Перейти к содержимому


Реклама









Фото

напряжение в бортовой сетиАстра Н


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
61 ответов в теме

#36
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 06 Август 2020 - 00:25

не должна клемма греться.

если на ощуп чувствуется значит таки обжим плохой

На фото выше мне клемма не понравилась


190244561_w640_h640_klemmy-akb-latunnye.


У меня такие ничего не греется

Дякую. Мабуть буду міняти.
  • 0

#37
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3516
  • Возраст: 40
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 06 Август 2020 - 06:42

Згоден. Я розумію, що гріється значить поганий контакт, але поки не знаю що зробив не так. Клема зовні дуже пристойно виглядає. На пучок проводків надів мідну гільзу, встромив її в отвір у клемі, та затиснув гвинтом. Було це рік тому. Перевіряв, все було ок. Буду знімати її та дивитись.


Попробуй без гильзы провода в клеме зажать
  • 0

#38
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 06 Август 2020 - 07:01

У меня такие ничего не греется

Теж такі використовую.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#39
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 06 Август 2020 - 10:17

Попробуй без гильзы провода в клеме зажать

Без гільзи, гвинт не повністю всю площу притискає, вичавлює по краях з під себе дріт. Але спробую, дякую.

Ось такі знайшов:
Прикрепленный файл  Screenshot_20200806_111821.jpg   124,31К   18 раз скачано

Изменено: ALEXAШКА, 06 Август 2020 - 10:20

  • 0

#40
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24841
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 06 Август 2020 - 11:36

ищи как на моем фото выше-отверстия не бери под провод.Прижимная пластина чтобы практически ровная была ну и резьба смотри чтоб была с винтом крепкая чтобы зажать хорошо


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#41
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 06 Август 2020 - 12:16

ищи как на моем фото выше-отверстия не бери под провод.Прижимная пластина чтобы практически ровная была ну и резьба смотри чтоб была с винтом крепкая чтобы зажать хорошо

Ок.
  • 0

#42
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 06 Август 2020 - 20:15

Сьогодні в тіні 33°, в салоні 43°.))) Покатався 30 хвилин, поліз під капот... Все розпечене до останнього гвинтика, що і руку не потримаєш. Через який час перевіряти?
  • 0

#43
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24841
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 06 Август 2020 - 20:21

заведи с утра и повключай по максимуму все потребители

 

минут 10 работы на хх и трогай клеммы


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#44
Andre_71

Andre_71

    Хороводоводовед

    • Сообщений 15089
  • Имя:Андрей
  •  
  • Регистрация: 14.01.2007

Опубликовано 06 Август 2020 - 20:25

Перевіряй через п"ять-десять хвилин після  запуска мотору.. Якщо поганий контакт, то клема вже нагріється добре, а від двигуна ще підкапотка не втигне прогрітись.



Лёха швидкий який... :sm13_:


  • 0

#45
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 07 Август 2020 - 11:57

Добре.
  • 0

#46
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 07 Август 2020 - 21:24

В жару это с включенным кондиционером? Вообще похоже на сдыхающий генератор. Какой пробег?


ну всегда столько бк показывал-)

215000 км

никогда на бк не видел больше 13,7 В
машину брал в салоне

три года назад перед очередной поездкой в Европу заметил чтотгреется минусовая клемма, проверяли мультиметром сказвли нормально, сделали дополнительную массу не греется

надо еще проверить
  • 0

#47
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 08 Август 2020 - 01:19

ну всегда столько бк показывал-)

215000 км

никогда на бк не видел больше 13,7 В
машину брал в салоне

три года назад перед очередной поездкой в Европу заметил чтотгреется минусовая клемма, проверяли мультиметром сказвли нормально, сделали дополнительную массу не греется

надо еще проверить

Помітив, що сильно гріється десь на 20 тис.км. Читав, що пресують частково з ізоляцією і з самого початку поганий контакт. Але як сказав знайомий- Значить так розрахували, що того контакту буде достатньо.
Заслонку рециркулції повітря салону мабуть ці ж специ рахували.

Изменено: ALEXAШКА, 08 Август 2020 - 01:21

  • 0

#48
PEMAL

PEMAL

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 64
  • Имя:Пётр
  • Город:Одесса
  • Авто:была OAG Z14ХЕР 2006
    сейчас RAV-4(3) 2.0 AT 2007
  •  
  • Регистрация: 15.12.2010

Опубликовано 23 Август 2020 - 20:05

Без гільзи, гвинт не повністю всю площу притискає, вичавлює по краях з під себе дріт. Але спробую, дякую.

Ось такі знайшов:
attachicon.gifScreenshot_20200806_111821.jpg

Гильзы вещь хорошая, но их нужно обжимать на проводе, иначе деньги не ветер. И клеммы самого аккумулятора я бы тоже нулёвочкой зачистил. Может там плохой контакт. Да и тестером падение можно попробовать измерить чтоб определить где именно плохой контакт. 


  • 0

#49
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24841
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 24 Август 2020 - 08:18

Добре.

 

ну что как делы?


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#50
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 24 Август 2020 - 10:53

Заслонку рециркулції повітря салону мабуть ці ж специ рахували.

 

Це про Астру Г? :sm13_:


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#51
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 26 Август 2020 - 10:30

ну что как делы?

Придбав клеми. Старі після старту 5 хв. холодні... На холодну 14.2, на прогрітому з кондиціонером 13.6 без нього 14.0 Але всё одно заміню.

Це про Астру Г? :sm13_:

Так.

Гильзы вещь хорошая, но их нужно обжимать на проводе, иначе деньги не ветер. И клеммы самого аккумулятора я бы тоже нулёвочкой зачистил. Может там плохой контакт. Да и тестером падение можно попробовать измерить чтоб определить где именно плохой контакт.

Звісно треба. Але є тонкостінні , щоб дрід не розповзався по всій клемі, не вилазив з під гвинта у боки.
Дріт, який від клеми до запобіжників вже затискав у гільзу з вухом під болт крімпером.
  • 0

#52
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 01 Сентябрь 2020 - 19:06

Одже. Замінив поки що тільки + клему.
Завтра поїду подивлюсь що до чого.
Прикрепленный файл  IMG_20200901_193825.jpg   176,34К   24 раз скачано

Було так:

Прикрепленный файл  IMG_20200901_203310.jpg   161,92К   22 раз скачано

Изменено: ALEXAШКА, 01 Сентябрь 2020 - 19:33

  • 0

#53
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24841
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 01 Сентябрь 2020 - 20:46

Ну норм только хорошо зажать провод и агинь


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#54
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 01 Сентябрь 2020 - 21:43

Ну норм только хорошо зажать провод и агинь

Все добре зробив. Навіть розібрав коробку з великими запобіжниками, та затиснув трошки сильніше дріт, що приходить в неї з акумулятора.
Завтра мабуть, ще заміню мінусову і можна випробувати.

Изменено: ALEXAШКА, 01 Сентябрь 2020 - 21:46

  • 0

#55
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 02 Сентябрь 2020 - 21:13

Замінив мінусову клему.
Після п'яти хвилин з запуску двигуна клеми холодні, напруга 14.2 В. На прогрітому двигуні та кондиціонері і ввімкнених всіх споживачах 13.3 В. Після суток простоя на аккумі 12.5 В.
Мабуть даремно міняв клеми. Поки що залишу це все діло в спокої.

Прикрепленный файл  IMG_20200902_221623.jpg   94,04К   12 раз скачано

Изменено: ALEXAШКА, 02 Сентябрь 2020 - 21:20

  • 0

#56
LEXA SHUMI

LEXA SHUMI

    Авторитет

    • Сообщений 24841
  • Возраст: 41
  • Имя:LEXA
  • Город:Киев
  • Авто:ООБ'97CD х20хеv sedan мкпп
  •  
  • Регистрация: 18.10.2010

Опубликовано 02 Сентябрь 2020 - 21:22

Після п'яти хвилин з запуску двигуна клеми холодні,

 

 

уже не зря


  • 0
316fcbf74f6b.jpg

#57
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 04 Сентябрь 2020 - 01:07

уже не зря


Щось став переляканий якісь... Поміряв до купи ще й споживання сигналізації, 0.06 А, через 5 хвилин 0.03 А. Нібито так і повинно бути.
  • 0

#58
PEMAL

PEMAL

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 64
  • Имя:Пётр
  • Город:Одесса
  • Авто:была OAG Z14ХЕР 2006
    сейчас RAV-4(3) 2.0 AT 2007
  •  
  • Регистрация: 15.12.2010

Опубликовано 04 Сентябрь 2020 - 06:54

Не мешай машине работать
  • 0

#59
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 05 Сентябрь 2020 - 17:37


Не мешай машине работать

))). То твінпорт не вимикати, заглушку на егр не ставити?
  • 0

#60
PEMAL

PEMAL

    Авторитет

    • Сообщений 1999
  • Возраст: 64
  • Имя:Пётр
  • Город:Одесса
  • Авто:была OAG Z14ХЕР 2006
    сейчас RAV-4(3) 2.0 AT 2007
  •  
  • Регистрация: 15.12.2010

Опубликовано 05 Сентябрь 2020 - 18:00

Ненадо, это всё для экономии топлива.

Изменено: PEMAL, 05 Сентябрь 2020 - 18:02

  • 0

#61
andreybelov

andreybelov

    Авторитет

    • Сообщений 3516
  • Возраст: 40
  • Имя:Андрей
  • Город:Николаев
  • Авто:OAH
  •  
  • Регистрация: 25.07.2015

Опубликовано 05 Сентябрь 2020 - 19:58

Ненадо, это всё для экономии топлива.


Пока работает)
  • 0

#62
ALEXAШКА

ALEXAШКА

    Авторитет

    • Сообщений 1359
  • Возраст: 44
  • Имя:Олександр
  • Город:Одеса
  • Авто:OAG Z16XEP
  •  
  • Регистрация: 26.03.2009

Опубликовано 28 Сентябрь 2020 - 21:04


Ненадо, это всё для экономии топлива.

Доречі, заглушка на мій егр не ставиться. Бо починається детонація.
  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых