Власне стоїть ГБО, давно купив докатку, трохи повозив їі в багажнику (зафіра А), потім закинув в аеробокс і на певний час забув.
Зараз іноді трапляються парковки з обмеженням по висоті 2.10, а машина + бокс(Десна, 450л) - ближче до 2:20.
у і взагалі, без потреби бокс на собі возити - наче і неправильно.
Третім рядом користуємось єпізодично, але як мінімум одна сідуха завжди розкладена.
Очевидні варіанти, щоб стало "охайненько" - прикрутити вертикально на спинку розкладеного сидіння третього ряду("приклепати" пластину з гайкою, чи якимись ременями ), або теж саме на спинку другого ряду, але не хочеться зайвого колхозу .
Хто як вирішує питання розміщення/фіксації докатки в салоні-багажнику і як воно себе показало?
Реклама

Нештатне місце для докатки
#1
Опубликовано Сегодня, 16:52
#3
Опубликовано Сегодня, 17:36
Знаючи штатний розмір гуми на Зафірі А - 195/65/15 - виникає питанння нащо взагалі вона треба, та запаска? На море - типу да, але тоді і бокс треба. 100 - 200 км від міста - навіть не брав. За останні років 10 жодного разу ані собі ані дружині не міняв тому і не возили
#4
Опубликовано Сегодня, 17:49
Власне стоїть ГБО, давно купив докатку, трохи повозив їі в багажнику (зафіра А),
Так само було, ні разу не довелося скористатись
Всі в багажнику возять
+1
Може купити на Алі пластикових шурупів, або ремонтний набір, коштує копійки, вожу і те і те, набором раз скористався, набор відбив, ще й у плюсі залишився, дивлячись скільки зараз коштує латка, резина йшла на мусорку, тому латати не було сенсу
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#5
Опубликовано Сегодня, 18:20
Ну з нею спокійніше). Тут де зараз трохі гірська місцевість, совається по багажнику, дратує.
Так то теж за 10 років - не згадав жодного використання і на інших машинах, в тому числі і на 155/70/R13, якось щастило, але зараз, якщо не пощастить - то буде дорого)
Взагалі не уявляю як тут можна оперативно поремонтувати колеса, всюди де знаю, запис на пару тижнів наперед. Мабуть швидше буде б/в колеса купити
мене приваблює щось таке, але не впевнений що спинка витримає
ремкомплект і компресор(компресор вже є) мабуть простіше для самозаспокоєння
або побачив у китайців
Изменено: Schnauzer, Сегодня, 18:03
#7
Опубликовано 46 минут назад
Незабываемый стук во время поездки без пассажира на сиденьи обеспечен
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#8
Опубликовано 38 минут назад
Докатка на спинку сидіння - і все вер гуд
Якось підсилювали спинку? Пластина з привареною гайкою на заклепках до спинки?
Всё прикреплённом к спинке сиденья разбивает петлю крепления.
Незабываемый стук во время поездки без пассажира на сиденьи обеспечен
от цього і боюсь.
Сидіння третього ряду явно слабкі для додаткового навантаження, тримаються на 3х точках. На другий ряд надій більше.
В ланосі доречі нормально було з прикрученою до спинки докаткою, але там в седані задня спинка конструктивно жорсткіше тримається.
#9
Опубликовано 25 минут назад
Якось підсилювали спинку? Пластина з привареною гайкою на заклепках до спинки?.
Вже не пам'ятаю як воно там, але можна мабуть прикрутити до каркасу пластиною від краю до краю
але не впевнений що спинка витримає
Та наче спинка там жорстка, вона ж підлогою виступає в складному положенні
Изменено: paa, 25 минут назад
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#10
Опубликовано 19 минут назад
Всё прикреплённом к спинке сиденья разбивает петлю крепления.
Незабываемый стук во время поездки без пассажира на сиденьи обеспечен
то погана музика в авто)))
ну тоді не хай валяється в багажнику.
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
2 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых