Сталася така халепа, цілий день їздив все нормально, поставив авто на ніч в гараж, вранці заводити тільки крутить стартер і все, висвітив чек опкомом зафіксовано помилку р0230 з чого почати діагностику Дякую.
Реклама
Помилка р0230
#2
Posted 10 October 2023 - 17:10
висвітив чек опкомом зафіксовано помилку р0230
Ну дик з помилки і почати...
Перевірка ланцюга палнасоса починаючи від керуючого мінуса з ЕБК на реле палнасоса та безпосередньо реле...
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#3
Posted 10 October 2023 - 20:09
Ну дик з помилки і почати...
Перевірка ланцюга палнасоса починаючи від керуючого мінуса з ЕБК на реле палнасоса та безпосередньо
Перевірив напругу яка приходить на паливний насос 11.9 В, зняв паливний насос під'єднав напряму до манометра тиск при 12 в 2 атм, при 14.8 в в натяжку 4 атм. Вердикт клямка бензонасосу...
#4
Posted 10 October 2023 - 20:43
зняв паливний насос під'єднав напряму до манометра тиск при 12 в 2 атм, при 14.8 в в натяжку 4 атм. Вердикт клямка бензонасосу...
Хм...В системі,для нормальної роботи достатньо тиску 3-3.8атм....
В чому саме клямка насосу?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#5
Posted 10 October 2023 - 20:51
А помилка по реле.Вердикт клямка бензонасосу...
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#6
Posted 11 October 2023 - 06:09
Хм...В системі,для нормальної роботи достатньо тиску 3-3.8атм....
В чому саме клямка насосу?
При напрузі яка приходить на насос, не створюється тиск більше 2 атм
#7
Posted 11 October 2023 - 06:59
А напруга яка виходить з акумулятора в цей час? І яка напруга конкретно на клемах насоса при роботі, не від корпуса, а від клем?
Attached Files
Edited by baton45, 11 October 2023 - 07:24.
#8
Posted 11 October 2023 - 06:59
При напрузі яка приходить на насос, не створюється тиск більше 2 атм
Механічні причини суміжних чинників таких як РТП,чи порваний шланг подачі від насоса до кришки бака-перевірені?
поліклініка опель(і не тільки) 050-133-65-14
Ремонт,Консультації,
Допомога в пошуку запчастин.
Працюєм-7/24 За відсутності електрики/інтернету-відповім на повідомлення у вайбер.
#9
Posted 11 October 2023 - 08:00
А напруга яка виходить з акумулятора в цей час? І яка напруга конкретно на клемах насоса при роботі, не від корпуса, а від клем
Напруга на АКБ 12.7 напруга на насос на клеми 11.8
Механічні причини суміжних чинників таких як РТП,чи порваний шланг подачі від насоса до кришки бака-перевірені?
Перевірив тиск на демонтованому з авто насосі, манометр напряму підключено до насосу тиск при пуску створюється 2 атм. Якщо насос напряму підключити до зарядки АКБ виставив 12 в тиск той самий
#10
Posted 11 October 2023 - 08:01
100 - це абревіатура. Мій тел. 093-459-22-20 з 09-00 до 21-00
Несправності бувають брудні та іржаві. Я за брудні, вони легше виправляються.
#12
Posted 11 October 2023 - 20:04
тиск при 12 в 2 атм, при 14.8 в в натяжку 4 атм
Щось слабо віриться
але в любому випадку 4 в упор це мало
при 14.8 в в натяжку 4 атм.
Двигун запустив при такой комбінаціі?
#13
Posted 11 October 2023 - 21:03
Щось слабо віриться
але в любому випадку 4 в упор це мало
Двигун запустив при такой комбінаціі?
Ні перевіряв при знятому бензонасосі
Всім дякую за підказки, та поради, причина була в малій продуктивності бензонасосу, замінено на новий проблема вирішена.
2 user(s) are reading this topic
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых