Перейти к содержимому


Реклама









Фото

Комплектація Opel Omega B FL 2002

opel omega v6

  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
19 ответов в теме

#1
Jekill

Jekill

    Частый гость

    • Сообщений 14
  • Имя:Євген
  • Город:Київ (рідний Миколаїв)
  • Авто:Opel Omega B X20XEV MT 1997
  •  
  • Регистрация: 29.08.2017

Опубликовано 26 Июнь 2025 - 13:31

Панове, вітаю. Сподіваюсь, що написав куди треба, бо на форумі майже не зависаю.
Постало питання заміни авто і в даних умовах не дуже хочу викладати багато грошей за машину, але в той же час від комфорту та розмірів Омеги відмовитися не можу, тому обираю замість своєї OOB X20XEV 1997 на механіці щось новіше та цікавіше з Омег, ясна річ.

Знайшов дуже цікавий та наче непоганий варіант, далі короткий опис:
2002 рік, автомат, 3.2 мотор(без ГБО), 2 власники, куплена в Україні з салону в 2004 році

Так, я +- розумію на що йду і до вкладень готовий. Поспілкувався з власником, то він багато цікавого розповів і я хотів уточнити у знатоків.

Комплектація ясна річ жирна, але от в мене виникли питання стосовно наступних опцій:

  • Датчик світла(чи дощу, я вже не пам'ятаю що він казав, але наче світла все ж). прикріплюю фото (потенційного) датчика. чи дійсно на Омегах йшов якийсь з цих датчиків? я ніколи такого не чув..
  • Задня пневма, яка підкачує зад, якщо він навантажується сильно. я чув що на караванах така штука є, але він каже, що в нього теж таке є, точніше є номінально, бо воно не працює чи типу того і там в нього в пружинах стоять звичайні балони, які можна підкачати ззовні компресором якщо треба. але каже, що в нього з машиною є компресор заводський чи типу того. короче для мене це теж стало трохи новиною.
  • З іншого все здається стандартним: LSD, TC, автокоректори фар, дзеркало з автозатемненням(і пам'яттю?), підігріви передні та задні, омивачі фар
  • Ще дуже важливий момент, він каже, що на гарячу, тобто влітку в спеку коли поїздиш, то коробка починає затягувати передачі, типу як на спорт режимі, як я зрозумів. На холодну і взимку/восени каже такого немає. При цьому коробка не штовхається нічого більше, тільки цей момент. Оливу каже не міняв, та й я так розумію ніхто не міняв мабуть. Чи може це бути олива чи може щось більш серйозне? Я розумію, що це гадання на кавовій гущі, але якщо в когось було точно те саме, то може мені це допоможе. Можете підказати хороший сервіс по Києву та області? Телефонував в гірбокс в Києві, то там звісно космос. Заміна оливи ще більш менш біля 5-6к з самою оливою, але ремонт кажуть може біля 2к баксів коштувати(просто сходу зарядили таку суму), я запитав чи можна якось продіагностувати, розібрати подивитися і якщо ремонт буде космос, то я відмовлюсь і ви зберете назад, кажуть та там розбірка-збірка буде 40к коштувати, тому який вже сенс відмовлятися. Коротше, я не експерт по автоматам, але як мені здалося, то це трохи недешево)
  • Може сюди прийдуть власники 3.2 моторів, то я б послухав відгуки про користування, витрати пального, динаміку 3.2 в порівнянні з 2 літрами чи загалом у вакуумі, динаміку при заповненому авто(пасажири + вантаж), бо на 2.0 це трохи боляче. та щось ще цікаве може розкажете. по витратам пального продавець каже по місту десь 14(розумію і здогадуюсь, що буде більше), по трасі до 10 наче, але знову ж, можна їхати 110, а можно 160 і це різні витрати)

І ще раз попрошу, не копати помиральну яму, що "нє нужна тєбє такая машина брат" і тому подібне. Все одно рішення буде прийматися після огляду та перевірки на СТО, поїздки та обговорення ціни, а не тільки по фоткам чи по цій темі :)

Заздалегідь вдячний за поради та допомогу!



Ще до речі звернув увагу на те, що на панелі приладів температура 80 і 100, а у мене на ч20чум 90 і 100, а також паливо показується як 1/1, 1/2, а у мене наприклад 20 і 60. Власник казав, що панель замінювалася. Чи не може це бути панель від дизеля?

ПС. Хоча при цьому бачу червону зону обертів за 6500, а на дизелі як я розумію після 5000 червона зона, тобто це не дизель. Та й швидкість максимальна 260, а у мене на чумі 220, наприклад.. Коротше, наробили шопопало)

Прикрепленные файлы:


Изменено: Jekill, 26 Июнь 2025 - 13:40

  • 0

#2
Sphinx

Sphinx

    Авторитет

    • Сообщений 8702
  • Возраст: 38
  • Имя:Артем
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Vectra C, Omega B рестайл 2.2 - в память об отце
  •  
  • Регистрация: 03.06.2007

Опубликовано 26 Июнь 2025 - 18:24

...

Ще до речі звернув увагу на те, що на панелі приладів температура 80 і 100, ...

Це рестайл, так має бути.

 

На лобовому то датчик дощу. Датчика світла там нема. На омегах ще не було. Салонне дзеркало із самозатемненням, от в ньому датчик світла, що реагує на світло позаду їдучої машини.

 

Задня пневма то щось заколхожено, якщо седан. По заводу такого не було. 

 

По автомату не підкажу. Але масло міняти треба ag.gif

 

По розходу, 14 в місті це фантастика. Хіба що вночі, без світлофорів. По паспорту там 16.8

 

По співвідношенню динаміка/розхід палива 3.2 на сьогоднішни день це древній динозавр. Не в останню чергу завдяки чотирьохступеневому (!) автомату. Тож має сенс в стані музей, для душі, для вихідного дня. ІМХО.

 

Рестайлову омегу на сьогодні я би розглядав з мотором м57 та автоматом, або механікою. Там і комплектації жирні і мотор безпроблемний і автомат п"ятиступеневий.


  • 0

#3
Jekill

Jekill

    Частый гость

    • Сообщений 14
  • Имя:Євген
  • Город:Київ (рідний Миколаїв)
  • Авто:Opel Omega B X20XEV MT 1997
  •  
  • Регистрация: 29.08.2017

Опубликовано 26 Июнь 2025 - 18:34

Це рестайл, так має бути.

 

На лобовому то датчик дощу. Датчика світла там нема. На омегах ще не було. Салонне дзеркало із самозатемненням, от в ньому датчик світла, що реагує на світло позаду їдучої машини.

 

Задня пневма то щось заколхожено, якщо седан. По заводу такого не було. 

 

По автомату не підкажу. Але масло міняти треба ag.gif

 

По розходу, 14 в місті це фантастика. Хіба що вночі, без світлофорів. По паспорту там 16.8

 

По співвідношенню динаміка/розхід палива 3.2 на сьогоднішни день це древній динозавр. Не в останню чергу завдяки чотирьохступеневому (!) автомату. Тож має сенс в стані музей, для душі, для вихідного дня. ІМХО.

 

Рестайлову омегу на сьогодні я би розглядав з мотором м57 та автоматом, або механікою. Там і комплектації жирні і мотор безпроблемний і автомат п"ятиступеневий.

1. Дякую, зрозумів
2. Ну отож я теж так думаю, бо знайшов на драйві, що на катерах наче був датчик світла, то там на блоці світла має бути якась кнопка типу "автосвітло", а тут звичайний блок, як в мене
3. Ну от мені теж так здається, бо погуглив і знайшов якісь дивні набори по 3к грн з грушами, які надягаються на аморт чи типу того. Дивна фігня, одним словом..
4. Треба то треба, але і по логіці і на СТО кажуть, що після заміни може стати ще гірше, бо усе гімно прогониш по соленоїдам, фрикціонам і тд і коробка взагалі встане) це ж по аналогії як засраний двигун промити чимось потужним і вся кака заб'є фільтр чи маслонасос..
5. Ну про витрати до речі читав старі холівари може навіть десь тут на форумі, де чувак у якого 2 Омеги - v6 і звичайна порівнював і казав, що на v6 витрати не набагато більше, бо типу вона легше розганяється, а далі вже по інерції простіше їхати і менше споживати буде(умовно в двох словах)
6. Блін, а на відосах в ютубі наче прикольно їде)) ну і мабуть все одно швидша, ніж чум. А витрати на чумі я б не сказав, що прям вдвічі нижчі..
7. Так там же дизель на 150 сил, хіба він не такий самий мертвий? Я насправді теж якось ним загорівся, а потім проаналізував потужність + стародавній дизель, ну хз, як він може бути безпроблемним..


Изменено: Jekill, 26 Июнь 2025 - 18:51

  • 0

#4
Sphinx

Sphinx

    Авторитет

    • Сообщений 8702
  • Возраст: 38
  • Имя:Артем
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Vectra C, Omega B рестайл 2.2 - в память об отце
  •  
  • Регистрация: 03.06.2007

Опубликовано 26 Июнь 2025 - 19:02

5. По трасі, питань нема. Не на багато більше, при швидкості до  130. А в місті, по пробках на еврідей то буде боляче.

7. Розхід соляри близько 10 по місту. Мотор БМВ-ний, в різних реінкарнаціях ствився до 2013-2015 року здається


  • 0

#5
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1880
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 27 Июнь 2025 - 06:42

4. Треба то треба, але і по логіці і на СТО кажуть, що після заміни може стати ще гірше, бо усе гімно прогониш по соленоїдам, фрикціонам і тд і коробка взагалі встане) це ж по аналогії як засраний двигун промити чимось потужним і вся кака заб'є фільтр чи маслонасос..

  Якщо коробка веде себе адекватно, а злив не повне гівно, то зроби 2 часткові заміни через 2-3000. Не знаю конструктива на рахунок фільтра, але якщо є можливість, то міняй .... 

  Якщо коробас неадекватний, а злив сильно мачмалу, то заливай її взад і катай до капремонту. 

  Гідротранс вбиває:

- брудна рідина,

- перегрів,

- перенавантаження (букс, різкі старти, досить активна їзда).


  • 0

ПТН ПНХ


#6
luav

luav

    Авторитет

    • Сообщений 5928
  • Имя:.......
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Omega B 3.0 V6 1998
  •  
  • Регистрация: 05.01.2008

Опубликовано 27 Июнь 2025 - 06:57

Це рестайл, так має бути.

 

На лобовому то датчик дощу. Датчика світла там нема. На омегах ще не було. Салонне дзеркало із самозатемненням, от в ньому датчик світла, що реагує на світло позаду їдучої машини.

 

Задня пневма то щось заколхожено, якщо седан. По заводу такого не було. 

 

 

були на седанах задні аморти з підкачкою. навіть по каталогах це нескладно перевірити


  • 0

#7
pierre

pierre

    еколог-археолог

    • Сообщений 4078
  • Возраст: 45
  • Имя:Петро
  • Город:Правобережжя київської області
  • Авто:Tigra Astra Vectra
  •  
  • Регистрация: 15.07.2005

Опубликовано 27 Июнь 2025 - 15:44

були на седанах задні аморти з підкачкою. навіть по каталогах це нескладно перевірити

+1. Навіть на Astra F були


  • 0

ptycQHG.jpg


#8
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22118
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 27 Июнь 2025 - 15:57

Блін, а на відосах в ютубі наче прикольно їде)) ну і мабуть все одно швидша, ніж чум. А витрати на чумі я б не сказав, що прям вдвічі нижчі..

Купуй покатаєшся, спробуєш як воно, або швидше потім продасиш, або трішки в тебе затримається. 

Головне що спробуєш сам і не будеш гадати як воно, а що воно там. 
Також би з цікавості поїздив місяць-два на ве6 Омезі. 


  • 0

#9
luav

luav

    Авторитет

    • Сообщений 5928
  • Имя:.......
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Omega B 3.0 V6 1998
  •  
  • Регистрация: 05.01.2008

Опубликовано 28 Июнь 2025 - 07:43

1. Дякую, зрозумів
2. Ну отож я теж так думаю, бо знайшов на драйві, що на катерах наче був датчик світла, то там на блоці світла має бути якась кнопка типу "автосвітло", а тут звичайний блок, як в мене
3. Ну от мені теж так здається, бо погуглив і знайшов якісь дивні набори по 3к грн з грушами, які надягаються на аморт чи типу того. Дивна фігня, одним словом..
4. Треба то треба, але і по логіці і на СТО кажуть, що після заміни може стати ще гірше, бо усе гімно прогониш по соленоїдам, фрикціонам і тд і коробка взагалі встане) це ж по аналогії як засраний двигун промити чимось потужним і вся кака заб'є фільтр чи маслонасос..
5. Ну про витрати до речі читав старі холівари може навіть десь тут на форумі, де чувак у якого 2 Омеги - v6 і звичайна порівнював і казав, що на v6 витрати не набагато більше, бо типу вона легше розганяється, а далі вже по інерції простіше їхати і менше споживати буде(умовно в двох словах)
6. Блін, а на відосах в ютубі наче прикольно їде)) ну і мабуть все одно швидша, ніж чум. А витрати на чумі я б не сказав, що прям вдвічі нижчі..
7. Так там же дизель на 150 сил, хіба він не такий самий мертвий? Я насправді теж якось ним загорівся, а потім проаналізував потужність + стародавній дизель, ну хз, як він може бути безпроблемним..

 

в мене була і 2.0, і зараз є 3.0 омега. омега з 3.0 при любих розкладах буде їсти більше. на 2-3 літри. інше питання,що на ній ти і їдеш швидше, і задоволення від їзди вона дає більші

омега з М57 в плані динаміки і близько не конкурент омезі з 3.0. хоча в плані споживання палива так, споживає вона таки менше


  • 0

#10
luav

luav

    Авторитет

    • Сообщений 5928
  • Имя:.......
  • Город:Львів
  • Авто:Opel Omega B 3.0 V6 1998
  •  
  • Регистрация: 05.01.2008

Опубликовано 28 Июнь 2025 - 08:17

І трохи класики))

 

Омега 2.0 VS Омега 3.0

https://youtu.be/ocD...w4QQc5KMeYVLXGk

 

Омега 3.0 VS Омеги з М57( там були і на руці,і чиповані)

https://youtu.be/30v...EkfyIkmpRapZSpa

https://youtu.be/eXw...7SwPgEhDNyYpLOk

https://youtu.be/o6H...EIBxU5JmEiszffn

 

 

 

 

 

 


  • 0

#11
Jekill

Jekill

    Частый гость

    • Сообщений 14
  • Имя:Євген
  • Город:Київ (рідний Миколаїв)
  • Авто:Opel Omega B X20XEV MT 1997
  •  
  • Регистрация: 29.08.2017

Опубликовано 28 Июнь 2025 - 12:00

І трохи класики))

 

Омега 2.0 VS Омега 3.0

https://youtu.be/ocD...w4QQc5KMeYVLXGk

 

Омега 3.0 VS Омеги з М57( там були і на руці,і чиповані)

https://youtu.be/30v...EkfyIkmpRapZSpa

https://youtu.be/eXw...7SwPgEhDNyYpLOk

https://youtu.be/o6H...EIBxU5JmEiszffn

Ого, пристойно пре)
Ну у вас же ще механіка, а автомат же люблять брудом поливати, що він старий, поганий, багато жере..
Просто у мене принаймні поки теоретично в планах не дуже багато пробігу по місту. Це умовно по вихідних до 100км, тобто навіть якщо 500км/місяць порахувати і порівняти витрати 2 літрів і 3.2 по місту, то виходить різниця в ~800-1500 грн, бо знову ж кажуть на 3.2 і 14 літрів і 17 витрати. Типу це взагалі не гроші, я вважаю. Якби то на кожен день на роботу і назад по київським заторам по 70км проїжджати, то сума вже пристойна набігає.
Також теоретично іноді планується траса, а там як я розумію вже не всьо так адназначна. У мене чум на газу менше 10 по трасі не їв, при тому, що він і не їхав толком) і знову ж судячи з того, що пишуть люди, то 3.2 на крейсерський 110-130 буде жерти +- так само, то в чому тоді різниця) знову ж, навіть якщо там різниця літр-півтора буде, то це взагалі ні про що. Так, дизель там типу 6-8 як кажуть їсть, але це різниця в межах 50 баксів на великі відстані.
А про дизель я за ці дні теж страшилок начитався. І про форсунки, і про ПНВТ, і про зиму, і про турбіну..
В будь-якому випадку, треба проїхатись і на тій і на тій і вже буде набагато зрозуміліше.
Плюс в даному випадку я ще такої комплектації як ця 3.2 навіть і не бачив. Дивився на м57, там і близько немає такого. Маю на увазі по наявності на авторіа.

  • 0

#12
vovan8706

vovan8706

    Капітан Україна

    • Сообщений 22118
  • Возраст: 38
  • Имя:Володимир
  • Город:Киев
  • Авто:Opel Omega 2.2 2001 г.в.
  •  
  • Регистрация: 27.09.2012

Опубликовано 28 Июнь 2025 - 12:30

І трохи класики))

Босота!
Ех, були часи колись...
  • 0

#13
Sphinx

Sphinx

    Авторитет

    • Сообщений 8702
  • Возраст: 38
  • Имя:Артем
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Vectra C, Omega B рестайл 2.2 - в память об отце
  •  
  • Регистрация: 03.06.2007

Опубликовано 28 Июнь 2025 - 21:00

Зібрались тут динозаври ag.gif



... і зараз є 3.0 омега....

 

Да лааадно! smile423.gif ag.gif  sm302.gif


  • 0

#14
NYMPH

NYMPH

    НЕавторитет

    • Сообщений 5739
  • Возраст: 36
  • Имя:Рома
  • Город:Чернигов
  • Авто:Mercedes-Benz
    w211 e220 avangarde
  •  
  • Регистрация: 11.02.2009

Опубликовано 29 Июнь 2025 - 19:42

дизель будет золотой серединой и в обслуживании и по расходу топлива...а высокий момент компенсирует недостачу лошадей 


  • 0

#15
Sphinx

Sphinx

    Авторитет

    • Сообщений 8702
  • Возраст: 38
  • Имя:Артем
  • Город:Днепр
  • Авто:Opel Vectra C, Omega B рестайл 2.2 - в память об отце
  •  
  • Регистрация: 03.06.2007

Опубликовано 30 Июнь 2025 - 09:17

Був тут ще досвід свапу 2,5 д на 3,0д від е39. Також не треба забувати можливість чіпу. 


  • 0

#16
Jekill

Jekill

    Частый гость

    • Сообщений 14
  • Имя:Євген
  • Город:Київ (рідний Миколаїв)
  • Авто:Opel Omega B X20XEV MT 1997
  •  
  • Регистрация: 29.08.2017

Опубликовано 01 Июль 2025 - 10:43

Був тут ще досвід свапу 2,5 д на 3,0д від е39. Також не треба забувати можливість чіпу. 

А що ви можете сказати по Вектрі? Бачив класну на 3 літрах дизель універсал, комплектація жир. Мені седан замалий завжди здавався, універсал набагато більший як я бачу по габаритах(дружина звісно караван не хоче bm.gif )
Читав за цей двигун, звісно він доволі заморочений, але вже більш сучасний, як і коробка 6ст айсін, ніж 5ст чи тим більш стародавній АР35...


  • 0

#17
pierre

pierre

    еколог-археолог

    • Сообщений 4078
  • Возраст: 45
  • Имя:Петро
  • Город:Правобережжя київської області
  • Авто:Tigra Astra Vectra
  •  
  • Регистрация: 15.07.2005

Опубликовано 01 Июль 2025 - 11:03

А що ви можете сказати по Вектрі? Бачив класну на 3 літрах дизель універсал, комплектація жир. Мені седан замалий завжди здавався, універсал набагато більший як я бачу по габаритах(дружина звісно караван не хоче bm.gif )
Читав за цей двигун, звісно він доволі заморочений, але вже більш сучасний, як і коробка 6ст айсін, ніж 5ст чи тим більш стародавній АР35...

Дуже смішний дизель. Рено ніколи не крутили? Scenic хочаб який небудь

bm.gif


  • 0

ptycQHG.jpg


#18
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50562
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 01 Июль 2025 - 11:25

3 літрах дизель

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#19
Jekill

Jekill

    Частый гость

    • Сообщений 14
  • Имя:Євген
  • Город:Київ (рідний Миколаїв)
  • Авто:Opel Omega B X20XEV MT 1997
  •  
  • Регистрация: 29.08.2017

Опубликовано 01 Июль 2025 - 11:28

Дуже смішний дизель. Рено ніколи не крутили? Scenic хочаб який небудь

bm.gif

Ні. В чому смішний, не зрозумів?



Ну вже який є bm.gif


  • 0

#20
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50562
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 01 Июль 2025 - 11:32

Ну вже який є 
Поки новий, то норм. Але ж ))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 






Также с меткой «opel, omega, v6»

1 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых