Не "ісполняй".
Да ладно, що ще робити як не теорію обговорити, коли прості варіанти рішеннь вже всі пройшли)))
А він таки трохи піднімається при певних умовах.
Подивився сьогодні в який бік обертається маховик, посмикав його кіком.
Маховик обертається за годинниковою стрілкою, отже бендикс має обертатись проти годиникової стрілки.
Від батареї на корпус подається мінус на обмотки плюс.
Це якраз відповідає варіанту розположення постійних магнітів статора на останьому відео.
Після того як я їх змінив на 180 градусів.
Сьогодні вранці ще затестив з зарядкою і проти годинникової стрілки бендикс встає на 30-50% на пуску двигуна, потім падає назад.
Цілком можливо що якраз різким пусковим моментом двигуна він і має закидатись в верх.
Акумулятор може і давати стартовий пусковий пік струму, відповідно різкий старт і виштовхування бендикса.
Спробую ще зарядити добре акум і протестити з ним в такому положені.
Або щось заїдає на тих гвинтових поверхнях валу і бендіксу.
На поверхнях валу все чітко, ніякого напрацювання і заїдання.
Гвинтові поверхні за годинниковою стрілкою на валу.
В будь якому ел. двигуні є статор та ротор. Від того, що ротор колекторного двигуна по сумісництву є якорем, він не перестає бути ротором.
Піду знайду свій талмуд В.С. Подлипенский, Петренко, "Электро-магнитные и электро-машинные устройства автоматики". А то років 10 не заглядав)
Ні, це не так працює. 1,5 А*г - то ємність. Можна 1,5 А протягом 1 години отримати, можна 15А протягом 4-5 хвилин, а можна і 150А протягом кількох секунд. Тобто умовно при старті з просадкою до 9 В та струмом, ну хай умовно 35А, буде забезпечуватись миттева потужність понад 300Вт протягом кількох секунд.
Знайшов я свій талмуд. Цілком вірна теорія твоя, має бути правильна сторона обертання і великий пусковий струм.
Який струм може видавати подібна батарея в динаміці?
Тоді при чималому пусковому струму, має бути чималий пусковий момент, який і викидає бендикс.
Тут він має захопити маховик.
Коли двигун вже розганяється і момент стабілізується, бендикс падає назад.


В будь якому ел. двигуні є статор та ротор. Від того, що ротор колекторного двигуна по сумісництву є якорем, він не перестає бути ротором.
От в машинах зміного струму ротор, а в машинах постійного якір.
В Віктора Семеновича ти б відразу 2 за то отримав.
Він міг 20 двойок вліпити за іспит в одній групі.
Одного разу будучи вже в похилому віці так і поставив 20 двійок, цілий день іспит проводив, а на другий день помер.
Я його практично не застав.

Але лабу по дослідженню ДПТ робив як студент, а потім зі студентами.
При пуску стрілка моменту різко відхилялась, при набиранні обертів ставала в 0. Далі при прикладанні навантаження знову відхилялась.
