Реклама

Opel Mokka & Mitsubishi ASX дизель?
#1
Опубликовано 30 Апрель 2025 - 09:02
Він прихильник дизеля, тому у фінал вийшли 2 авто- Опель Мокка 1.6 дизель 2016р.в. та Мітсу АСХ 2.2 дизель 2016р.в. Обидва на АКПП.
На вихідних він приїздив і їздили на площадку подивитися обидва варіанти, і стан обох класний, але... Відгуків дуже мало. Тому якщо хто що знає, будемо вдячні
#3
Опубликовано 30 Апрель 2025 - 09:45
Asx будет покомфортнее по подвеске, имхо
По дизелю спорный вопрос в необходимости - долго греется, особенно зимой. на короткие поездки не очень подходит.
Имхо опять же ...
Не густо - но свои 5 копеек вставил))
)) Дякую
На рахунок підвіски, згоден. Туди їхали Хайлюксом, то навіть непомітно було проблеми дороги, а виїхали прохїатися на Мокка- відчутно. Але в АСХ шумка гірша.
Я особисто брав би бенз, але там сєкта)
#4
Опубликовано 30 Апрель 2025 - 10:15
Я особисто брав би бенз, але там сєкта
все познается в сравении и упирается как правило в пробег авто.
Если пробег авто не большой, то с дизелем особо проблем не должно быть, главное обслуживать и мочу в него не лить.
Короткие пробеги - тут надо смотреть, насколько короткие.
Я до войны ездил на работу\обратно - выходило +\- 10 км в одну сторону. В итоге на топливо тратил меньше, чем была веткра Ц 2.2
Немцы считают, что если авто пробегает в год больше 15 тыс - то дизель уже окупается.
Прожиги? Ну в среднем раз в 350 км были. Да, надо следить только, что если он начался, то желательно не прерывать его.
Вот зимой, тут правда, особено как шмякнет -15, можно и на работу было приехать, а в салоне только-только начинает прогреваться.
Но опять таки, есть же такая штука как quick heat (у меня ее нет, о чем сильно жалею) - с ним в салоне теплей даже чем на бензиновом двигателе.
Изменено: nick6482, 30 Апрель 2025 - 10:17
#7
Опубликовано 30 Апрель 2025 - 12:08
А нічо шо мицибусі зовні мутант порівняно з Mokka?
Та людині подобається, а мені без різниці. Колись в Грузії брав в аренду АСХ, правда бензин, 2017р.в, то прикольний возик
Лучше девочка без писи, чем машина мицубиси.
По сабжу обе две устанешь греть зимой.
Та то найменша проблема, тим паче в них гараж
#8
Опубликовано 30 Апрель 2025 - 12:56
Про дизель на Міцу нічого не знаю, Мокка з дизелем тільки 1.7, не 1.6, але її ще знайти треба.
При таких вводних я б дивився Пежо/Сітроен з дизелем 2.0, причому бажано Євро-5, а не Євро-6. І можна навіть 3008 першого покоління, як у нашого спільного друга Арахіса була (якщо дружина не з лякливих) - саме з дизелем 2.0 там нормальний Айсін і взагалі машина технічно норм, просто некрасива. Кліренс там як у звичайної легковушки, але я не побачив у стартовому пості вимог стосовно цього, може не помітив.
#10
Опубликовано 30 Апрель 2025 - 13:41
Може чули таку фразу : " Дизель дає в борг"? Як же нам подобаєтьса розповідати про малу витрату палива дизеля по трасі, наприклад. А непрогрітий дизель в місті? А потім нежданчик у вигляді витрат на його ремонт і обслуговування? Може не самого мотора, а всієї отої навісної екології... Для міста дизель брати новим і не паритись до 100-150000км... а потім борги щасливої експлуатації віддаватиме другий власник))
Изменено: Юрий Сергеевич, 30 Апрель 2025 - 13:43
ПТН ПНХ
#11
Опубликовано 30 Апрель 2025 - 14:12
Кліренс важливий, але не критичний, там до будинку дорога більш менш. Чогось думав що Пежо усі з проблемним автоматом...Про дизель на Міцу нічого не знаю, Мокка з дизелем тільки 1.7, не 1.6, але її ще знайти треба.
При таких вводних я б дивився Пежо/Сітроен з дизелем 2.0, причому бажано Євро-5, а не Євро-6. І можна навіть 3008 першого покоління, як у нашого спільного друга Арахіса була (якщо дружина не з лякливих) - саме з дизелем 2.0 там нормальний Айсін і взагалі машина технічно норм, просто некрасива. Кліренс там як у звичайної легковушки, але я не побачив у стартовому пості вимог стосовно цього, може не помітив.
Ще є Мокка 1.4 турбобензин, але я взагалі про той мотор не чув
До речі, 1.7 якраз і не рекомендують, 1.6 типу краще. Це ж той самий, що і на Астрі чи Інсигнії
Чув таке, що якщо бензинка то японська, якщо дизель то європейський. Японські дизелі погануваті.
Та хз, L-ка від Повернись живим працює добре, хоча і швидкість то не про нього)
Изменено: DiM_MaS, 30 Апрель 2025 - 14:10
#12
Опубликовано 30 Апрель 2025 - 14:15
Кліренс важливий, але не критичний, там до будинку дорога більш менш. Чогось думав що Пежо усі з проблемним автоматом...
На 3008 перших двох поколінь з 2.0 дизелем йде звичайний Айсін.
З 1.6 дизелем у першому поколінні ПСАшний робот (робот є робот, хоча бували й гірші, але потребує ніжності і догляду), у другому також нормальний Айсін, але сам 1.6 у свіжих версіях викликає питання - там щось "покращили" і трохи зіпсували колись хороший двигун, подробиць не пам'ятаю.
Ще є Мокка 1.4 турбобензин, але я взагалі про той мотор не чув
Страшніше атомної війни, у Штатах на них три турбіни міняють за 100 тисяч миль, і на Шеві Круз, і на Сонік, і на Тракс, і на Б'юїк Енкор, але деякі вітчизняні механіки тобі розкажуть, що якщо вміти обслуговувати, то чудовий двигун, скоро тут почуєш.
Їх там два, з 17 чи 18 року трохи кращий варіант, але ключове слово "трохи".
DiM_MaS, А який бюджет? Опель Грандланд 2.0 дизель або такий же Сітроен С5 Ейркросс входять в нього?
#16
Опубликовано 30 Апрель 2025 - 17:33
Тестили, ще уродця від Форд- Екоспорт чи як там, в середині ще більш менш, але ззовні катастрофа)
Екоспорт просто дуже погано зроблена машина, нєбрєжно, ще на рівні розробки. Вона призначалася на ринки країн третього світу, а потім її маркетологи вивели і у пристойні країни. Навіть у Штатах з відносно нормальним двигуном він вважається катастрофою. У Європі він з двигуном 1.0Т з мокрим паском ГРМ - це один з найгірших двигунів у Європі в принципі, серед всіх виробників.
А чому тестили бензинку? Вони ж принципово дизель хочуть? Чи Екоспорт буває дизельним?
#17
Опубликовано 30 Апрель 2025 - 17:56
Екоспорт просто дуже погано зроблена машина, нєбрєжно, ще на рівні розробки. Вона призначалася на ринки країн третього світу, а потім її маркетологи вивели і у пристойні країни. Навіть у Штатах з відносно нормальним двигуном він вважається катастрофою. У Європі він з двигуном 1.0Т з мокрим паском ГРМ - це один з найгірших двигунів у Європі в принципі, серед всіх виробників.
А чому тестили бензинку? Вони ж принципово дизель хочуть? Чи Екоспорт буває дизельним?
Та для порівняння, просто був на тій же площадці. Ну і колір "прикольний"...
На рахунок страшилок про дизель- Хайлюкс у друга дизель- жодних проблем на машині 18р.в. немає. В мене зараз "робочий" Мастер Рено 16р.в- жодних питань і зимою теж і на короткі відстані також. Була Інсігнія 2.0 дизель- теж жодних проблем, хоча там була Євро 6 і AdBlue
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых