То-есть одновременно врут и тахометр и бортовой компьютер?
Откуда идет инфа на бортовик? Если бы занижены были только обороты по тахометру, тогда можно было бы предположить, что врет тахометр, и обороты выше на самом деле. Но если с уменьшением оборотов по тахо, и бортовой начал показывать заниженный расход на ХХ...
П.С. Скидывал клему аккумулятора на ночь, ситуация не изменилась. Ошибок нет.
БК вираховує моментальний розхід виходячи з часу відкриття форсунок (а бере з ЕБУ) а знаючи їх продуктивність, показує тобі інфо в доступнову вигляді.
тут така штука що розхід на нзьких обертах може бути і більшим ніж на вищих. тут багато факторів.
якщо зкидав клему на ніч ..... то імхо треба підключати комп і дитись на роботу лямбди (тільки комп такий який графіки показує а не циферки) бо теоретично на ній було купа незгорівшого бензину поки ти їхав на 2 циліндрах....
щось мені не віриться що могли злетіти настройки (та й злетіли б вони до дефолтних, а там ті самі 750об/хв), тому тобі тре на гарну діагностику перевірити що ж сталось.