егр. Не дало ефекту. Контролькою теж перевірив фід запобіжника 33 до цієї фішки лампочка світиться. Ще думав перевірити контролькою чисто на саму фішку підключити лампочку замість клапана. Але чи так можна? Не буде великої нагрузки на мозги? Ще провіряв опкомом якщо стерти помилки то вони звісно є сразу знову але якщо фішка знята з клапана і на холостих обертах то ошибка 0400 пропадає і тіеи 1125 остається але якщо газонути то появляється і та 0400,потом знову холості обороти і пише що 0400 не присуствує. Вообщем хтозна що робити далі...

Изменено: Omelya, 09 Апрель 2025 - 18:43

  • 0

#15
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 09 Апрель 2025 - 20:13

Так а самі обмотки клапанів живі? Звоняться, клапани спрацьовують, якщо на них напряму живлення подавати?


  • 0

#16
Omelya

Omelya

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Серьога
  • Город:Черкаси
  • Авто:Opel Combo B 1995 1.7td 4ee1
    Opel Combo C 2004 1.7 dtl
  •  
  • Регистрация: 29.11.2016

Опубликовано 09 Апрель 2025 - 20:22

Так а самі обмотки клапанів живі? Звоняться, клапани спрацьовують, якщо на них напряму живлення подавати?

Прозвонювать не пробував але можу щас це зробити бо я в гаражі. Один верхній можу. Нижній нє,бо яма треба. Гараж іще пару днів буде занятий.

Але ж! Я провіряв їх на вакуум. Тость якщо знімаєш фішку,то вакум далі не йде на егр. Тоже саме і нижній на турбіну. Фішку надів на клапан всьо він відкрився і пустив вакум далі. Це на заведену машину провіряв.

При цьому вакумний насос скидує масло на землю якщо ваккумну трубку зняти з клапана. Думав спочатку що він потік.

Верхній клапан зняв з мотора донора який в мене в гаражі стоїть, то нічого не дало. Нижній не міняв. Просто перевірив зняттям фішки. Просто от в мене якась чуйка що в той день мене на буксір тягали бо не було норм контакта на аккумі і потом електрик щ контролькою лазив під капотом і тикав її...таке чуство що одне з цих собитій щось уграло в ітогі

Изменено: Omelya, 09 Апрель 2025 - 20:19

  • 0

#17
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 09 Апрель 2025 - 20:48

А розї'єми ЕБК(мозгів) знімались\перевірялись? У фишках все добре?


  • 0

#18
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1713
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 09 Апрель 2025 - 21:11

     От чортяка рукастий... Ти мені нагадуєш анекдот про солдата з гранатою, якщо шо то друга ще є.ad_new.gif

 

Десь питання з контактами, але в гіршому варіанті хоч би не ЕБК.

      Ти зрозумій, якщо на ці два клапани поганий контакт, то вони можуть відкриватися частково наприклад, але не до кінця. А ЕБК враховує параметри справних клапанів, де наддув відповідний, ЕГР відкривається і не клинить. Тому провід до клапанів повинен бути з мінімальним опором, що від запобіжника, що від ЕБК.

      Andre_71 вже потягнувся до роз"єму ЕБК, бо весь ланцюг від запобіжника через роз"єми, фішки клапанів, контакти ЕБК вливатимуть на відкривання (повноцінне і правильне) цих двох клапанів. І якщо все нормальне і робоче, то тоді світить ойц ЕБК. Зрозуміло? Отож... Тому ми так доколупуємося..smile423.gif


Изменено: baton45, 09 Апрель 2025 - 21:11

  • 0

#19
Omelya

Omelya

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Серьога
  • Город:Черкаси
  • Авто:Opel Combo B 1995 1.7td 4ee1
    Opel Combo C 2004 1.7 dtl
  •  
  • Регистрация: 29.11.2016

Опубликовано 09 Апрель 2025 - 21:13

А розї'єми ЕБК(мозгів) знімались\перевірялись? У фишках все добре?


Ну завтра попробую зняти розйом з мозгів. По схемі гляну де саме той контакт,що відповідає за електромагнітні клапани і їх через контрольку перевірю. А так то знімав розйом,то вроді на вид там все норм.

От чортяка рукастий... Ти мені нагадуєш анекдот про солдата з гранатою, якщо шо то друга ще є.:ad_new:
 
Десь питання з контактами, але в гіршому варіанті хоч би не ЕБК.
      Ти зрозумій, якщо на ці два клапани поганий контакт, то вони можуть відкриватися частково наприклад, але не до кінця. А ЕБК враховує параметри справних клапанів, де наддув відповідний, ЕГР відкривається і не клинить. Тому провід до клапанів повинен бути з мінімальним опором, що від запобіжника, що від ЕБК.
      Andre_71 вже потягнувся до роз"єму ЕБК, бо весь ланцюг від запобіжника через роз"єми, фішки клапанів, контакти ЕБК вливатимуть на відкривання (повноцінне і правильне) цих двох клапанів. І якщо все нормальне і робоче, то тоді світить ойц ЕБК. Зрозуміло? Отож... Тому ми так доколупуємося..:smile423:

Та ви не стісняйтеся,кажіть як є якщо щось не так роблю.
  • 0

#20
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1713
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 09 Апрель 2025 - 21:17

Не контролькою!!!     ТЕСТЕРОМ НА ОПІР !

Не прозвонкою з діодіком! НІ! 

Тільки на Оми шкала 200... І щоби показники опору були мінімальні.

А краще знайти робочий стрілочний тестер, там хоч трохи струм іде при прозвонці. Зразу видно шо де по опору.

Андрію71, він мене урекає.....faceoff.gif


Изменено: baton45, 09 Апрель 2025 - 21:17

  • 0

#21
Omelya

Omelya

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Серьога
  • Город:Черкаси
  • Авто:Opel Combo B 1995 1.7td 4ee1
    Opel Combo C 2004 1.7 dtl
  •  
  • Регистрация: 29.11.2016

Опубликовано 09 Апрель 2025 - 22:13

Не контролькою!!!     ТЕСТЕРОМ НА ОПІР !
Не прозвонкою з діодіком! НІ! 
Тільки на Оми шкала 200... І щоби показники опору були мінімальні.
А краще знайти робочий стрілочний тестер, там хоч трохи струм іде при прозвонці. Зразу видно шо де по опору.
Андрію71, він мене урекає.....:faceoff:

добре. Завтра попробую тестером прозвонити проводку на розйомах від мозгів до електромагнітних клапанів. І також плюсовий провід до запобіжника. Омметром. Сьодні тіки попробував прозвонити електромагнітний клапан,що стояв перед цим. То там 18 ом. Потом прозвоню ті два що на машині ну і проводку.
  • 0

#22
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15938
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 09 Апрель 2025 - 22:20

Ще подивись, скільки показує при замкнених між собою щупах мультіметра. Опір обмоток клапанів - десь по 15 Ом. Тобто твої 18 +\- прийнятні з урахуванням  опору щупів та їх контактів у мультику. Десь таке має бути і на тих, що наразі встановлені.


Изменено: Andre_71, 09 Апрель 2025 - 22:21

  • 0

#23
Omelya

Omelya

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Серьога
  • Город:Черкаси
  • Авто:Opel Combo B 1995 1.7td 4ee1
    Opel Combo C 2004 1.7 dtl
  •  
  • Регистрация: 29.11.2016

Опубликовано 11 Апрель 2025 - 12:07

Ще подивись, скільки показує при замкнених між собою щупах мультіметра. Опір обмоток клапанів - десь по 15 Ом. Тобто твої 18 +\- прийнятні з урахуванням опору щупів та їх контактів у мультику. Десь таке має бути і на тих, що наразі встановлені.

Добрий день. Поки залишив це діло до наступного тижня бо гараж холодильниками заставив. Я ж тут роблю... а на вулиці погода не льотна,жесть. А як заїду,то все тоді провірю
  • 0

#24
Omelya

Omelya

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Серьога
  • Город:Черкаси
  • Авто:Opel Combo B 1995 1.7td 4ee1
    Opel Combo C 2004 1.7 dtl
  •  
  • Регистрация: 29.11.2016

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 07:36

Не контролькою!!! ТЕСТЕРОМ НА ОПІР !
Не прозвонкою з діодіком! НІ!
Тільки на Оми шкала 200... І щоби показники опору були мінімальні.
А краще знайти робочий стрілочний тестер, там хоч трохи струм іде при прозвонці. Зразу видно шо де по опору.
Андрію71, він мене урекає.....faceoff.gif

Добрий день. Вчора пробував прозванювати. Прозвонив участок від запобіжника ф33 до фішки електромагнітного клапана егр,то десь 1.3ома. Потом зняв фішку з мозгів і прозвонив управляющий провід від розйому мозгів до фішки клапана електромагнітного егр,то десь 0.8ома. Потом давай провіряти клапан той що на турбіну,з ями. Так як доступ до нього поганий то прозванював його разом з клапаном. Один провід взяв з запобіжника ф33,а другий з фішки мозгів. То 18ом. Клапан що за егр має около 17ом. Також лампочкою контролькою перевірив ці ж провода від фішки мозгів до клапана егр. Котролькою також перевірив клапан турбіни,то чуть що клапан клацає,а лампочка засвітилася. Ще перевірив ваккумметром силу вакума. Десь мінус 0.65 показує. Тіки глушиш машину,то сразу ноль. Пробував дьоргать фішки і провода коло фішок в момент коли омметром міряв,то нічого не дало,показники такі й були,ну це я думав може кабель при деякому положенні обрив дає але ж ні... вообщем вже й хтозна що ще перевірити?
  • 0

#25
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1713
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 08:58

Ну кажу ж чортяка рукастий...

Значить ланцюги по клапану вакуума, ЕГР перевірив... Клапани спрацьовують. Вони взагалі механічно всередині чисті, хід нормальний?

 

   ІМХО ще є пара варіантів. 

Більш поганий то ЕБУ на ключах погано бачить ці два клапани, ругається. Проблема з ЕБУ.

    Менш поганий варіант ЕГР на повзунку резистора має потертості, певні розриви, це бачить ЕБУ і дає певну помилку. Вона може бути не конкретна, а близька по суті.

Як варіант спробувати знайти робочий ЕГР. 

 

На ОП-КОМ треба побачити напругу на ЕГР на тесті, мінімум та максімум, поклацати активацією, перевірити гарантовану повторюваність результату,

але це не покаже потерту доріжку резистора.

 

Дивися, якщо зможеш добратися до машини, опкома і в онлайні поспілкуватися зі мною по Вайберу чи Телезі у режимі відео, то спробуй.

Чи сам перевір режими напруги на ЕГР при активації.  Ще раз даю посилання на тест ЕГР https://forum.inject...opic.php?t=5849

Доречі не знайдку вигляд ЕГР до цієї машини.

І взагалі, назву двигуна у профілі зроби великими літерами як у моєму, бо dtl  та  dti  на дрібному шрифті видно однаково, а двигун DTL взагалі рідкоземельний.


Изменено: baton45, 18 Апрель 2025 - 09:42

  • 0

#26
Omelya

Omelya

    Поселенец

    • Сообщений 122
  • Имя:Серьога
  • Город:Черкаси
  • Авто:Opel Combo B 1995 1.7td 4ee1
    Opel Combo C 2004 1.7 dtl
  •  
  • Регистрация: 29.11.2016

Опубликовано 18 Апрель 2025 - 15:52

Ну кажу ж чортяка рукастий...
Значить ланцюги по клапану вакуума, ЕГР перевірив... Клапани спрацьовують. Вони взагалі механічно всередині чисті, хід нормальний?

ІМХО ще є пара варіантів.
Більш поганий то ЕБУ на ключах погано бачить ці два клапани, ругається. Проблема з ЕБУ.
Менш поганий варіант ЕГР на повзунку резистора має потертості, певні розриви, це бачить ЕБУ і дає певну помилку. Вона може бути не конкретна, а близька по суті.
Як варіант спробувати знайти робочий ЕГР.

На ОП-КОМ треба побачити напругу на ЕГР на тесті, мінімум та максімум, поклацати активацією, перевірити гарантовану повторюваність результату,
але це не покаже потерту доріжку резистора.

Дивися, якщо зможеш добратися до машини, опкома і в онлайні поспілкуватися зі мною по Вайберу чи Телезі у режимі відео, то спробуй.
Чи сам перевір режими напруги на ЕГР при активації. Ще раз даю посилання на тест ЕГР https://forum.inject...opic.php?t=5849
Доречі не знайдку вигляд ЕГР до цієї машини.
І взагалі, назву двигуна у профілі зроби великими літерами як у моєму, бо dtl та dti на дрібному шрифті видно однаково, а двигун DTL взагалі рідкоземельний.

ну було б не погано якщо б созвониться по вайберу. В мене номер 067 166 64 70. А коли вам удобно?
  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых