Перейти к содержимому


Реклама









Фото

перехід з КПП f17 на easytronic f17хочеться трохи автоматичності


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
14 ответов в теме

#1
Dartlab

Dartlab

    Частый гость

    • Сообщений 24
  • Имя:Кирило Ємцов
  • Город:Київ
  • Авто:vectra c gts z18xer
  •  
  • Регистрация: 01.11.2022

Опубликовано Вчера, 20:36

Вітаю шановна спільнота. так, все правильно, з'явилася думка вкорячити замість механіки ізік.

А оскільки так мало хто робив і зазвичай усі пишуть як зробити зворотню операцію - є питання.

Таке саме зробив нещодавно пан Жекос, але там астра і там простіше.

 

Тож. Дано: vectra c рестайл, 1.8 xer. механіка f17w394.

одразу скажу, що коробка жива, сцепа 30к тому ставилася нова, сама коробка вскривалася та мынялося все чому погано. проблем по механіці нема,

і в цілому все класно до того моменту як стаю в затор, а якщо затор в горку то зовсім сумно.

 

Питання заліза зрозумілі, міняється диск зчеплення та кошик, необхідна коробка з передаточним числом f17e419 і їх на розборках є, а от далі починається складно.

вони продаються або без блоків керування та їх треба шукати, або  вони з meriva a (18xe) corsa c ітд. або від астри Н але вони 1.6. теоретично мають бути зафірівські від 1.8 xer але не попадалася.

(також є ізікі з маркуванням f17w394, таке як на наявній механіці, але на що воно ставилося - шось не зрозумів)

 

1. Питання перше. Наскільки сумісні блоки керування? 1.6 та 1.8, а також більш старі меріви а  і корси с. Чи можна їх перепрошити сервісним ПО?

2. Чи суміні коси двигуна + ізік від астри Н z18xer з вектра с z18xer, якщо несумісні напряму, наскільки можливо перепінувати як правильно? бо по вектрі майже нічого нема.

 

І чи може у кого раптом лежить в довгому ящіку комплект ізіка на вектру с, або у шановної спільноти є прикормлені розборки в кого може бути.

 

І я знаю шо це таке, і так, звісно краще б не морочив голову і лишив механіку \ продав опіль купив пежо \ впишіть своє )))

але машинка мені подобається, та є час та натхнення. Якщо щто чим може допомогти в питанні - слухаю дуже уважно )

 

 

 

 


  • 0

#2
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50566
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано Вчера, 20:57

Ашпе несовместимые ни блоки ни проводка ни механика
И с места в горку изя откатывается также, как обычная механика, если не больше.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#3
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 979
  • Возраст: 43
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано Вчера, 22:49

Вітаю шановна спільнота. так, все правильно, з'явилася думка вкорячити замість механіки ізік.
А оскільки так мало хто робив і зазвичай усі пишуть як зробити зворотню операцію - є питання.
Таке саме зробив нещодавно пан Жекос, але там астра і там простіше.

Тож. Дано: vectra c рестайл, 1.8 xer. механіка f17w394.
одразу скажу, що коробка жива, сцепа 30к тому ставилася нова, сама коробка вскривалася та мынялося все чому погано. проблем по механіці нема,
і в цілому все класно до того моменту як стаю в затор, а якщо затор в горку то зовсім сумно.

Питання заліза зрозумілі, міняється диск зчеплення та кошик, необхідна коробка з передаточним числом f17e419 і їх на розборках є, а от далі починається складно.
вони продаються або без блоків керування та їх треба шукати, або вони з meriva a (18xe) corsa c ітд. або від астри Н але вони 1.6. теоретично мають бути зафірівські від 1.8 xer але не попадалася.
(також є ізікі з маркуванням f17w394, таке як на наявній механіці, але на що воно ставилося - шось не зрозумів)

1. Питання перше. Наскільки сумісні блоки керування? 1.6 та 1.8, а також більш старі меріви а і корси с. Чи можна їх перепрошити сервісним ПО?
2. Чи суміні коси двигуна + ізік від астри Н z18xer з вектра с z18xer, якщо несумісні напряму, наскільки можливо перепінувати як правильно? бо по вектрі майже нічого нема.

І чи може у кого раптом лежить в довгому ящіку комплект ізіка на вектру с, або у шановної спільноти є прикормлені розборки в кого може бути.

І я знаю шо це таке, і так, звісно краще б не морочив голову і лишив механіку \ продав опіль купив пежо \ впишіть своє )))
але машинка мені подобається, та є час та натхнення. Якщо щто чим може допомогти в питанні - слухаю дуже уважно )

Думаю, ізік F17W394 ставили на Корсу і Комбо з Мерівою з двигуном 1,3cdti. W - то наче маркування дизельних КПП

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#4
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 2211
  • Возраст: 59
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано Сегодня, 05:45

W - то наче маркування дизельних КПП
 

Літери W та C в маркуванні КПП  визначають тип передачі

W - wide ratio  ("длиноходна")

С -  close ratio ("короткоходна")

 

Так, зазвичай дизельні двигуни компонують з КПП з "длинними передачами" ,  але не обов'язково.. Можуть і на бензинові. Все залежить від потужності двигуна


Изменено: Igor C., Сегодня, 05:49

  • 0

#5
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1884
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано Сегодня, 06:44

Dartlab,Ох, друже... З ізіком ти натрахаєшся двічі... Або тричі: Коли ставитимеш, коли будеш звикати і їздити, коли вертатимеш все взад. Спробуй спочатку покататись по Києву на рОботі. Вона не для великого міста з його рельєфом, корками і розв*язками. На світлофорах треба ставити в нейтралку, звикати до його манери перемикання, т.і. ... Якщо є бажання залишити свою машину і надалі,  отримати більше комфорту від керування (і запас коштів є), то міняй свою механіку на повноцінний автомат. Типу АФ17, чи що там ставилось на верку... По грошах і по гемору, думаю, вийде так само, але по керуванню буде небо земля))   

Імхо: ізік для тих, хто розуміється на цьому. І для більш передбачуваної дорожньої обстановки, міст без корків і рівним рель*єфом... Це в випадку, якщо нам важливо якнайдовше зберегти робот в робочому стані.  


Изменено: Юрий Сергеевич, Сегодня, 06:50

  • 0

ПТН ПНХ


#6
)l(улик

)l(улик

    Старожил

    • Сообщений 228
  • Возраст: 38
  • Имя:Дима
  • Город:Харьков
  • Авто:Astra H GTC z16xer Easytronic -->OVC Caravan 1.9
  • Гос. номер:АХ9158НЕ
  •  
  • Регистрация: 28.11.2018

Опубликовано Сегодня, 09:15

Ашпе несовместимые ни блоки ни проводка ни механика
И с места в горку изя откатывается также, как обычная механика, если не больше.

Заменой блока абс можно решить проблему отката назад
  • 0

#7
Dartlab

Dartlab

    Частый гость

    • Сообщений 24
  • Имя:Кирило Ємцов
  • Город:Київ
  • Авто:vectra c gts z18xer
  •  
  • Регистрация: 01.11.2022

Опубликовано Сегодня, 09:41

Dartlab,Ох, друже... З ізіком ти натрахаєшся двічі... Або тричі: Коли ставитимеш, коли будеш звикати і їздити, коли вертатимеш все взад. Спробуй спочатку покататись по Києву на рОботі. Вона не для великого міста з його рельєфом, корками і розв*язками. На світлофорах треба ставити в нейтралку, звикати до його манери перемикання, т.і. ... Якщо є бажання залишити свою машину і надалі,  отримати більше комфорту від керування (і запас коштів є), то міняй свою механіку на повноцінний автомат. Типу АФ17, чи що там ставилось на верку... По грошах і по гемору, думаю, вийде так само, але по керуванню буде небо земля))   

Імхо: ізік для тих, хто розуміється на цьому. І для більш передбачуваної дорожньої обстановки, міст без корків і рівним рель*єфом... Це в випадку, якщо нам важливо якнайдовше зберегти робот в робочому стані.  

аф17  на 18xer ставився на астру. на вектру був лише робот, а справжній автомат був вже з 2.2 та вище. хоча було б цікаво ))))


  • 0

#8
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50566
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано Сегодня, 10:39

Не взлетит, в общем))

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#9
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 16003
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано Сегодня, 12:32

(також є ізікі з маркуванням f17w394, таке як на наявній механіці, але на що воно ставилося - шось не зрозумів)

На Адам бенз. 1,2-1,4

Корса-с\Комбо-с з дизелями 1,3


  • 0

#10
paa

paa

    Авторитет

    • Сообщений 12265
  • Возраст: 57
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев
  • Авто:opel zafira A 1.8 был,Suzuki SX4 1,6 2017
  •  
  • Регистрация: 06.05.2009

Опубликовано Сегодня, 12:43

і в цілому все класно до того моменту як стаю в затор, а якщо затор в горку то зовсім сумно.

Десять років їздив по Теліги в корках на механіці, в чому проблема не розумію?

Може простіше  купити авто на автоматі?


  • 0

Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.


#11
Dartlab

Dartlab

    Частый гость

    • Сообщений 24
  • Имя:Кирило Ємцов
  • Город:Київ
  • Авто:vectra c gts z18xer
  •  
  • Регистрация: 01.11.2022

Опубликовано 59 минут назад

Десять років їздив по Теліги в корках на механіці, в чому проблема не розумію?

Може простіше  купити авто на автоматі?

спеціально таких дописів був останній текстовий блок в першому повідомленні.

 

коментарів повно, по темі - жодного.

ну окрім "нічого працювати не буде" 

 

якщо про не сумісність блоків корси с меріви а з двигунами xer  серії я ще можу умовно погодитися, але чим принципово мають відрізнятися блоки 16xer від 18xer, окрім ПО, та чи можна їх зашити - не почув. у опеля купа взаємосумісних блоків в одному поколінні авто, що просто перепрограмовуються.

Ще здивувала думка що там механчна несумісність є. візуально - однакові коробки. в мене взагалі як машинка з євроб приїхала  - стояла f13c394, вочевидь там ремонтували чим було. і нічо, замінив на f 17, болт в болт. не дуже розумію яка там механічна несумісніть.

 

ну ок. просто буду моніторити розборочки на предмет изика

(взагалі то було б дуже цікаво поковирати питання того самого аф17 і як воно взаємодіє з кан шиною на астрі та чи можна за тою ж логікою всунути в вектру)

але тут явно зафукають

 

Юрію Серійовичу дякую, цікава думка. дійсно спробую десь умикнути ізік )


  • 0

#12
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1884
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 50 минут назад

  Щоб зрозуміти, чи потрібно городити огород, треба спочатку спробувати. Було вдосталь ізіків і квікшифтів, досить специфічні відчуття попервах)) То був випадок, що дівчина примудрилася загнати ізіка в аварійний режим ("F") в перші 1.5 години))


  • 0

ПТН ПНХ


#13
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50566
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 47 минут назад

Десять років їздив по Теліги в корках на механіці, в чому проблема не розумію?
Ты просто изик не пробовал никогдаag.gif

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#14
Юрий Сергеевич

Юрий Сергеевич

    Авторитет

    • Сообщений 1884
  • Возраст: 58
  • Имя:Юрій
  • Город:Черкаси
  •  
  • Регистрация: 08.02.2016

Опубликовано 37 минут назад

дійсно спробую десь умикнути ізік

Лайфхак: по Києву куча оголошень з продажу опелів на ізіках.... а тестдрайв при огляді ніхто не забороняє. А якщо продавець проти витрат бензину, то заправ 5л і він буде трохи більш зговірливий))


  • 0

ПТН ПНХ


#15
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 50566
  • Возраст: 54
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 29 минут назад

по Києву куча оголошень з продажу опелів на ізіках
Почти все "дерганые"ag.gif

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 





2 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 1 гостей, 1 скрытых