Реклама
які бренди кращі
#2
Опубліковано 22 листопад 2022 - 10:48
тільки оригінал ? те саме питання по передніх важелях дякую
Передні важелі...-довгожитель тільки оригінал...
Краще купити норм б/к ніж новий замінник.
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#3
Опубліковано 22 листопад 2022 - 13:10
трв, лемфедер? такищоб хоча б 80-100 тис км пройшли
чи тільки оригінал ?
те саме питання по передніх важелях
дякую
Лемфёрдер.
Можно в принципе и CTR. 80 тыс они пробегают если не прыгать на машине с трамплина.
Хотя, по хорошему, лучше оригинала может быть только оригинал.
Передние рычаги, ты рычаги подвески имеешь ввиду?
А какова причина менять весь рычаг в сборе? Есть же в оригинале отдельно шаровые и отдельно сайленты
#4
Опубліковано 22 листопад 2022 - 13:48
тяги та наконечники на Астру Н
які обрати?
трв, лемфедер? такищоб хоча б 80-100 тис км пройшли
чи тільки оригінал ?
те саме питання по передніх важелях
дякую
atp-shop.com.ua/
подивись тут. може шось знайдеш. Я брав на пару авто стойки стаба - один комплект відкатав 50тищ, міняв недавно аморти- взявся за стійку стаба- шо нова, тугенька. Тіко резинове кільце на пильнику лопнуло. Взяв мінімальну стяжку міліметрову- все ок.
Реклама!!!
#5
Опубліковано 22 листопад 2022 - 14:33
Если на машине оригинал, то проще его отреставрировать. Если знать где, то будет лучше нового.
Б/у тяги и наконечники, как б/у тормоза. Лотерея та ещё.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#6
Опубліковано 22 листопад 2022 - 20:56
ну які б-в? в мене вони і так б-в 240 000 км пройшли заводські тяги і наконечники
на рахунок важелів підвіски передньої проойшли приблизно 220 000 км, перепресував сайленти на лемфердер, вже гуляють-))
але якусь не дуже логіч но брати важелі оригінальні за 5000 грн штука на такому пробігу
ставити нові шарові на ориггінальний ричаг, це незаводські заклепки це ну силльно так собі
як варіант поставити знов сайленти лемфредер і поїздити поки не стукають шарові,а тоді міняти на важільв зборі
та і питання ще у тому що оригінал тільки під замовлення
реставрація то для гурманів, їхати ..шукати і тп-) та і треба ж певно чекати чи роблять пвд сас візиту на СТО і довго чекати не треба?
був досвід реставрації амортизаторів на Акценті-)))
трв тяги суттєво дешевші за лемфердер
якби був оригінал в наявності то по ятгам і наконечникам можна розглядати і оригінал-) аот по важелям якось вже не дуже -)))
Виправлено: NICKK, 22 листопад 2022 - 20:59
#8
Опубліковано 22 листопад 2022 - 21:40
але якусь не дуже логіч но брати важелі оригінальні за 5000 грн штука на такому пробігу
Якщо сам важіль не деформований / пошкоджений, то взагалі не логічно викидати 10000 грн за важілі на будь якому пробігу
ставити нові шарові на ориггінальний ричаг, це незаводські заклепки це ну силльно так собі
Саме так їх і ремонтують. навіть на "самих фрмових серед усіх фірмових" СТО на батьківщині Опеля :-))
Орігінальні шарові опори # 90512982 постачаються окремо від важеля, з 3-ма болтами в комплекті і классіфікуються як "ремонтна заміна"
Саме так їх по тех. документаціі і передбачено міняти. Висверлювати клепки з важіля, та ставити на болти.
Ну а сайленти. Передній 90498738 навіть на Екзисті де ціни традіціонно вище, продається за 550грн.
Тобто ціна сопоставима з неорігінальними замінниками.
До речі, Лємфьордера серед замінників передньому сайленту важіля наче як нема.
Задній сайлент 24439582 в орігіналі коштує десь 1300 грн.
Лємфьордеровський замінник по різному, від 600 до 800
Так що, навіть якщо ти купиш 2 орігінальні шарові GM, 2 орігінальних передніх та 2 орігінальних задніх сайлента, це тобі обійдеться приблизно як вартість тідькі одного важіля в зборі
Виправлено: Igor C., 22 листопад 2022 - 21:42
#9
Опубліковано 22 листопад 2022 - 21:50
Передній 90498738Неубиенный. Ни одного ещё не смерил, кроме аварийных случаев.
Задній сайлент 24439582 в орігіналі коштує десь 1300 грн.В оригинале Делфи и совсем не 1300грн
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#10
Опубліковано 22 листопад 2022 - 22:08
Неубиенный. Ни одного ещё не смерил, кроме аварийных случаев.
Вот вот. Все кого я знаю кто их менял, это только по аврии
В оригинале Делфи и совсем не 1300грн
Ты прав :-)) Это я не то посмотрел. А так
Товар 24439582 Opel Описание Сайлентблок переднього ричага задній
Отправка Завтра
Киев
Смысл тогда брать Лемфердер примерно за такую же цену :-))
П.С. Как раз где то месяца 3 назад, кто то из наших одесских просил "достать" заднюю подушку движка и как раз задний сайлент на Астру
Заказал оригинал по нормальной цене. Когда получил, обратил внимание, и то и другое в оригинале "Конти". Наверное опять сменили "конвеерного поставщика"
Виправлено: Igor C., 22 листопад 2022 - 22:23
#11
Опубліковано 23 листопад 2022 - 00:23
Як вище вже зазначалося, болтами шарова кріпиться нічим не гірше, ніж заклепками. І не тільки на Опель, до речі. Якщо хочеш забути про сайленти, то спробуй поліуретан. ІМХО. Я брав собі на Зафу Б і юзаю пару років вже. Жодних нарікань. Кастер Юа. Не реклама, в разі чого. Десь в столиці наче контора. Тяги оригінальні в мене пройшли вже 330000 і без люфтів. От наконечники вже стали розхідником. І,як не дивно, обидва рази з лівої сторони. Але то вже від доріг і прокладки залежить. Останній раз ставив TRW. За 10 місяців пильник на лівому наконечнику зовсім розірвало. Добре,що вчасно помітив. Оригінальні реставрував в запас. Зробив піджимнимину які б-в? в мене вони і так б-в 240 000 км пройшли заводські тяги і наконечники
на рахунок важелів підвіски передньої проойшли приблизно 220 000 км, перепресував сайленти на лемфердер, вже гуляють-))
але якусь не дуже логіч но брати важелі оригінальні за 5000 грн штука на такому пробігу
ставити нові шарові на ориггінальний ричаг, це незаводські заклепки це ну силльно так собі
як варіант поставити знов сайленти лемфредер і поїздити поки не стукають шарові,а тоді міняти на важільв зборі
та і питання ще у тому що оригінал тільки під замовлення
реставрація то для гурманів, їхати ..шукати і тп-) та і треба ж певно чекати чи роблять пвд сас візиту на СТО і довго чекати не треба?
був досвід реставрації амортизаторів на Акценті-)))
трв тяги суттєво дешевші за лемфердер
якби був оригінал в наявності то по ятгам і наконечникам можна розглядати і оригінал-) аот по важелям якось вже не дуже -)))
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#12
Опубліковано 23 листопад 2022 - 08:21
Зробив піджимнимиДаремно
Жодних нарікань. Кастер ЮаПощастило.
От наконечники вже стали розхідникомПроставки, Карл, проставки.
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#13
Опубліковано 23 листопад 2022 - 12:29
Дозволю собі дещо не погодитись з Гуру. Піджимні лежать в запасі. Може й не знадобляться. За поліретан промовчу. А за наконечники трохи посперечаюсь . Оригінальний лівий наконечник я замінив на пробігу 290000. Ставив б.в оригінал від спільного знайомого. Умовно 30000 відходив він. Якщо проставки винні, то чому тільки лівий? По друге: за їх допомогою я підняв передок до рівня своєї першої Зафи 1,8 ,що була на ППД, яку шановний гуру мав нагоду трохи шаманити, здається, чистив дросельну заслінку. То на всіх ППД наконечники стали розхідником?ДаремноПощастило. Проставки, Карл, проставки.
Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
#19
Опубліковано 25 листопад 2022 - 21:41
та ніби помічені не були, давно знаю, нормальні хлопці -)
короче поки перепесую оригінальні передні сайленти
шарові поки ці тримаються, а оригніла одна шарова 2300 грн-))) при вартості 2050 ричага взборі від лемфердер
а по тягах і наконечниках думаю чи варто брати оригінал по 1400 та 1100 відповідно, пробіг в авто вже немалий
чи вязти трв вони по 700 та 500 грн-)
різниця на комплекті оригінал та трв 2300 грн ніби іне багата але майже в 2 рази-)))
#21
Опубліковано 25 листопад 2022 - 22:55
шарові поки ці тримаються, а оригніла одна шарова 2300 грн-))) при вартості 2050 ричага взборі від лемфердер
А далі - знову по другому колу . Цітата з посту №6 "на рахунок важелів підвіски передньої проойшли приблизно 220 000 км, перепресував сайленти на лемфердер, вже гуляють-))"
Поставити зараз орігінальні сайленти, щоб потім поміняти іх разом з важілем на Лємфьордер? Який сенс?
Орігінал тому і коштує вдвічі більше за замінник, що за той час поки вийде з ладу орігінальна шарова, чи орігінальна рульва тяга ти вже заміниш як мінімум 2 Лемфердера
У підсумку, обсяг витрачених грошей вийде один на один
Ти сам відповів на це питання
ну які б-в? в мене вони і так б-в 240 000 км пройшли заводські тяги і наконечники
Не думаю що "Лємф" чи "неконвеєрне" ТРВ пробігає стількі ж
А взагалі, все залежить від того, що ти думаєш робити з автівкою далі
Як розумію, вона в тебе вже чверть мільйона км вже отбігала. Далі, якщо плануєш ще побігати 80-100 тис максімум, а потім позбавлятися цієї автівки та пересаджуватися на щось свіжіше - то став CTR та не заморочуйся. На наступні 80000 тобі вистачить
#23
Опубліковано 26 листопад 2022 - 10:15
CTR. чи TRW?
ще колись було на іншому авто, що пильник орігінальний не сідав нормально на неоригніальну тягу
і головне що оригінал по 100% передплаті на кніець грудня аж
хтось в курсі TRW точно такі ж по параметрам7 товщина самої тяги де пильник хомутом кріпиться така ж?
дякую
Виправлено: NICKK, 26 листопад 2022 - 10:19
#24
Опубліковано 26 листопад 2022 - 17:21
хтось в курсі TRW точно такі ж по параметрам7 товщина самої тяги де пильник хомутом кріпиться така ж?Ашпе різні
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#26
Опубліковано 27 листопад 2022 - 16:08
хтось в курсі TRW точно такі ж по параметрам7 товщина самої тяги де пильник хомутом кріпиться така ж?
Може варто обновити копійчаний пильник?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#30
Опубліковано 27 листопад 2022 - 22:36
що таки діаметр в місці посадки пильника різний в тягах оригінальних та неоригінальних?
Хочу тебе засмутити. Він різний навіть в орігіналах
На твоє авто може йти 3 види пильників з різними діаметрами під тягу, в залежності від виробника рульової рейки з тягами та в залежності від року випуска/номеру кузова авто.
Пильників на тяги TRW2 є 2 різновида 9118132 та 93191260
На один дається спеціфікація - "концевой наружный зажим 8-12мм", на другий "концевой наружный зажим 12-16мм",
вочовидь що під різні диаметри рульових тяг
А ще, в тебе виробник самої рульової рейки може бути не TRW а ZF. Тоді до неї йдуть свої пильники 93181234
В загальному випадку, аналог по діаметру співпадає з орігіналом (в усякому разі Лемфьордер так). Тільки в тому і вся фішка що треба точно знати який саме орігінальний номер тобі потрібен.
Якщо методом виключення припустити, що в тебе сама звичайнісінька Астра в стандатній комплектації (не ОРС, не конверсія Спорт, не конверсія ходової під 19'' диски), то в тебе повинна бути звичайна стандартна тяга 9118129, з наконечником 9118127 та пильником 9118132.
Взагалі не дефіцит. Коштує 300 грн в орігіналі
Але припущення припущенням, але краще такі речи підбирати по ВІН
Виправлено: Igor C., 28 листопад 2022 - 00:14
#32
Опубліковано 11 грудень 2022 - 20:22
схоже на оригінал?-) не б/в?-)
зверху упаковки TRW
збоку GM
сказали залишки 5-6 років на складі лежали
продавець вже знайомий давно але дивно що без пакетиків і тп -)
Прикріплені файли:
1 користувачів дивляться цю тему
0 користувачів, 1 гостей, 0 прихованих