по деяких данних їх було випущено всього 2300штук .
попала вона до мене в не дуже хорошому стані , хоча стан кузова мене порадував , рідні і зовсім не гнилі арки та пороги , днище без жодних латок і з заводською шумкою та фарбою .
мотор з вигляду бажав бути кращим , турбіна без люфта але з потріскавшим колектором , привід 4х4 не робочий , кардан відсутній (як говорив власник , його зняли в цілях економії )
зі стайлінгу , по боках дверей були поклеїні блискавки які продаються на базарі в ширпотребі , на капоті мухобойка , під задніми пружинами резинові проставки , задрана як джип , ну і т.д....
в ітозі машину я розібрав до голого кузова , провів легку ревізію мотора (сальнички , прокладки , ремні ) перебрав турбіну , провірив коробку і роздатку іт.д....
по ходовці , машину посадив низькі пружини , навіть не знаю в якому мінусі. і замінені потікші масляні амортизатори на коні спорт з регуліровкою жосткості.
на даному етапі машина ще не готова , хоча перших пару кілометрів сьогодні вже було намотано . по покрасці лишилось покрасити двері капот і кришку багажника . і знайти причину несправності 4х4. (кардан вже стоїть, горить лампочка 4х4 )
ну і ось пару фото самого процеса . жаль що пізно почав фотографувати , коли вже була розібрана.
Изменено: меля, 28 Март 2013 - 18:05