Власне стоїть ГБО, давно купив докатку, трохи повозив їі в багажнику (зафіра А), потім закинув в аеробокс і на певний час забув.
Зараз іноді трапляються парковки з обмеженням по висоті 2.10, а машина + бокс(Десна, 450л) - ближче до 2:20.
у і взагалі, без потреби бокс на собі возити - наче і неправильно.
Третім рядом користуємось єпізодично, але як мінімум одна сідуха завжди розкладена.
Очевидні варіанти, щоб стало "охайненько" - прикрутити вертикально на спинку розкладеного сидіння третього ряду("приклепати" пластину з гайкою, чи якимись ременями ), або теж саме на спинку другого ряду, але не хочеться зайвого колхозу .
Хто як вирішує питання розміщення/фіксації докатки в салоні-багажнику і як воно себе показало?
Реклама

Нештатне місце для докатки
#1
Опубликовано 27 Июль 2025 - 16:52
#3
Опубликовано 27 Июль 2025 - 17:36
Знаючи штатний розмір гуми на Зафірі А - 195/65/15 - виникає питанння нащо взагалі вона треба, та запаска? На море - типу да, але тоді і бокс треба. 100 - 200 км від міста - навіть не брав. За останні років 10 жодного разу ані собі ані дружині не міняв тому і не возили
#4
Опубликовано 27 Июль 2025 - 17:49
Власне стоїть ГБО, давно купив докатку, трохи повозив їі в багажнику (зафіра А),
Так само було, ні разу не довелося скористатись
Всі в багажнику возять
+1
Може купити на Алі пластикових шурупів, або ремонтний набір, коштує копійки, вожу і те і те, набором раз скористався, набор відбив, ще й у плюсі залишився, дивлячись скільки зараз коштує латка, резина йшла на мусорку, тому латати не було сенсу
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#5
Опубликовано 27 Июль 2025 - 18:20
Ну з нею спокійніше). Тут де зараз трохі гірська місцевість, совається по багажнику, дратує.
Так то теж за 10 років - не згадав жодного використання і на інших машинах, в тому числі і на 155/70/R13, якось щастило, але зараз, якщо не пощастить - то буде дорого)
Взагалі не уявляю як тут можна оперативно поремонтувати колеса, всюди де знаю, запис на пару тижнів наперед. Мабуть швидше буде б/в колеса купити
мене приваблює щось таке, але не впевнений що спинка витримає
ремкомплект і компресор(компресор вже є) мабуть простіше для самозаспокоєння
або побачив у китайців
Изменено: Schnauzer, 27 Июль 2025 - 18:03
#7
Опубликовано 27 Июль 2025 - 19:30
Незабываемый стук во время поездки без пассажира на сиденьи обеспечен
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#8
Опубликовано 27 Июль 2025 - 19:38
Докатка на спинку сидіння - і все вер гуд
Якось підсилювали спинку? Пластина з привареною гайкою на заклепках до спинки?
Всё прикреплённом к спинке сиденья разбивает петлю крепления.
Незабываемый стук во время поездки без пассажира на сиденьи обеспечен
от цього і боюсь.
Сидіння третього ряду явно слабкі для додаткового навантаження, тримаються на 3х точках. На другий ряд надій більше.
В ланосі доречі нормально було з прикрученою до спинки докаткою, але там в седані задня спинка конструктивно жорсткіше тримається.
#9
Опубликовано 27 Июль 2025 - 19:51
Якось підсилювали спинку? Пластина з привареною гайкою на заклепках до спинки?.
Вже не пам'ятаю як воно там, але можна мабуть прикрутити до каркасу пластиною від краю до краю
але не впевнений що спинка витримає
Та наче спинка там жорстка, вона ж підлогою виступає в складному положенні
Изменено: paa, 27 Июль 2025 - 19:51
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#10
Опубликовано 27 Июль 2025 - 19:56
Всё прикреплённом к спинке сиденья разбивает петлю крепления.
Незабываемый стук во время поездки без пассажира на сиденьи обеспечен
то погана музика в авто)))
ну тоді не хай валяється в багажнику.
Друзей очерчивая круг, не раскрывайте всем объятия. Порой размах широкий рук...... весьма удобен для распятия!
Учите латынь, в аду с вами никто по-английски разговаривать не будет.
#11
Опубликовано 27 Июль 2025 - 20:40
Плюс Зафіри - третій ряд розрахований що може бути підняте тільки одне крісло і відповідно спинка також, тому думаю запаску витримає. Мінус - докатка як на мене це взагалі не запаска а повнорозмірне велике, досить важке і перекриє відкиття другого крісла яке, як я розумію, часом використовується.
#12
Опубликовано 27 Июль 2025 - 21:18
Плюс Зафіри - третій ряд розрахований що може бути підняте тільки одне крісло і відповідно спинка також, тому думаю запаску витримає. Мінус - докатка як на мене це взагалі не запаска а повнорозмірне велике, досить важке і перекриє відкиття другого крісла яке, як я розумію, часом використовується.
Ох, раз таке діло сходив подивився. Вживу таки да, спинка третього ряду виглядає міцно, вище я писав що вона тримається на 3х точках, немов би це мало , у другого ряду інший принцип, механізм регулювання нахилу всередині спинки і виглядає що як раз його вірогідніше пошкодити додатковим навантаженням.
Передостанній план, притягнути нейлоновим ременем до спинки одного сидіння третього ряду, в верхній частині за штирі підголовника, внизу в місцях кріплення сидіння, підбрати кусок пенопропилена чи чогось такого щоб упиралось в ляду і не бовталось, потім зробити чохол , як раз туди можна буде засунути дрібне барахло. На перший погляд це не буде заважати розкладати друге сидіння, побачу.
Якщо зовсім не сподобається куплю ремкомплект, а докатку поверну до вже знятого боксу..
Изменено: Schnauzer, 27 Июль 2025 - 21:19
#13
Опубликовано 27 Июль 2025 - 22:00
Передостанній план, притягнути нейлоновим ременем до спинки одного сидіння третього ряду, в верхній частині за штирі підголовника, внизу в місцях кріплення сидіння, підбрати кусок пенопропилена чи чогось такого щоб упиралось в ляду і не бовталось, потім зробити чохол
, як раз туди можна буде засунути дрібне барахло. На перший погляд це не буде заважати розкладати друге сидіння, побачу.
Якщо зовсім не сподобається куплю ремкомплект, а докатку поверну до вже знятого боксу..
Головне не розкладати друге сидіння, а можливсть швидко скласти обидва, наприклад планки прикручені до спинки, можуть заважати
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#17
Опубликовано 30 Июль 2025 - 08:46
Может монтировать так что бы запаска типа стояла за спинкой сиденья и в таком положении была прикручена к соответственно спинке? Имхо минимальная на нее нагрузка будет....
Сидіння третього ряду явно слабкі для додаткового навантаження, тримаються на 3х точках.
#25
Опубликовано 30 Июль 2025 - 21:27
Ну там де запаска могла б лежати в багажнику - знаходиться складене сидіння третього ряду
Ще плекаю думки як все таки поставити за спинку і при цьому нічого не курочити.
Треба сходити в будівельний магаз прикупити деяку фурнитуру).
І набір для ремонту безкамерок вже на борті
#27
Опубликовано 31 Июль 2025 - 10:04
гм, чув колись що у зафір з заводським метаном маленький бензобак, але не знаю де у них бак для газу, в будь-якому випадку того не буду робити, мені не на стільки скучно).
так то можна ще один балон на дах
Знов таки немає часу, основне рішення - ремкомплект + запаска в боксі коли планується дальняк, але трохи погрався перед роботою
чохол від старої дитячої палатки
а ось якщо його зробити квадратним, упори покласти у нього, і кишеню під дрібниці на змійці.. Виглядає відносно стабільно, особливо на парковці.
Изменено: Schnauzer, 31 Июль 2025 - 10:19
#28
Опубликовано 31 Июль 2025 - 14:54
а ось якщо його зробити квадратним, упори покласти у нього, і кишеню під дрібниці на змійці.. Виглядає відносно стабільно, особливо на парковці.
Та нафіг той квадратний чохол, цей виглядає дуже непогано, лишилось перевірити як він веде себе у дорозі
ПС камера жах
Пешеход! Умирая на пешеходном переходе ПОМНИ: Ты был прав.
#29
Опубликовано 31 Июль 2025 - 15:15
ПС камера жах
В основному не так погано, але є певний кут, якщо під котрим щось світить, то буває виходить таке. Це може бути вуличний ліхтар, або сонце як на цьому фото.
В квадратному чохлі, зробленому під розмір, упори були б всередині і нікуди не розлазились і ще були б міцні ручки для переноски) Ну це в теорії.
Изменено: Schnauzer, 31 Июль 2025 - 15:16
1 пользователей читают эту тему
0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых