Реклама

Показники ДАД та інших датчиків
#1
Опубликовано 10 Апрель 2025 - 19:43
ELM цю машину не бере, сучасні діагностики теж не мають прошивки, треба шукати лише якийсь по ком, або банальний мультиметр, чим і займаюсь)
Суть проблеми у високих обертах хх, які самі по собі не спадають.
Конкретно : запуск двигуна відбувається з підвищеним вприском, це нормально,для легкого запуску, стартові оберти десь 1700-1800, через 1 сек в залежності від температури падають на 1500-1600 якщо мороз, 1400 якщо літо, 800-900 якщо авто прогріте. Така робота авто загалом нормальна.
Моя проблема - стартові 1700, як треба падають на прогріваючі 1400 нехай, через 5-10 секунд шагово підвищуються до 2000. Цілком видно, що шаг за шагом по 100 обертів кожні 2-3 секунди. При запуску був відчутний легкий тремор двигуна, дуже легкий, але не властивий. Тобто на рхх єбу чомусь дає таку команду. Ці 2000 можуть триматися вічно, не спадаючи, тільки якщо через 5 хвилин прогріву не заглушити двигун, вимкнути запалення та повністю вийняти ключ с замка, щоб повністю розірвати цеп, навіть на магнітолу так би мовити… просто заглушити та завести - будуть 2000) тобто ця проблема ще повʼязана з температурою двигуна, повністю холодний - ловить глюк, трішки прогрітий - працює як треба.
В інтернеті шукав різні показники датчиків, які б могли впливати на оберти через брехливі показники, та щось інше як фільтра.
Воздушний фільтр - відпадає, навіть знявши повністю воздуховод - проблема є.
Дросельна закрита повністю.
Датчик ож - замінив на новий, смутили показники спротиву при 0 температурі видавав 5000
Смутило розпилювання форсунки - змінив.
Після цього легкий тремор пропав, двигун працює рівно, але 2000 все одно набирає.
Рхх - ходить добре, як на відкриття , так і повністю закриває канал.
Дпзд - сигнал має добрі показники по всій шкалі, без стрибків, майже 5в у закритому положенні на хх - норма.
Дійшли до ДАД - знайшов лише по іншій
машини, не опелю, що показник на хх повинен бути 1-1.2в на сигналі. Але це інша. На моїй у спокійному стані близько до 5, тобто норма. А заведена на хх - 0.7-0.8в. Якщо мембрана в ДАД провисла, тоді показує дуже сильний вакуум (низький вольтаж) та ебу дає команду на рхх для розрядження та відкриває його?
Отже шукаю актуальну інформацію по показниках напруги на сигналі ДАД. (3 контактний).
Також цікавлять показники лямда зонда 1 контактного для перевірки мультіметром.
Датчика витрат кисню в цій авто немає, основа йде ДАД.
Дякую за увагу.
#3
Опубликовано 10 Апрель 2025 - 22:26
О, дякую. Так тоже не погано, якщо ще 1-2 людини наприклад скаже свої показники на подібних двигунах, або датчиках GM. Гадаю в цьому випадку Ланос та ваз теж беруться за увагу, оскільки багато чого з опеля GM стоїть в них.На X\Z16XE на холостих прогрітих (30кПа) напруга 1,09 В.
#4
Опубликовано 10 Апрель 2025 - 22:42
Так а що ти бажаєш з'ясувати?
Візьми змінний резистор на 3-4 кОм, зроби з нього дєлітель-емулятор: під'єднай замість МАПа, на увімкненому запалюванні вистав на средньому контакті 1,1 В та заведи на прогрітому моторі. Покрутиш туди сюди, побачиш, чи будуть оберти в нормі при 1,1 В.
Изменено: Andre_71, 10 Апрель 2025 - 22:47
#5
Опубликовано 11 Апрель 2025 - 09:27
Так а що ти бажаєш з'ясувати?
Візьми змінний резистор на 3-4 кОм, зроби з нього дєлітель-емулятор: під'єднай замість МАПа, на увімкненому запалюванні вистав на средньому контакті 1,1 В та заведи на прогрітому моторі. Покрутиш туди сюди, побачиш, чи будуть оберти в нормі при 1,1 В.
Цікава ідея, я так розумію перемінні транзистори з радіоелектроніки підійдуть для цієї маніпуляції?
#11
Опубликовано 11 Апрель 2025 - 11:44
Так ключі бувають і на біполярних транзисторах. Так само як і на польових - лінійні підсилюючі каскади. Все залежить від режиму увімкнення.
А "переменный транзистор" - это какой-то непостоянный, ветреный, ненадёжный. Кароче я б такой в схему не ставил бы...
#12
Опубликовано 11 Апрель 2025 - 20:01
У мене стаж радіоаматора з 15 років, плюс політех. Так що мені теорію не читай, як треба я до джерел звернуся.
А цьому самодєлкіну не заважає почитати чимало теорії. У нього є потенціал, просто покоління вже росло на блочних схемах, а я ще на розсипухах.
Спаяв приймач на 5-10 транзисторах на соплях, послухав і черех тиждень розклав знову на деталі, і так не раз, але вже іншу схему. Романтіка...
Режим ключа біполярного транзистора це не його основна функція, це більше рідкий вийняток. Звичайно можеш мені сказати про мікросхеми по логіці, але там кмопи польові пішли в життя. Бо ККД рішає всьо. Та і сам чудово знаєш.
Изменено: baton45, 11 Апрель 2025 - 20:02
#14
Опубликовано 11 Апрель 2025 - 21:17
Транзистор апріорі по своїй функції змінний. Це ключі мосфетовські "встать-влечь".
Головна функція транзистору це передача змінного сигналу з певним підсиленням. Робота на постійному струмі то вже крайній випадок.
Робота в режимі ключа це взагалі окрема наука.
Самий тупий біполярний транзистор може бути підсилювачем, стабілізатором та ключем. Але ніякий ключ чи стабілізатор не може бути головним елементом передачі змінного струму типу підсилювач звуку чи радіочастоти. Так є ізвраЩєнія, але вони не базові, на них світ не тримається, принаймні зараз.
Можливо тепер мене більш зрозумів? Боже, і з ким я сперечаюся... Із Андре71 про транзистори...
Закриваємо тему про транзистор. Я ж кажу, у ТС є потенціал, але бази дуже мало. Сподіваюсь етап пальців у розетку пройдено ще у дитинстві самостійно.
Изменено: baton45, 11 Апрель 2025 - 21:28
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых