Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Показники ДАД та інших датчиків


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
19 ответов в теме

#1
OpelСергей

OpelСергей

    Частый гость

    • Сообщений 31
  • Имя:Сергей
  • Авто:Opel Astra g 1.6 бензин f35
  •  
  • Регистрация: 24.12.2021

Опубликовано 10 Апрель 2025 - 19:43

Opel Astra G 1999 F35 1.6 бенз моновприск
ELM цю машину не бере, сучасні діагностики теж не мають прошивки, треба шукати лише якийсь по ком, або банальний мультиметр, чим і займаюсь)

Суть проблеми у високих обертах хх, які самі по собі не спадають.
Конкретно : запуск двигуна відбувається з підвищеним вприском, це нормально,для легкого запуску, стартові оберти десь 1700-1800, через 1 сек в залежності від температури падають на 1500-1600 якщо мороз, 1400 якщо літо, 800-900 якщо авто прогріте. Така робота авто загалом нормальна.
Моя проблема - стартові 1700, як треба падають на прогріваючі 1400 нехай, через 5-10 секунд шагово підвищуються до 2000. Цілком видно, що шаг за шагом по 100 обертів кожні 2-3 секунди. При запуску був відчутний легкий тремор двигуна, дуже легкий, але не властивий. Тобто на рхх єбу чомусь дає таку команду. Ці 2000 можуть триматися вічно, не спадаючи, тільки якщо через 5 хвилин прогріву не заглушити двигун, вимкнути запалення та повністю вийняти ключ с замка, щоб повністю розірвати цеп, навіть на магнітолу так би мовити… просто заглушити та завести - будуть 2000) тобто ця проблема ще повʼязана з температурою двигуна, повністю холодний - ловить глюк, трішки прогрітий - працює як треба.
В інтернеті шукав різні показники датчиків, які б могли впливати на оберти через брехливі показники, та щось інше як фільтра.

Воздушний фільтр - відпадає, навіть знявши повністю воздуховод - проблема є.
Дросельна закрита повністю.
Датчик ож - замінив на новий, смутили показники спротиву при 0 температурі видавав 5000
Смутило розпилювання форсунки - змінив.

Після цього легкий тремор пропав, двигун працює рівно, але 2000 все одно набирає.


Рхх - ходить добре, як на відкриття , так і повністю закриває канал.
Дпзд - сигнал має добрі показники по всій шкалі, без стрибків, майже 5в у закритому положенні на хх - норма.

Дійшли до ДАД - знайшов лише по іншій
машини, не опелю, що показник на хх повинен бути 1-1.2в на сигналі. Але це інша. На моїй у спокійному стані близько до 5, тобто норма. А заведена на хх - 0.7-0.8в. Якщо мембрана в ДАД провисла, тоді показує дуже сильний вакуум (низький вольтаж) та ебу дає команду на рхх для розрядження та відкриває його?

Отже шукаю актуальну інформацію по показниках напруги на сигналі ДАД. (3 контактний).

Також цікавлять показники лямда зонда 1 контактного для перевірки мультіметром.

Датчика витрат кисню в цій авто немає, основа йде ДАД.

Дякую за увагу.
  • 0

#2
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16001
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 10 Апрель 2025 - 21:28

Отже шукаю актуальну інформацію по показниках напруги на сигналі ДАД. (3 контактний).

На X\Z16XE на холостих прогрітих (30кПа) напруга 1,09 В.


Изменено: Andre_71, 10 Апрель 2025 - 21:33

  • 0

#3
OpelСергей

OpelСергей

    Частый гость

    • Сообщений 31
  • Имя:Сергей
  • Авто:Opel Astra g 1.6 бензин f35
  •  
  • Регистрация: 24.12.2021

Опубликовано 10 Апрель 2025 - 22:26

На X\Z16XE на холостих прогрітих (30кПа) напруга 1,09 В.

О, дякую. Так тоже не погано, якщо ще 1-2 людини наприклад скаже свої показники на подібних двигунах, або датчиках GM. Гадаю в цьому випадку Ланос та ваз теж беруться за увагу, оскільки багато чого з опеля GM стоїть в них.
  • 0

#4
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16001
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 10 Апрель 2025 - 22:42

Так а що ти бажаєш з'ясувати?
Візьми змінний резистор на 3-4 кОм, зроби з нього дєлітель-емулятор: під'єднай замість МАПа, на увімкненому запалюванні  вистав  на средньому контакті 1,1 В  та заведи на прогрітому моторі. Покрутиш туди сюди, побачиш, чи будуть оберти  в нормі при 1,1 В.
 
image.png


Изменено: Andre_71, 10 Апрель 2025 - 22:47

  • 0

#5
OpelСергей

OpelСергей

    Частый гость

    • Сообщений 31
  • Имя:Сергей
  • Авто:Opel Astra g 1.6 бензин f35
  •  
  • Регистрация: 24.12.2021

Опубликовано 11 Апрель 2025 - 09:27

Так а що ти бажаєш з'ясувати?
Візьми змінний резистор на 3-4 кОм, зроби з нього дєлітель-емулятор: під'єднай замість МАПа, на увімкненому запалюванні вистав на средньому контакті 1,1 В та заведи на прогрітому моторі. Покрутиш туди сюди, побачиш, чи будуть оберти в нормі при 1,1 В.

image.png


Цікава ідея, я так розумію перемінні транзистори з радіоелектроніки підійдуть для цієї маніпуляції?
  • 0

#6
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1817
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 11 Апрель 2025 - 09:43

Транзистори? Може семистори?ag.gif

 

Тримай відео курс. Конкретно тут ролик про ДАД. Весь курс подивися. Осилиш  явно.

 

 


Изменено: baton45, 11 Апрель 2025 - 10:01

  • 0

#7
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16001
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 11 Апрель 2025 - 10:04

перемінні транзистори з радіоелектроніки

faceoff.gif

ЗЫ. Мабуть таки краще не треба таких експериментів...



Але якщо ти не бачиш  перешкод, то тоді щось типу тако треба:

358200277_w640_h640_358200277.jpg


  • 0

#8
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9130
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 11 Апрель 2025 - 10:09

Andre_71, а ведь действительно похож на переменный транзистор. Корпус, три выводаag.gif


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#9
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16001
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 11 Апрель 2025 - 10:17

действительно похож на переменный транзистор. Корпус, три выводаag.gif

Транзистор с тремя выводами - это постоянный тразистор... ag.gif


  • 0

#10
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1817
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 11 Апрель 2025 - 11:06

Транзистор апріорі по своїй функції змінний. Це ключі мосфетовські "встать-влечь".


Изменено: baton45, 11 Апрель 2025 - 11:06

  • 0

#11
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16001
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 11 Апрель 2025 - 11:44

Так ключі бувають і на біполярних транзисторах. Так само як і на польових -  лінійні підсилюючі каскади. Все залежить від режиму увімкнення.

 

А "переменный транзистор" - это какой-то непостоянный, ветреный, ненадёжный. Кароче я б такой в схему не ставил бы... ag.gif


  • 0

#12
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1817
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 11 Апрель 2025 - 20:01

У мене стаж радіоаматора з 15 років, плюс політех. Так що мені теорію не читай, як треба  я до джерел звернуся.

А цьому самодєлкіну не заважає почитати чимало теорії. У нього є потенціал, просто покоління вже росло на блочних схемах, а я ще на розсипухах.

Спаяв приймач на 5-10 транзисторах на соплях, послухав і черех тиждень розклав знову на деталі, і так не раз, але вже іншу схему. Романтіка...

 

Режим ключа біполярного  транзистора це не його основна функція, це більше рідкий вийняток. Звичайно можеш мені сказати про мікросхеми по логіці, але там кмопи польові пішли в життя. Бо ККД рішає всьо. Та і сам чудово знаєш.ukr.gif


Изменено: baton45, 11 Апрель 2025 - 20:02

  • 0

#13
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16001
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 11 Апрель 2025 - 20:43

Так що мені теорію не читай

Дивно.  Мені здалось, що то ти почав лікувати щодо "переменного\постоянного транзистора" там, де  була шутка у вигляді гри слів у Дмитрий Владимировича...


  • 0

#14
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1817
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 11 Апрель 2025 - 21:17

Транзистор апріорі по своїй функції змінний. Це ключі мосфетовські "встать-влечь".

    Головна функція транзистору це передача змінного сигналу з певним підсиленням. Робота на постійному струмі то вже крайній випадок.

Робота в режимі ключа  це взагалі окрема наука.

    Самий тупий біполярний транзистор може бути підсилювачем, стабілізатором та ключем. Але ніякий ключ чи стабілізатор не може бути головним елементом передачі змінного струму типу підсилювач звуку чи радіочастоти. Так є ізвраЩєнія, але вони не базові, на них світ не тримається, принаймні зараз.

    Можливо тепер мене більш зрозумів? Боже, і з ким я сперечаюся... Із Андре71 про транзистори...faceoff.gif ad_new.gif  

Закриваємо тему про транзистор. Я ж кажу, у ТС є потенціал, але бази дуже мало. Сподіваюсь етап пальців у розетку пройдено ще у дитинстві самостійно.


Изменено: baton45, 11 Апрель 2025 - 21:28

  • 0

#15
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9130
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 12 Апрель 2025 - 02:05

етап пальців у розетку пройдено ще у дитинстві
ещё вспомни как вешали связку ключей от квартиры на гвоздик, вставленный в розетку на нулевой провод)

 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#16
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1817
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 12 Апрель 2025 - 14:42

Категорично не розумію цієї дії. Що це?


  • 0

#17
OpelСергей

OpelСергей

    Частый гость

    • Сообщений 31
  • Имя:Сергей
  • Авто:Opel Astra g 1.6 бензин f35
  •  
  • Регистрация: 24.12.2021

Опубликовано 13 Апрель 2025 - 08:52

faceoff.gif
ЗЫ. Мабуть таки краще не треба таких експериментів...


Але якщо ти не бачиш перешкод, то тоді щось типу тако треба:
358200277_w640_h640_358200277.jpg

Так , його мав на увазі. З цими деталями ніколи не працював, ну помилився трошки з назвою)))
  • 0

#18
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1817
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 13 Апрель 2025 - 11:26

Так , його мав на увазі. З цими деталями ніколи не працював, ну помилився трошки з назвою)))

 Уявляєш, я так і подумав!ad_new.gif


Изменено: baton45, 13 Апрель 2025 - 11:26

  • 0

#19
Дмитрий Владимирович

Дмитрий Владимирович

    мастер-ломастер

    • Сообщений 9130
  • Возраст: 57
  • Имя:Дмитрий
  • Город:которого больше нет, под Харьковом
  • Авто:ASTRA G, Z1.6ХЕР 07 ГБО Zavolli
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано 13 Апрель 2025 - 18:02

baton45, мабуть я був у дитинстві більш бешкетник ніж ти)


 
stopkadr_2016.png        %D0%94%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%


#20
baton45

baton45

    Авторитет

    • Сообщений 1817
  • Возраст: 53
  • Имя:Валерий
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Combo C Z14XEP 2009 + ГБО4 Stag 4 Plus
  •  
  • Регистрация: 20.10.2010

Опубликовано 13 Апрель 2025 - 21:11

У всіх є свої недоліки...ag.gif


  • 0




1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых