Реклама

Стрілка спідометра зависає на позначці 200
#1
Опубликовано 02 Май 2025 - 12:00
Ввідні дані; Астра Г 2002р 1.6 8клап. майже повна комплектація.
Поломка;Стрілка спідометра практично завжди зависає на швидкості 200. Але...зранку ключ на старт і стрілка повертається в нульове положення,починаю рух,якийсь час (2-3км) показує швидкість правильно а далі лізе в сторону 200,далі на протязі дня,запускай двигун не запускай, висить на 200.
Пишуть що це датчик АБС,але ж одометр працює добре і круїз-контроль працює добре,на бортовому швидкості не видно,посипалися пікселі.
Питання; хто винен і що робити?
Дякую.
П.С. попередній власник попередив мене про цю проблему,але в день покупки спідометр працював чітко...хоча ні,на оглядинах він також завис.
Чи може таке видавати реле-пертворювач сигналу на спідомерт? Чому зранку стрілка повертається на "0"?
#8
Опубликовано 20 Май 2025 - 21:55
Отже. Відремонтував спідометра. Проблема була в пайці. Була тріщина по кругу ніжки моторчика спідометра. Заодно пропаяв всі моторчики-індикатори.
Може комусь пригодиться,якщо не показує один із покажчиків,тре дивитися пайку,час і вібрації роблять свою справу.
Прикрепленные файлы:
#9
Опубликовано 20 Май 2025 - 22:50
Скоріш за все заміна приборки
См. выше. Замена приборки.
Отже. Відремонтував спідометра. Проблема була в пайці. Була тріщина по кругу ніжки моторчика спідометра. Заодно пропаяв всі моторчики-індикатори.
Може комусь пригодиться,якщо не показує один із покажчиків,тре дивитися пайку,час і вібрації роблять свою справу.
Це мені нагадує жарт із анекдоту про службу в армії. Коли приходить по уставу служби час здавати вже грязну постільну білизну, а здавати нема кому,
то можна помінятися постільною білизною із сусідом. Умовно для вас вона вже нова.
Як казав один дядько на лекціях по діагностиці, наша задача виявити причину та заробити на заміні цілого, бажано оригінального блоку, не забувши ще і завідуючого складом. А колхоз не наш шлях, ми даємо гарантію на певний термін.
I-GOR, а причину вібрації не продумав? Добре як через 30 років пайку розіб"є. Шо будеш робити?
Изменено: baton45, 20 Май 2025 - 23:07
#10
Опубликовано 21 Май 2025 - 06:02
Отже. Відремонтував спідометра.
Все менше і менше людей що вміють ремонтувати,а не викидати старі речі..........
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#11
Опубликовано 21 Май 2025 - 09:32
Через 30 років мені буде 80 і я тоді буду в режимі "плей офф",а можливо і "гейм овер".;)
Це мені нагадує жарт із анекдоту про службу в армії. Коли приходить по уставу служби час здавати вже грязну постільну білизну, а здавати нема кому,
то можна помінятися постільною білизною із сусідом. Умовно для вас вона вже нова.![]()
Як казав один дядько на лекціях по діагностиці, наша задача виявити причину та заробити на заміні цілого, бажано оригінального блоку, не забувши ще і завідуючого складом. А колхоз не наш шлях, ми даємо гарантію на певний термін.
I-GOR, а причину вібрації не продумав? Добре як через 30 років пайку розіб"є. Шо будеш робити?
#12
Опубликовано 21 Май 2025 - 17:23
Вартість приборки - 500-700грн.
Вартість комп'ютерної діагностики на СТО - від 500грн.
Діагностики по сигналу швидкості так і не побачили. Як і тестування самої приборки.
Якщо є вільний час, звичайно, можна полізти і відремонтувати. Але якщо вартість запчастини порівнюється з вартістю ремонту, ремонт недоцільний.
Що знайшли і відремонтували - це чудово!
#13
Опубликовано 22 Май 2025 - 10:44
Зрозуміло, що робота майстра коштує грошей. Якби він сидів як на конвеєрі та в сумі мав ще й нормальні гроші, то можна було би балакати про алтруізм.
Зазвичай тріщини на пайці то наслідки часу та вібрацій. Пропаяти, нанести нейтральний силіконовий герметик для демпферування коливань деталі.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых