Реклама
декідька питання по інсталяції бюджетної музикиAstra G
#37
Опубликовано 07 Апрель 2009 - 16:11
http://www.autozvuk....nfo.php?id=4575
http://www.autozvuk....nfo.php?id=4574
твітери одинакові - різні мідбаси... різняться потужністю і матеріалом - ціна на обоє 49доларів... в PI дифузор з поліпрополена... а в SP паперовий з компаундним демпфируючим покриття...
просто за джбл у львові заспівали 700грн а з автозвуку не відзвонили...
#40
Опубликовано 07 Апрель 2009 - 17:40
от і не можу оприділитись що брати... по характеристиках на папері павер акустик мають більш широкий діапазон... джбл - відоміша фірма... але при гірших характеристиках вийде більш ніж на 100грн дорожче...
і що брати?
#41
Опубликовано 07 Апрель 2009 - 19:24
я б тобі не радив купувати не те не інше а перед купівлею намагатись послухати обідиві аккустики і бажано в там де вони будуть стояти...
ідеально домовитись з продавцем що платишь за обидві і одну вертаєш , підготувати двері і послухати...і вирішити... трохи геморно може бути але сам зрозумієш що краще
098.689.31.35
#43
Опубликовано 07 Апрель 2009 - 21:11
На 90% звук системи залежить від установки, а не від бренду компонентів.
Може трохи утрірую, але суть така, що нємєряні динаміки за нємєряні гроші далеко не гарантують людський звук при ламерській інсталяції.
В Асконі в себе я був вистроїв на нонейм динаміках такий звук, що ніхто не вірив, що акустика коштувала 85 грн пара.
2 ноу-хау:
1. Купуються коаксіали, а не компоненти. При однакових х-ках останні завжди дорожчі мінімум в 2 рази, бо то тіпа "круто".
Чого тільки коштують фільтра під оргсклом - щоб виглядало на більше грошей.
Коаксіали розбираються, ВЧ тусує на місце пищалок, а отвори дифузорів басовиків заклеюються.
2. Оскільки тил не потрібен, то фронт кидаєм на баси, тил на ВЧ. Тому що геометрично ВЧ ближчі до вух, ніж НЧ, відповідно часто ріжуть вуха якоюсь частиною діапазону. Еквалайзером завалюєш - дістаєш яму, а на низах все одно підхрюкують.
Тому фейдером знімаєш підсилення каналу ВЧ на кілька позицій і вистроюєш потрібну АЧХ.
Изменено: Khimik, 07 Апрель 2009 - 21:28
#45
Опубликовано 16 Апрель 2009 - 05:12
обезшумлено філейну частину усіх карт... передні карти ще не на машині - а задні - сно дали відчутний результат... дверки закриваються зі значно приємнішим звуком... думаю до літа потрібно буде їх ще й віброізолювати...
сьогодні з Києва має виїхати віброізоляція на передні дверки... її вже буду ставити після свят - буду чекати до хорошого сонця і теплої погоди на дворі...
вже куплено усі кабелі - сьогодні планую їх усіх протягнути і підключити усілок...
вчора були вирізані попередні форми для подіумів і склеєні - на разі вони сохнуть -сьогодні ввечері буде остаточна підгонка під дверку/карту... висота вийшла 2см...
прийшлось докупити половину усіх защолок... я при розборці не зламав ні одної... просто їх у мене вже не було... виходить так що з двох дверей в наявності були защолки лише на 1ну дверку... чесно не знаю шо за майстри ставили попередню музику...
твітер буду ставити у штатне місце - направлено нацентр салону (саму колонку нажаль не зможу розвернути... важко самому рівно зрізати дерево на подіумі під кут) просто висверлю ту сіточку яка вже є... твітер посаджу на таку біду - хз як називається - ну типу пістолет плавить плстмасовий прут...
отже цей час пішов більше на підготовку... за 2 дні хочу щоб майже все вже було на місцях...
і виникло ще 2 питання:
1) подіум кріпити прямо до металу дверки? тобто вийде дерево/метал чи між ними варто дати слой віброізоляції - дерево/вібра/метал?
2) якщо відкрити дверку - в зовнішньому нижньому куті знаходиться кусок випрофільованого пінопласту під скло яке опускається разом зі всім механізмом... я схиляюсь до того щоб його не рухати... чи правильно я думаю? просто він займає простір між обома більшими площинами двері... відповідно там вібра не наклеїться...
пс і ще одне питання: кабелі на колонки піл палстмасові пороги з обох сторін, тюлпани на усілок під пасажирській пластиковий поріг, а от масу на усілок кудою вести? я схлюсь до того що провеси салоном по центру... щоб не дава ніяких наводок... робити так?
Изменено: b88, 16 Апрель 2009 - 05:16
#46
Опубликовано 16 Апрель 2009 - 20:31
1) подіум кріпити прямо до металу дверки? тобто вийде дерево/метал чи між ними варто дати слой віброізоляції - дерево/вібра/метал?
2) якщо відкрити дверку - в зовнішньому нижньому куті знаходиться кусок випрофільованого пінопласту під скло яке опускається разом зі всім механізмом... я схиляюсь до того щоб його не рухати... чи правильно я думаю? просто він займає простір між обома більшими площинами двері... відповідно там вібра не наклеїться...
#47
Опубликовано 16 Апрель 2009 - 22:16
ну все сьогодні кинув в багажник усі кабелі на усілок + дроти до правої колонки.... до лівої не кинув бо гацький болт на сідушці не піддався... завтра їду до хлопців з номарльним інструментом подіуми теж готові але ще не встановлені бо не вияснено питання:
1. Я б дав.
2. Не володію питанням.
#49
Опубликовано 17 Апрель 2009 - 22:05
Дай пять! Себе поставил компонентки Иволга и нарадоваться немогу, при малом бюджете самое оно для звука. Конечно они разные бывают. Дешёвые модели гауно, а дорогие оч хорошо звучат. Вот только фишка этой марки в том что понятие "доригие модели" по цене равносильно "поганым моделям" от именитых брендов. Вобщем как бедный студент с гордостью заявляю что эта акустика стоит внимания. А у дружбана ихний саб, каторый он даже и не задумывается менять, а цена саба вообще смешная была.....50 уе, а играет на все 150.Для сведения некоторых, Иволга - лицензионный Майкром и для бюджета играют за свои деньги очень не плохо
А вот как раз поверакустик- паршивое имя. Стояли, сейчас валяется косплект компоненток практически новый, не понравился. Нету чёткой атаки, глубины у низов и середина оч слабо слышна
Изменено: Woolfer, 17 Апрель 2009 - 22:07
Какая разница между сбитой собакой и сбитым ментом?
- Перед собакой есть тормозной путь, а перед ментом его нет)))))
#50
Опубликовано 20 Апрель 2009 - 09:09
звичайно що воно ще все поки що дрибіжить від басів, подіуми і нові колонки буду ставити після свят...
з віброізоляцією завис на невизначений строк - того поки буду без (ситуація описана в темі про автозвук)
тепер щодо сумного - я в колонках чую як машина газує... тобто даю газ появляється ледь помітний свист з колонок (звук на магнітолі може бути і на 0) що це може бути?
дроти на колонки пустив по обох порогах, тюльпани на усілок по правому (пасажирському) порозі, живлення пустив через тунель кпп під обшивку і під заднє сидіння...
#53
Опубликовано 21 Апрель 2009 - 21:13
Изменено: Woolfer, 21 Апрель 2009 - 21:13
Какая разница между сбитой собакой и сбитым ментом?
- Перед собакой есть тормозной путь, а перед ментом его нет)))))
#57
Опубликовано 23 Апрель 2009 - 20:56
вообще в усилителе свой БП, обычно 2-полярный.. по идее :) нежелательно коротить минус аккума с минусом БП усилителя.. конечно, разработчики усилителя это должны учесть, но.. мало ли)) попробуй..це може давати шум?
Изменено: q_w_e_r_t_y, 23 Апрель 2009 - 21:01
Белый и пушистый))
#58
Опубликовано 23 Апрель 2009 - 21:39
в мене мінус не йде від акумулятора, а від кузова неподалік від усілка...вообще в усилителе свой БП, обычно 2-полярный.. по идее :) нежелательно коротить минус аккума с минусом БП усилителя.. конечно, разработчики усилителя это должны учесть, но.. мало ли)) попробуй..
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых