Я ж и кажу, абы ляпнуть.Не на колодку. Я її в житті не бачив і вона мені нафіг не потрібна
Иди в ютуб, решала.))
Завтра вирішимо хто ляпнув?
Опубликовано 07 Май 2025 - 21:31
Я ж и кажу, абы ляпнуть.Не на колодку. Я її в житті не бачив і вона мені нафіг не потрібна
Иди в ютуб, решала.))
Завтра вирішимо хто ляпнув?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 07 Май 2025 - 21:41
І ще ти писав про противофазу.......
Там я трохи загнув, протифаза дійсно на педалі. На дроселі там синфазно, але з різними коєфіцієнтами. Наприклад на контурі "А" 1,5 В, на контурі "В" - 0,75В. І так далі: 2\1, 2,5\1,25.. Але точно не однакові значення. Малось на увазі саме це.
Те, що він там міряв - я х.з. Може, звичайно і можна відносно опорніка міряти, але тож треба всі значення перераховувати. Тобто дурня. І головне, що неможливо визначити, де саме нестабільність - на опорнику чи на двіжку потенціометра. Як на мене, то хлопу треба спочатку ази електричних вимірювань засвоїти.Але то таке, справа особиста. Хай тренується, може в нього тих ЕБУ як гівна за клубом.
ЗІ. На фішці дросельної таки 8 пінів, і в тій схемі, що ти навів (Z22YH), і в тій що у ТС-а, Z22SE.
З цього моменту будуть тільки біль та приниження
.
Не хотілось би. Але як спілкуватися, коли людина не розуміє, що вона робить, але при цьому впевнена у своїй правоті?
Чому в схемі на контактах написано СИГНАЛ, а не НАПРЯЖЕНИЕ?
Бо це ТІS, там з усіх датчиків - сигнали. Мабуть особливості адаптації перекладу.
Изменено: Andre_71, 07 Май 2025 - 21:42
Опубликовано 07 Май 2025 - 23:28
сильно заморачиваешься вырезая и накладывая на скрин подписи. Ведь ТИС подсвечивает только под курсором. Ещё и доказывать надо.Ну есть вариант не участвовать в теме. Но если взялся - соответствуй.
Зы: видел я темную тему нашёл на раздел "Гараж"
Опубликовано 08 Май 2025 - 07:25
ЗІ. На фішці дросельної таки 8 пінів, і в тій схемі, що ти навів (Z22YH), і в тій що у ТС-а, Z22SE.
А хіба я казав про фішку дросельної? Це ВИ про неї заговорили.
Вище по схемі підходить до ЕБУ скільки контактів? Десять.. На схемі що я надав навскидку, без ТИС2000, надходить дев"ять, бо одна точка резисторів спільна.
Чесно, думав що там вже не буде варіацій у схемі.
Людина заморочилася вже на ЕБУ. А в мене на робочому компі навіть малюнки з русосайтів блокуються. Максимум прев"юшка гуглокартинок.
Яка заслонка, дросельна? А що там міряти потрібно?
Оце що конкретно "гуляет 0,44-0,31-0,27"? Напруга?
Схему дросельної дивилися? Там 9 пінів. Де міряли?
Так що в моїй блискавичній відповіді 9 контактів, чи пінів у розумінні відносно ЕБУ. Людина заочно приговорила ЕБУ.
Жаль, що мене зараз зрозуміло тільки декілька людей, а хтось не заробив чесно півмісячний пакет мобільного зв"язку, чи пару пачок цигарок.![]()
Благо вміння рахувати контакти на колодках не вважається господнім даром.
Рек, я так розумію по якості радіаторів двигуна та розширювальних бачків ти також не розбираєшся, бо мовчиш, це ж твоя стихія?
Изменено: baton45, 08 Май 2025 - 07:49
Опубликовано 08 Май 2025 - 08:27
А хіба я казав про фішку дросельної? Це ВИ про неї заговорили. Вище по схемі підходить до ЕБУ скільки контактів?
Ну логічно припустити, що у повідомленні
Яка заслонка, дросельна? А що там міряти потрібно? Оце що конкретно "гуляет 0,44-0,31-0,27"? Напруга? Схему дросельної дивилися? Там 9 пінів. Де міряли?
де двічі згадується дросельна, йдеться саме за дросельну...
Але згоден, що всі проблемі у світі людей від непорозуміння одне одним. Тож це зайвий раз доводить, що думку треба доносити максимально зрозуміло.
Опубликовано 08 Май 2025 - 08:40
у них тоже по 9 пинов на разъёмах?
я так розумію по якості радіаторів двигуна та розширювальних бачків
Изменено: Rek, 08 Май 2025 - 08:42
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 08 Май 2025 - 09:08
Ну логічно припустити, що у повідомленні
де двічі згадується дросельна, йдеться саме за дросельну...
Але згоден, що всі проблемі у світі людей від непорозуміння одне одним. Тож це зайвий раз доводить, що думку треба доносити максимально зрозуміло.
Максимально зрозуміло коли є час на це.
Мій пост був написаний в 17.01. За хвилину до цього об"явили повітряну тривогу, на що мені ніяк не впливає, а в 17.15 в мене закінчується робочий час.
Хоча мені хватило натхнення написати поправку в 17.13.
А напівсьому вже накидано купу схем.
Круто і жирно.
Чи ти вважаєш, мені не хватило часу порахувати вісім чи дев"ять контактів. Це просто смішно.
А якийсь дядько сидить задоволений як двійошник на "Камчатці".... Прощолкав 200 грн.
Вважаю, що мої "колкості" мають дієву силу, тому шукається найменший привід зробити відповідний реверанс. Жидєнький такий...
Рек! Так це ж трохи весело, не так нудно тут на форумі стає. Ми ж не копаємося у особистих рисах форумчан.
Ніка, наприклад, ще на море ще не їде. Тому писати трошки лестливі і компліментарні канделябри не має необхідності.
Признаюсь тоді я трохи перегрівався, остерігаючись отримати віртуального ляпаса від жіночки.
Але ж як часто жінкам можуть "чушь прЄкрасную нЄсти"? Ага, щаз....
А Рек для мене вагомий авторитет у механіці. І трошки як "гумова качечка" для запитань та діалогу. А вона мовчить як пень.![]()
Добре, вранішній сеанс самоаналізу завершено. ПоЙнято, прощено, плюнуто три рази через ліве плече.![]()
Всім гарного дня!
Цікаво шо там ТС... Чи ЕБУ вже не розколупав... Агінь хлопчина...![]()
Андре_71, про клуб і копиці за клубом мене вбили...![]()
Изменено: baton45, 08 Май 2025 - 09:13
Опубликовано 08 Май 2025 - 10:56
гадаю його вже тут не буде. Скількі їх таких вже було.Эх, а тут только пины начали считать по своёму, а не по схемах и реальных фото.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано 09 Май 2025 - 21:43
Але дросель - таки 8 контактів
А від нього до ЕБУ скільки?
А на схемі Z22YH? https://carmasters.o...53700c461f7.jpg
А тепер скажи, електронщику важливі якісь колодки з пінами, чи головніша сама принципова електрична схема,
де викинь всі колодки, з"єднай напряму і схема залишиться робочою?
Изменено: baton45, 09 Май 2025 - 21:44
Опубликовано 09 Май 2025 - 22:43
Правильно. ТС накинувся на ЕБК через дивну на його думку роботу дросельної.
Але принцип роботи дросельної явно не знав. Андре_71 розложив все по полочкам. Я в попихах знайшов першу доступну на 9 контактів до ЕБУ.
Але виявляеться колодка на 8 ПІНІВ коси дросельної тут святіше електричної схеми.![]()
Ах так. Контакти назвав пінами. ПІНАМИ, Карл!
Не знав що це так повеселить народ...
Та то таке... Побалакали...
Изменено: baton45, 09 Май 2025 - 22:47
Опубликовано 16 Май 2025 - 03:24
Совесть просто так не мучает, она мстит за то, что ее разбудили!
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых