Перейти к содержимому


Реклама









Фото

які бренди кращі


  • Чтобы отвечать, сперва войдите на форум
34 ответов в теме

#1
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 22 Ноябрь 2022 - 10:24

тяги та наконечники на Астру Н
які обрати?
трв, лемфедер? такищоб хоча б 80-100 тис км пройшли

чи тільки оригінал ?

те саме питання по передніх важелях
дякую
  • 0

#2
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 22 Ноябрь 2022 - 10:48

тільки оригінал ? те саме питання по передніх важелях дякую

Передні важелі...-довгожитель тільки оригінал...

Краще купити норм б/к ніж новий замінник.


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#3
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1991
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 22 Ноябрь 2022 - 13:10

трв, лемфедер? такищоб хоча б 80-100 тис км пройшли

чи тільки оригінал ?

те саме питання по передніх важелях
дякую

Лемфёрдер.

 

Можно в принципе и CTR.  80 тыс они  пробегают если не прыгать на машине с трамплина.

 

Хотя, по  хорошему, лучше оригинала может быть только оригинал.

 

Передние рычаги, ты рычаги подвески имеешь ввиду?

А какова причина менять весь рычаг в сборе?  Есть же в оригинале отдельно шаровые и отдельно сайленты


  • 0

#4
rvgu

rvgu

    Авторитет

    • Сообщений 4668
  • Возраст: 39
  • Имя:r25
  • Город:Кременчук
  • Авто:У нас тут модер гей чи шо став?
  •  
  • Регистрация: 19.09.2008

Опубликовано 22 Ноябрь 2022 - 13:48

тяги та наконечники на Астру Н
які обрати?
трв, лемфедер? такищоб хоча б 80-100 тис км пройшли

чи тільки оригінал ?

те саме питання по передніх важелях
дякую

atp-shop.com.ua/

подивись тут. може шось знайдеш. Я брав на пару авто стойки стаба - один комплект відкатав 50тищ, міняв недавно аморти- взявся за стійку стаба- шо нова, тугенька. Тіко резинове кільце на пильнику лопнуло. Взяв мінімальну стяжку міліметрову- все ок. 


  • 0

Реклама!!!


#5
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 22 Ноябрь 2022 - 14:33

По заводу стоит TRW.
Если на машине оригинал, то проще его отреставрировать. Если знать где, то будет лучше нового.
Б/у тяги и наконечники, как б/у тормоза. Лотерея та ещё.

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#6
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 22 Ноябрь 2022 - 20:56

ну які б-в? в мене вони і так б-в 240 000 км пройшли заводські тяги і наконечники

 

на рахунок важелів підвіски передньої проойшли приблизно 220 000 км, перепресував сайленти на лемфердер, вже гуляють-))

 

але якусь не дуже логіч но брати важелі оригінальні за 5000 грн штука на такому пробігу

 

ставити нові шарові на ориггінальний ричаг, це незаводські заклепки це ну силльно так собі

 

як варіант поставити знов сайленти лемфредер і поїздити поки не стукають шарові,а тоді міняти на важільв зборі

 

та і питання ще у тому що оригінал тільки під замовлення

 

 

реставрація то для гурманів, їхати ..шукати і тп-)  та і треба ж певно чекати чи роблять пвд сас візиту на СТО і довго чекати не треба?

був досвід реставрації амортизаторів на Акценті-))) 



трв тяги суттєво дешевші за лемфердер

якби був оригінал в наявності то по ятгам і наконечникам можна розглядати і оригінал-) аот по важелям якось вже не дуже -)))


Изменено: NICKK, 22 Ноябрь 2022 - 20:59

  • 0

#7
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 22 Ноябрь 2022 - 21:34

реставрація то для гурманів
Алеж працює

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#8
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1991
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 22 Ноябрь 2022 - 21:40

 

але якусь не дуже логіч но брати важелі оригінальні за 5000 грн штука на такому пробігу

 

Якщо сам важіль не деформований / пошкоджений, то взагалі не логічно викидати  10000 грн за важілі на будь якому пробігу

 

 

ставити нові шарові на ориггінальний ричаг, це незаводські заклепки це ну силльно так собі

 

Саме так їх і ремонтують. навіть на "самих фрмових серед усіх фірмових" СТО на батьківщині Опеля :-))

Орігінальні шарові опори # 90512982 постачаються окремо від важеля, з 3-ма болтами в комплекті і классіфікуються як "ремонтна заміна"

Саме так їх по тех. документаціі і передбачено міняти.  Висверлювати клепки з важіля, та ставити на болти.

 

Ну а сайленти.  Передній 90498738  навіть на Екзисті де ціни традіціонно вище, продається за 550грн.

Тобто ціна сопоставима з неорігінальними замінниками.

До речі, Лємфьордера серед замінників передньому сайленту важіля наче як нема. 

Задній сайлент 24439582  в орігіналі коштує десь 1300 грн.

Лємфьордеровський замінник  по різному, від 600 до 800

 

Так що, навіть якщо ти купиш 2 орігінальні шарові GM, 2 орігінальних передніх та 2 орігінальних задніх сайлента, це тобі обійдеться приблизно як вартість тідькі одного важіля в зборі


Изменено: Igor C., 22 Ноябрь 2022 - 21:42

  • 0

#9
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 22 Ноябрь 2022 - 21:50

Передній 90498738 
Неубиенный. Ни одного ещё не смерил, кроме аварийных случаев.

Задній сайлент 24439582  в орігіналі коштує десь 1300 грн.
В оригинале Делфи и совсем не 1300грн :ad_new:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#10
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1991
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 22 Ноябрь 2022 - 22:08

Неубиенный. Ни одного ещё не смерил, кроме аварийных случаев.

 

Вот вот.  Все кого я знаю кто их менял, это только по аврии

 

 

В оригинале Делфи и совсем не 1300грн :ad_new:

 

Ты прав :-))  Это я не то посмотрел. А так

 
Сайлентблок переднего нижнего рычага 24439582 Opel

Товар 24439582 Opel Описание Сайлентблок переднього ричага задній

 

Отправка Завтра 

Киев

Самовывоз, Новая Почта
Оплата
Наложенный платеж
 
718.45 грн
КУПИТЬ СЕЙЧАС
В КОРЗИНУ
 
Speedline - Радиорынок
Магазин в г. Киев
Откроется в СР в 09:30

 

Смысл тогда брать Лемфердер примерно за такую же цену :-))

 

П.С.  Как раз где то месяца 3 назад, кто то из наших одесских просил "достать"  заднюю подушку движка и как раз задний сайлент  на Астру

Заказал оригинал по нормальной цене.  Когда получил, обратил внимание, и то и другое в оригинале "Конти".  Наверное опять сменили "конвеерного поставщика"


Изменено: Igor C., 22 Ноябрь 2022 - 22:23

  • 0

#11
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 893
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 23 Ноябрь 2022 - 00:23

ну які б-в? в мене вони і так б-в 240 000 км пройшли заводські тяги і наконечники

на рахунок важелів підвіски передньої проойшли приблизно 220 000 км, перепресував сайленти на лемфердер, вже гуляють-))

але якусь не дуже логіч но брати важелі оригінальні за 5000 грн штука на такому пробігу

ставити нові шарові на ориггінальний ричаг, це незаводські заклепки це ну силльно так собі

як варіант поставити знов сайленти лемфредер і поїздити поки не стукають шарові,а тоді міняти на важільв зборі

та і питання ще у тому що оригінал тільки під замовлення


реставрація то для гурманів, їхати ..шукати і тп-) та і треба ж певно чекати чи роблять пвд сас візиту на СТО і довго чекати не треба?
був досвід реставрації амортизаторів на Акценті-)))


трв тяги суттєво дешевші за лемфердер
якби був оригінал в наявності то по ятгам і наконечникам можна розглядати і оригінал-) аот по важелям якось вже не дуже -)))

Як вище вже зазначалося, болтами шарова кріпиться нічим не гірше, ніж заклепками. І не тільки на Опель, до речі. Якщо хочеш забути про сайленти, то спробуй поліуретан. ІМХО. Я брав собі на Зафу Б і юзаю пару років вже. Жодних нарікань. Кастер Юа. Не реклама, в разі чого. Десь в столиці наче контора. Тяги оригінальні в мене пройшли вже 330000 і без люфтів. От наконечники вже стали розхідником. І,як не дивно, обидва рази з лівої сторони. Але то вже від доріг і прокладки залежить. Останній раз ставив TRW. За 10 місяців пильник на лівому наконечнику зовсім розірвало. Добре,що вчасно помітив. Оригінальні реставрував в запас. Зробив піджимними

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#12
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 23 Ноябрь 2022 - 08:21

Зробив піджимними
Даремно

Жодних нарікань. Кастер Юа
Пощастило. :ad_new:

От наконечники вже стали розхідником
Проставки, Карл, проставки. :ad_new:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#13
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 893
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 23 Ноябрь 2022 - 12:29

ДаремноПощастило. :ad_new: Проставки, Карл, проставки. :ad_new:

Дозволю собі дещо не погодитись з Гуру. Піджимні лежать в запасі. Може й не знадобляться. За поліретан промовчу. А за наконечники трохи посперечаюсь . Оригінальний лівий наконечник я замінив на пробігу 290000. Ставив б.в оригінал від спільного знайомого. Умовно 30000 відходив він. Якщо проставки винні, то чому тільки лівий? По друге: за їх допомогою я підняв передок до рівня своєї першої Зафи 1,8 ,що була на ППД, яку шановний гуру мав нагоду трохи шаманити, здається, чистив дросельну заслінку. То на всіх ППД наконечники стали розхідником?

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#14
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 23 Ноябрь 2022 - 18:41

Дозволю собі дещо не погодитись
Фломастер

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#15
Андрюха 1981

Андрюха 1981

    Авторитет

    • Сообщений 893
  • Возраст: 42
  • Имя:Андрей
  • Город:ЮЖКА
  • Авто:Opel Zafira B 1.8
  • Гос. номер:ВЕ5883АС
  •  
  • Регистрация: 06.06.2013

Опубликовано 23 Ноябрь 2022 - 20:31

Фломастер

Домовились

Надіслано від мого M2102J20SG, використовуючи Tapatalk
  • 0

#16
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 24 Ноябрь 2022 - 21:11

мені чомусь на 220 000 км замінили сайленти передні

подушки двигуна теж  (раніше) але я її залишив  бо візуальгно нормальна і звуків не було

 

ну напевно тоді спробую замінити сайленти а як треба буде то і шарові тоді, або все разом


  • 0

#17
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 24 Ноябрь 2022 - 22:10

перепресував сайленти на лемфердер, вже гуляють-))

отож...


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#18
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 24 Ноябрь 2022 - 22:12

мені чомусь на 220 000 км замінили сайленти передні
Комусь дуже хотілося їсти :sm13_:  :sm13_:  :sm13_:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#19
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 25 Ноябрь 2022 - 21:41

та ніби помічені не були, давно знаю, нормальні хлопці -)

короче поки перепесую оригінальні передні сайленти

 

шарові поки ці тримаються, а оригніла одна шарова 2300 грн-))) при вартості 2050 ричага взборі від лемфердер

 

а по тягах і наконечниках думаю чи варто брати оригінал по 1400 та 1100 відповідно, пробіг в авто вже немалий

чи вязти трв вони по 700 та 500 грн-)



різниця на комплекті оригінал та трв 2300 грн ніби іне багата але майже в 2 рази-)))


  • 0

#20
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 25 Ноябрь 2022 - 21:54

На оригіналі є букви TRW. :sm13_:


100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#21
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1991
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 25 Ноябрь 2022 - 22:55

 

шарові поки ці тримаються, а оригніла одна шарова 2300 грн-))) при вартості 2050 ричага взборі від лемфердер

 

 

А далі - знову по другому колу . Цітата з посту №6 "на рахунок важелів підвіски передньої проойшли приблизно 220 000 км, перепресував сайленти на лемфердер, вже гуляють-))"

 

Поставити зараз орігінальні сайленти, щоб потім поміняти іх разом з важілем на Лємфьордер? Який сенс?

 

Орігінал тому і коштує вдвічі більше за замінник, що за той час поки вийде з ладу орігінальна шарова, чи орігінальна рульва тяга ти вже заміниш як мінімум 2 Лемфердера  :sm13_:

У підсумку,  обсяг  витрачених грошей вийде один на один :sm13_:

 

Ти сам відповів на це питання

 

ну які б-в? в мене вони і так б-в 240 000 км пройшли заводські тяги і наконечники

 

Не думаю що "Лємф" чи "неконвеєрне" ТРВ пробігає стількі ж

 

А взагалі, все залежить від того, що ти думаєш робити з автівкою далі

Як розумію, вона в тебе вже чверть мільйона км вже отбігала.  Далі, якщо плануєш ще побігати 80-100 тис максімум, а потім позбавлятися цієї автівки та пересаджуватися на щось свіжіше - то став CTR та не заморочуйся. На наступні 80000 тобі вистачить


  • 0

#22
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 26 Ноябрь 2022 - 07:44

На наступні 80000 тобі вистачить
30 максимум. Якщо по рівних дорогах. :ad_new:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#23
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 26 Ноябрь 2022 - 10:15

CTR. чи TRW?

 

ще колись було на іншому авто, що пильник орігінальний не сідав нормально на неоригніальну тягу

 

і головне що оригінал по 100% передплаті на кніець грудня аж

 

хтось в курсі TRW точно такі ж по параметрам7 товщина самої тяги де пильник хомутом кріпиться така ж?

 

дякую


Изменено: NICKK, 26 Ноябрь 2022 - 10:19

  • 0

#24
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 26 Ноябрь 2022 - 17:21

хтось в курсі TRW точно такі ж по параметрам7 товщина самої тяги де пильник хомутом кріпиться така ж?
Ашпе різні :sm13_:  :sm13_:  :sm13_:

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#25
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 27 Ноябрь 2022 - 13:46

?


  • 0

#26
Юстас

Юстас

    кризис менеджер

    • Сообщений 27400
  • Имя:Андрей
  • Город:Киев,ул.Майорова
  • Авто:Suzuki Jimny08,Судно на Підводних Крилах Казанка-М.
  •  
  • Регистрация: 06.09.2011

Опубликовано 27 Ноябрь 2022 - 16:08

хтось в курсі TRW точно такі ж по параметрам7 товщина самої тяги де пильник хомутом кріпиться така ж?

Може варто обновити копійчаний пильник?


  • 0

поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14

Ремонт,Консультації,

Допомога в пошуку запчастин.

Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.


#27
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 27 Ноябрь 2022 - 20:51

може і варто але якщо оригнілаьний чекати стільки як тяги....а неоригінал такий же як і тяги-)) то тут питання


  • 0

#28
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 27 Ноябрь 2022 - 21:55

та і якщо він цілий, то навіщо його міняти? що таки діаметр в місці посадки  пильника різний в тягах оригінальних та неоригінальних?


  • 0

#29
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 27 Ноябрь 2022 - 22:31

що таки діаметр в місці посадки  пильника різний в тягах оригінальних та неоригінальних?
Так

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#30
Igor C.

Igor C.

    Авторитет

    • Сообщений 1991
  • Возраст: 58
  • Имя:Игорь Чумак
  • Город:Odessa
  • Авто:Opel Astra G
  •  
  • Регистрация: 15.02.2010

Опубликовано 27 Ноябрь 2022 - 22:36

 що таки діаметр в місці посадки  пильника різний в тягах оригінальних та неоригінальних?

Хочу тебе засмутити. Він різний навіть в орігіналах  :sm13_:  :sm13_:

На твоє авто може йти 3 види пильників з різними діаметрами під тягу, в залежності від виробника рульової рейки з тягами та в залежності від року випуска/номеру кузова авто.

 

Пильників на тяги TRW2  є 2  різновида  9118132   та  93191260   

На один дається спеціфікація - "концевой наружный зажим  8-12мм", на другий "концевой наружный зажим 12-16мм",

вочовидь що під різні диаметри рульових тяг

А ще, в тебе виробник самої рульової рейки може бути не TRW а ZF.  Тоді до неї йдуть свої пильники 93181234

 

 

В загальному випадку, аналог по діаметру співпадає з орігіналом  (в усякому разі Лемфьордер так).  Тільки в тому і вся фішка що треба точно знати який саме орігінальний номер тобі потрібен.

Якщо методом виключення припустити, що в тебе сама звичайнісінька Астра в стандатній комплектації (не ОРС, не конверсія Спорт, не конверсія ходової під 19'' диски), то в тебе повинна бути звичайна стандартна тяга 9118129, з наконечником 9118127 та пильником 9118132.

Взагалі не дефіцит. Коштує 300 грн в орігіналі

Але припущення припущенням, але краще такі речи підбирати по ВІН


Изменено: Igor C., 28 Ноябрь 2022 - 00:14

  • 0

#31
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 28 Ноябрь 2022 - 21:26

зрозуміло, дякую


  • 0

#32
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 11 Декабрь 2022 - 20:22

знайшов якісь залишки на складах пл акції ( все решта чекати довго)
схоже на оригінал?-) не б/в?-)

зверху упаковки TRW
збоку GM

сказали залишки 5-6 років на складі лежали

продавець вже знайомий давно але дивно що без пакетиків і тп -)

Прикрепленные файлы:


  • 0

#33
Rek

Rek

    А був народжений, щоб бігти

    • Сообщений 48799
  • Возраст: 53
  • Имя:Андрій Олексійович
  • Город:Київ
  • Авто:Маленька, але дуже смілива Астра Каті USER
  •  
  • Регистрация: 11.11.2007

Опубликовано 11 Декабрь 2022 - 20:42

Хау мач?

100 - це абревіатура.    Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00

Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.

 


#34
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 11 Декабрь 2022 - 21:08

в районі 850-900 точно не пам'ятаю


  • 0

#35
NICKK

NICKK

    Дока

    • Сообщений 575
  • Возраст: 44
  • Имя:Николай
  • Город:Киев-Обухов
  • Авто:Astra Н 1.6. 16XER
  •  
  • Регистрация: 30.07.2013

Опубликовано 23 Январь 2023 - 20:09

ACDelco GM нормальні свічки

раніше який чисто GM gрихоиди,а цього разі такі з номером 25193473



93186332

93186333

 

це оригнальні наконеченик на Астру Н так? 

дякую


  • 0




0 пользователей читают эту тему

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых