Реклама

Помилка Р0400 та Р0400 (або)при справному клапані егр
#1
Опубликовано Сегодня, 17:44
#2
Опубликовано Сегодня, 17:54
тест на авто показує справну систему,
поставити завідомо робочий і зробити пробну поїздку
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#3
Опубликовано Сегодня, 20:39
В клапані ЕГР є два ланцюги електричних. Один на катушку-магніт, інший ланцюг це вимірювальний (резистор). З часом на намальованій дорожці резистора протирається покриття. В крайніх положеннях опір якийсь існує, на місті протиру вже обривається контакт і ЕБУ це бачить. Навіть на долі секунди. Це вже помилка. Аварійний режим.
Доречі, ЕГР працює не в ключовому режимі включив/виключив, а подається прямокутний сигнал (меандр) з певною періодичністю. Тому повзунок резистора датчика зависає десь по середині доріжки на певний час. ЕБУ це все бачить і контролює стан резистора. Так ЕБУ електричним сигналом контролює механічне положення клапана ЕГР.
Тому ставити на перевірку тільки робочий ЕГР. Крайні положення тестером "до хвоста".
Колись по приколу навіть робив обманку схеми.... Але 700 грн за майже новий б/в ЕГР "перемогли".
Для тих то вміє не тільки читати... https://forum.inject....php?f=1&t=5849
Изменено: baton45, 55 минут назад
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых