Хочу розібратись у типах акумуляторів які використовують для інверторів у цей скрутний час та зарядних пристроїв, які їх заряджають.
Багато хто для живлення найнеобхідніших приладів, оселі зараз використовує зв'язку автомобільний акумулятор - Інвертор + зарядний для підзарядки акума. Інвертор вже приїхав, на балконі стояв старий акум, який зняв минулого року з авто та не доходили руки викинути, на додачу придбав ще акумулятор на 77А з технологією EFB (вибір зараз не дуже великий), як пишуть власники авто з старт-стоп, для яких цей акум зроблений, це щось середнє між акумулятором AGM(кращий але дорожчий) та звичайний кислотним акумулятором.
Під час вибору у магазині збили з пантелику, там сказали що AGM можна використовувати в середині приміщень, він безпечний, але заряджати його можливо тільки імпульсним зарядним пристроєм, при цьому час заряду дуже довгий, доба і більше. А от EFB можна заряджати будь-яким зарядним та час заряду складає 6-8 годин. Наскільки це правда та яким зарядним і з яким струмом краще заряджати акумулятори? з урахуванням того що живлення для підзарядки зараз подають дуже не часто
з.і. ще є Li-ion та LiFePo4 акумулятори, які можна швидше зарядити та мають більше циклів заряд/розряд, але їх вартість та наявність засмучує