Реклама
Сайлентблок рычага Опель Омега Б - BMW Е32-34
Начал
Лукьянов Вадим
, 06 сен 2007 22:23
41 ответов в теме
#37
Опубликовано 11 Март 2011 - 23:46
Дуже цікава тема, сьогодні замовив лімфьордер від бемеве 10531.......... так порахував що це середній варіант по ціні і жосткості, мені його повинно вистачити на довго. Є декілька питань:
Чому всі кажуть що бмвешні більші в діаметрі, судячи по каталогу все з точністю до навпаки........ ну і значить там навіть і пресувати не потрібно просто так залізуть, а це як на мене не по феншую )))
Тільки що розмовляв з майстром........... він каже що через те що вони коротші можливо потрібно буде підкладати шайби, щоб затиснути центральну частину сайлента, це так? чи саме центральна частина одинакова що в омеговських що в бмвешних???
Якою стороною його пресувати? я так розумію є ризик його поставити не правильно.
Чому всі кажуть що бмвешні більші в діаметрі, судячи по каталогу все з точністю до навпаки........ ну і значить там навіть і пресувати не потрібно просто так залізуть, а це як на мене не по феншую )))
Тільки що розмовляв з майстром........... він каже що через те що вони коротші можливо потрібно буде підкладати шайби, щоб затиснути центральну частину сайлента, це так? чи саме центральна частина одинакова що в омеговських що в бмвешних???
Якою стороною його пресувати? я так розумію є ризик його поставити не правильно.
#38
Опубликовано 12 Март 2011 - 00:06
Opel Omega B, http://www.opel-club...entry1071317825
(О67)96О3171
(О93)2272О25
ТОЛЬКО эвакуатор!!!!!
#42
Опубликовано 12 Март 2011 - 16:15
Просвящайся http://www.opel-omeg...?showtopic=7670
Дуже дякую за ссилочку, правда я її бачив.............. але перший раз не уважно прочитав. Тепер все ясно. Дякую.
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых