http://s015.radikal....2266ae8bfa4.jpg
http://s017.radikal....34fd5be28d5.jpg
http://s019.radikal....c524b1bd9d5.jpg
Про зняття клапанної кришки і розпредвалів з підшипниками, розповідати не буду, там ніби все просто..... шестерні розпредвалів знімати не потрібно.
Викручуємо свічки і виставляємо 1й і 4й поршень в верхню мертву точку ........через свічний колодязь дивимось коли 1й і 4й поршень займе саме верхнє положення
(можна виставити по мітці на шківі колінвала, але це тільки з 1-4поршень, потім з 2-3поршнем так не вийде)
ну і починаємо працювати відповідно з клапанами першого і четвертого циліндра.
Прикручуємо виготовлений ключ до місць кріплення підшипників роспредвала, крутимо гайку-барашку, і тарілка з пружиною зжимається:
http://s016.radikal....12038593d5d.jpg
!!!!!!!!!!!! навколо тієї частини ключа що входить в колодязь я ставив картонку, щоб ключ не поцарапав місце тертя гідрокомпенсатора.
Витягуємо сухарі:
http://s48.radikal.r...d6c9f2e78de.jpg
Знімаємо старі мск........ я використовув звичайний медичний зажим, довго не мучився всі мск максимум за 5 разом видьоргувались:
http://s019.radikal....72e6da56e2b.jpg
Для встановлення нових мск я підібрав відповідну головку з набору для викрутки.....
http://i008.radikal....08c93fbc9f7.jpg
http://s017.radikal....ea2749e8005.jpg
Встановлюємо нові мск........ легенькими удирами молоточка чути як сальник находить на направляючу а потім в щось впирається.
http://s49.radikal.r...38973b700c5.jpg
Сальник встановлено:
http://s49.radikal.r...75426d069e6.jpg
Засухарюєм:
http://i060.radikal....ebe687a8dc0.jpg
http://s51.radikal.r...9c836fb14c4.jpg
В процесі ніяких труднощів не виникло крім одного....... два останні клапани дуже важко засухарити, бо ключ перекриває обзор і нічого не видно. Після години безуспішних спроб засухарити я боком встановив ключ, і тоді все вийшло:
http://i077.radikal....fcb8553e3b5.jpg
Після того як 1й і 4й циліндр закінчено, перекручуєм колінвал так, щоб 2й і 3й поршень стали в верхню мертву точку (видно через свічні колодці)....... і приступаєм до роботи з цими циліндрами. Якщо хтось не зрозумів, це робиться для того, щоб клапани не впали в циліндр, поршень їх підпирає.
Все решта як то кажуть - в "зворотньому порядку"
Ще додам, що сухарі дрібні і люблять вискочити з пінцета при знятті чи встановлені, тому потрібно бути обережним і обовязково позакривати свічні колодці, щоб сухарь часом в циліндр не залетів.
Изменено: Opel Omega B, 30 Июнь 2012 - 16:09