Вітаю шановна спільнота. так, все правильно, з'явилася думка вкорячити замість механіки ізік.
А оскільки так мало хто робив і зазвичай усі пишуть як зробити зворотню операцію - є питання.
Таке саме зробив нещодавно пан Жекос, але там астра і там простіше.
Тож. Дано: vectra c рестайл, 1.8 xer. механіка f17w394.
одразу скажу, що коробка жива, сцепа 30к тому ставилася нова, сама коробка вскривалася та мынялося все чому погано. проблем по механіці нема,
і в цілому все класно до того моменту як стаю в затор, а якщо затор в горку то зовсім сумно.
Питання заліза зрозумілі, міняється диск зчеплення та кошик, необхідна коробка з передаточним числом f17e419 і їх на розборках є, а от далі починається складно.
вони продаються або без блоків керування та їх треба шукати, або вони з meriva a (18xe) corsa c ітд. або від астри Н але вони 1.6. теоретично мають бути зафірівські від 1.8 xer але не попадалася.
(також є ізікі з маркуванням f17w394, таке як на наявній механіці, але на що воно ставилося - шось не зрозумів)
1. Питання перше. Наскільки сумісні блоки керування? 1.6 та 1.8, а також більш старі меріви а і корси с. Чи можна їх перепрошити сервісним ПО?
2. Чи суміні коси двигуна + ізік від астри Н z18xer з вектра с z18xer, якщо несумісні напряму, наскільки можливо перепінувати як правильно? бо по вектрі майже нічого нема.
І чи може у кого раптом лежить в довгому ящіку комплект ізіка на вектру с, або у шановної спільноти є прикормлені розборки в кого може бути.
І я знаю шо це таке, і так, звісно краще б не морочив голову і лишив механіку \ продав опіль купив пежо \ впишіть своє )))
але машинка мені подобається, та є час та натхнення. Якщо щто чим може допомогти в питанні - слухаю дуже уважно )