Можливо хтось знає де придбати або займається ремонтом паливних систем Delphi?
На сьогодні маю потребу - мультиклапана + розпилювачі до форсунок EJDR00301Z. Авто Форд Мондео-3 2,0 TDCI 2002 року.
Чи ходять китайські аналоги?
Опубликовано 04 Август 2025 - 09:50
знайшов фірму (не реклама) https://tps-ua.com/ua/
маю потребу - мультиклапана
замовив у людей (не в фірмі що дав ссилку вище) два оригінальні мультиклапана - один брак. Прийшлося ставити один старий, той що менше зливав в обратку.
Тепер можна нормально навалювати))
Наступний крок - заміна сальників в ПНВТ, гонить оливу ДВЗ в обратку..
Изменено: 27REGION, 04 Август 2025 - 11:40
Опубликовано 04 Август 2025 - 11:40
тест на злив в обратку. 1 та 3 (справа-наліво) форсунки - в ремонт.
в процесі ремонту
Тест після ремонту (зліва-направо). Як видно, перша форсунка зливає так само як і до ремонту.
Прийшлося поставити старий клапан з третьої форси щоб авто нормально працювало.
Чорний колір в шприцах - моторна олива яка потрапляє через сальник ПНВТ.
Изменено: 27REGION, 04 Август 2025 - 11:41
Опубликовано Сегодня, 08:25
Вдруг кому цікаво, то звітую по зробленим роботам.
Зробив "ремонт" ПНВТ по жлоб-варіанту:
- обойму та лопатки шиберного насосу перевернув вверх-ногами (щоб працювали стороною яка немає вироботки);
- вал насоса має канавки від кромок сальників (один сальник не дає моторній оливі попадати в пальне, інший - навпаки). Одну кромку майже заполірував, інша дуже глибока (притупив кромки канавки голкою) та полірнув вал 1000 шкуркою. Із цікавого, в насосі, між сальниками, зроблено отвір для відводу оливи або пального що просочиться між сальниками (буде тупо на землю витікати).
Проїхав біля 2 ткм - наблюдаю.
Потребує заміни:
- вал насосу, він же корпус роликів плунжерів;
- ролики плунжерів - 4 шт;
- насос підкачуючий всборі;
- ну і можна 2 сальника + 2 підшипника.
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых