Реклама
напряжение в бортовой сетиАстра Н
#1
Posted 31 July 2020 - 21:07
и вот на прошлой неделе утром вместо стартера, щелчки-)
купил новый аккум, перед заменой на старомзавелась три раза под ряд-) а утром в тот же день не хотела) почему так так ине понял) как она стоя на жаре уелый день зарядилась-)
но все равно заменил на новый, так как родной прослужил 7 лет
еле открутил клемму закисшую
но вопрос в другом, пару лет назад заметил что грелась минусовая клемма, тогда меряли напряжение в сети и добавили допонительную массу на двигатель
клемма греться перестала и вроде напряжение по замерам нормальное было
а сейчас на новом аккуме на бк в сервисном режиме пару раз смотрел раз утром ехал показывало 13,6-13,7В, второй раз днем в жару 13.2-13.4В
какой нормальное напряжение на бк в Astre H 16XER?
по памяти раньше бк всегда показывал 13,4В
#2
Posted 31 July 2020 - 22:14
Не менее 13,5В со всеми потребителями.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#4
Posted 02 August 2020 - 08:34
NICKK,
Тестером 13.8-14.4В з всіма увімкненими споживачами...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#5
Posted 02 August 2020 - 08:57
это по бк или если тестером мерять?Без разницы.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#6
Posted 02 August 2020 - 09:33
второй раз днем в жару 13.2-13.4В
При підвищеній температурі заряд може падати,але не до таких значень.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#7
Posted 02 August 2020 - 11:17
#8
Posted 02 August 2020 - 12:02
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#9
Posted 02 August 2020 - 12:28
В жару это с включенным кондиционером?
В жару-це коли піднімається температура в моторному відсіку...
при120*С коливання можуть складать від 13.4В до 14.6В.
Вообще похоже на сдыхающий генератор.
Схоже...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#10
Posted 02 August 2020 - 14:23
У меня был бош 100А с завода и все было нормально, пока я не включал кондиционер. При включенном кондиционере работает постоянно вентилятор на радиаторе и такую нагрузку мой старый бош уже не тянул. Акб разряжался. Поставил с разборки 120А за 700грн и как рукой сняло)
#11
Posted 02 August 2020 - 14:43
Сьогодні глянув, 13.9-14.0 при пуску двигуна. Якщо увімкнути кондиціонер 13.2. Все було ок. Акумулятор мутлу світить зеленим оком. Контакт на клємах акумулятора добрий, не гріються. І що робити, тицяти мультіметром у генератор?При підвищеній температурі заряд може падати,але не до таких значень.
Screenshot_20200802_154038.jpg 174.7К 28 downloads
Ось таке знайшов в інструкції.
#12
Posted 02 August 2020 - 14:54
Акумулятор мутлу світить зеленим оком.Ни о чём. Индикатор на одной банке стоит. Остальные 5 живут скрытой жизнью.
Якщо увімкнути кондиціонер 13.2.Если не выравнивается в течении 15-30 секунд, то скорей всего гена уже ойц.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#13
Posted 02 August 2020 - 15:53
У меня был бош 100А с завода и все было нормально, пока я не включал кондиционер. При включенном кондиционере работает постоянно вентилятор на радиаторе и такую нагрузку мой старый бош уже не тянул. Акб разряжался. Поставил с разборки 120А за 700грн и как рукой сняло)
Це швидше питання до реле регулятора...
ALEXAШКА,
вказівки інструкції виконав?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#14
Posted 02 August 2020 - 17:29
Так, зелень, то таке... Спробую, підзарядити акумулятор.Ни о чём. Индикатор на одной банке стоит. Остальные 5 живут скрытой жизнью. Если не выравнивается в течении 15-30 секунд, то скорей всего гена уже ойц.
Сумно.
Виконав.Це швидше питання до реле регулятора...
ALEXAШКА,
вказівки інструкції виконав?
Edited by ALEXAШКА, 02 August 2020 - 17:29.
#15
Posted 02 August 2020 - 19:09
Виконав.
тоді...,підзарядка АКБ буде як мертвому припарка...
У тебе все повинно бути навпаки-АКБ,якби був дохлим підсилено починав би брати заряд...
Питання до гени...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#16
Posted 02 August 2020 - 19:52
#17
Posted 02 August 2020 - 20:37
Акб по разному сдыхают. Может и не брать заряд
У нас заряд різко зменшується при увімкненні споживачів,а це вказує на вялу роботу гени,а не АКБ.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#18
Posted 02 August 2020 - 20:55
Спробую, підзарядити акумулятор.Подкинь живой. Начни с малого.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#19
Posted 02 August 2020 - 22:43
То все із-за поганого контакту на запобіжнику 5А на якому висить бортовик.
Дякую та вибачаюсь.
Вже дивився ціни на генератори, та плакав.
#20
Posted 02 August 2020 - 22:56
Відбувся трошки перелякомВот и чудно.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#21
Posted 03 August 2020 - 06:38
ALEXAШКА,
От бачиш і АКБ не прийшлось підкидати)
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#22
Posted 03 August 2020 - 08:55
Померь пожалуйста при работающем уондиционереВсе. Відбувся трошки переляком. Взяв нормальний мультиметр, на акумуляторі 12.7, завів 14.3
То все із-за поганого контакту на запобіжнику 5А на якому висить бортовик.
Дякую та вибачаюсь.
Вже дивився ціни на генератори, та плакав.
#23
Posted 04 August 2020 - 17:10
Треба ще подивитись плюсову клему, якась гаряченька, мінусова холодна.
Edited by ALEXAШКА, 04 August 2020 - 17:26.
#24
Posted 04 August 2020 - 17:41
Edited by ALEXAШКА, 04 August 2020 - 17:44.
#25
Posted 04 August 2020 - 17:57
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#26
Posted 04 August 2020 - 18:29
Так. Клему міняв, просто відрізав і поставив нову. Також і на минус. Значить щось не так зробив...Внутри клеммы провода контакт теряют
#27
Posted 04 August 2020 - 20:42
Треба ще подивитись плюсову клему, якась гаряченька,
ЇЇ не дивитись потрібно,а обжати або замінити на нову...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#28
Posted 04 August 2020 - 20:53
ЇЇ не дивитись потрібно,а обжати або замінити на нову...
Згоден. Я розумію, що гріється значить поганий контакт, але поки не знаю що зробив не так. Клема зовні дуже пристойно виглядає. На пучок проводків надів мідну гільзу, встромив її в отвір у клемі, та затиснув гвинтом. Було це рік тому. Перевіряв, все було ок. Буду знімати її та дивитись.
Edited by ALEXAШКА, 04 August 2020 - 20:53.
#29
Posted 05 August 2020 - 07:06
Було це рік тому. Перевіряв, все було ок. Буду знімати її та дивитись.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#30
Posted 05 August 2020 - 07:14
На пучок проводків надів мідну гільзу, встромив її в отвір у клемі, та затиснув гвинтом.Обжимать надо.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#31
Posted 05 August 2020 - 10:00
#32
Posted 05 August 2020 - 10:05
Я за штатные.))Моя схожа на цю.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#33
Posted 05 August 2020 - 15:17
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#34
Posted 05 August 2020 - 21:22
Не точно така, але зажими схожі, а зверху закрита, не можу найти. Тяжкенька. А яку ставити тоді? Ця що на фото десь гривень 400 коштує...Хліпка вона якась...
Штатна грілась так що руку опік випадково доторкнувшись.Я за штатные.))
Зараз гаряченька але руку тримати можна не відриваючи.
Я ось, що думаю. Під капотом все також гаряченьке, то чому тій клемі холодною бути...
Edited by ALEXAШКА, 05 August 2020 - 21:24.
#35
Posted 05 August 2020 - 22:10
не должна клемма греться.
если на ощуп чувствуется значит таки обжим плохой
На фото выше мне клемма не понравилась
У меня такие ничего не греется
3 user(s) are reading this topic
0 пользователей, 3 гостей, 0 скрытых