Шановне паньство, маємо ввідні проблеми:
- x20xev
- автоматична КПП
Сама проблема така:
- якщо почати рух на холостому ході, то після того, як швидкість досягне десь 5 км/год (за Опкомом - пару відліків після 4 км/год і 3-4 відліки до 6 км/год) оберти без натискання на педаль газу досить різко піднімаються до +-960 об/хв і я натискаю гальма, а якщо не пригальмувати то двигун розкрутиться й до 1150-1200, швидкість при цьому буде до 11-12 км/год і машина навіть встигає підтикнути другу передачу. Єдине, що в цей момент змінюється за лайвдатою Опкома - це +-в той же відлік контроль детонації змінюється на Enabled замість Disabled (ІМХО, причина навряд чи в цьому).
- паралельний прояв: коли на світлофорі пригальмувати і зупинитися, оберти не падають моментально до ХХ, а ніби як "кроками", і коробас ледь відчутно скидає передачі до "нейтралі".
Раніше такого не було - рух на ХХ був рухом на ХХ, 704-736 обертів, в залежності від температури двигунця, а при зупинці оберти спадали моментально (за долі секунди, а не за 2-3 секунди, як зараз).
Свічки і дроти поміняв, РХХ мив з повним розбором, щоб двигун підсмоктував повітря - такого самопальним димогенератором не виявив. Вакуумну систему на підсоси, щоправда, не перевіряв, тільки подачу повітря у впускний тракт - вакуумного насоса з манометром поки не маю, але здається мені що це одне з останніх місць куди слід лізти, бо гальма працюють як і раніше, клімат перемикає вакуумну затулку, інших проблем з вакуумом теж не помітно...
Знаю ще одну машину з подібною проблемою, яка так само виникла сама собою, заміна РХХ на новий ЕРА і б/в оригінал їй не допомогла, тож і я з цим не поспішаю.
Можливо хтось стикався з подібним і поборов, або знає позитивний результат з чужого досвіду, або якщо є обґрунтована думка щодо причини такого явища - прошу відписатися.
Поки що розміщую тему в цьому розділі, але в колеги є думка що причиною може бути АКПП - якщо є докази такого чи сам з'ясую що причина в ній, можна буде перенести тему у відповідний розділ.