Я ж и кажу, абы ляпнуть.Не на колодку. Я її в житті не бачив і вона мені нафіг не потрібна
Иди в ютуб, решала.))
Завтра вирішимо хто ляпнув?
Опубликовано Вчера, 21:31
Я ж и кажу, абы ляпнуть.Не на колодку. Я її в житті не бачив і вона мені нафіг не потрібна
Иди в ютуб, решала.))
Завтра вирішимо хто ляпнув?
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
Опубликовано Вчера, 21:41
І ще ти писав про противофазу.......
Там я трохи загнув, протифаза дійсно на педалі. На дроселі там синфазно, але з різними коєфіцієнтами. Наприклад на контурі "А" 1,5 В, на контурі "В" - 0,75В. І так далі: 2\1, 2,5\1,25.. Але точно не однакові значення. Малось на увазі саме це.
Те, що він там міряв - я х.з. Може, звичайно і можна відносно опорніка міряти, але тож треба всі значення перераховувати. Тобто дурня. І головне, що неможливо визначити, де саме нестабільність - на опорнику чи на двіжку потенціометра. Як на мене, то хлопу треба спочатку ази електричних вимірювань засвоїти.Але то таке, справа особиста. Хай тренується, може в нього тих ЕБУ як гівна за клубом.
ЗІ. На фішці дросельної таки 8 пінів, і в тій схемі, що ти навів (Z22YH), і в тій що у ТС-а, Z22SE.
З цього моменту будуть тільки біль та приниження
.
Не хотілось би. Але як спілкуватися, коли людина не розуміє, що вона робить, але при цьому впевнена у своїй правоті?
Чому в схемі на контактах написано СИГНАЛ, а не НАПРЯЖЕНИЕ?
Бо це ТІS, там з усіх датчиків - сигнали. Мабуть особливості адаптації перекладу.
Изменено: Andre_71, Вчера, 21:42
Опубликовано Вчера, 23:28
сильно заморачиваешься вырезая и накладывая на скрин подписи. Ведь ТИС подсвечивает только под курсором. Ещё и доказывать надо.Ну есть вариант не участвовать в теме. Но если взялся - соответствуй.
Зы: видел я темную тему нашёл на раздел "Гараж"
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых