Всіх вітаю!
Піврічна епопея по не зрозумілим всплескам системи охолодження двигуна. Систематичне утікання рідини (далі - ОР), репнутий на стику пластик-метал старий рідний радіатор двигуна,
потрісканий старий бачок системи ОР. Час не жаліє нічого.
Останній раз двигун капіталився у 2020 році, смачно так, від душі, бо приперло з каталіком.
Рік чи більше почали плавати в системі ОР шматочки резини від прокладок.
Так взагалі машина іздила чудово до останнього часу. Якби заливати воду замість G12 то і пес з ним.
Фотки надаю по блоку. https://photos.app.g...QUcRdxLwKd8Q4M8
Майстер каже 4 циліндр ймовірно був винуватцем. Самий гарячий, самий недозмащений.
Питання знавцям та майстрам.
Якщо після ЕГР перекрити примусово протік антифризу, чи буде це впливати принципово на перегрів двигуна?
Мале коло охолодження воно десь у середині циркулює завдяки помпі? І звідки відвалилася макаронина резинової прокладки, десь під помпою?
P.S. Обговорення якості дій попередніх майстрів та дійсних не розглядається автором цього поста апріорі.
Конструктив по питанню робочого стану двигуна вітається.